آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

جدیترین اخبار دنیای جی اس ام | هفته چهارم بهمن

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
کپی‌کاری چینی‌ها به آیفون 4s رسید + عکس




آی تی بلاگ نوشت: در آخرین شاهکار کپی کاری، چینی‌ها آیفون ۴s را کپی برداری و روانه بازار کرده‌اند که نکته جالب این کپی کاری استفاده از سیستم عامل اندروید نسخه ۴ (ICS) است.

واقعاً همه نوع کپی کاری از این چینی‌ها دیده بودیم و به این نتیجه رسیدیم که این دوستان چشم بادامی بی شک نوابغ دنیای کپی کاری هستند و از هر مدل دستگاه گوشی همراه یا تبلت چندین و چند مدل تقلبی روانه بازار می‌کنند تا تمام سلیقه‌ها را راضی نگه دارد! اما برخی مواقع کپی کاری چینی‌ها به غایت موجبات تحیر را به وجود می‌آورد و در دستگاه‌های کپی شده جمیع اضداد را یکجا جمع می‌کنند تا نبوغ خود را به رخ جهانیان بکشند.

در آخرین شاهکار کپی کاری این چینی‌های نازنین آیفون ۴s را کپی برداری کرده و روانه بازار کرده‌اند که زیاد هم موجب تعجب نیست اما نکته جالب این کپی کاری استفاده از سیستم عامل اندروید نسخه ۴ (ICS) می‌باشد! این گوشی در واقع یک کپی برابر اصل واقعی از iphone 4s اپل است که حتی در بسته بندی هم دقت کامل به عمل آمده است.این گوشی با ۵۱۲ مگابایت رم و ظرفیت ۸ گیگابایتی عرضه شده است.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
سفر نوروزی پرندگان خشمگین به فضا شرکت Rovio سری جدید بازی پرندگان خشمگین را با عنوان Angry Birds Space رونمایی کرد که در این سری جدید قرار است تا پرندگان خشمگین و خوک‌های ناقلا در فضا به جنگ و گریز خود ادامه دهند. این شرکت این بازی را بزرگ‌ترین بازی از تاریخ عرضه نسخه اریجینال پرندگان خشمگین دانسته است.

3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
angry-birds-space-2-600x324.jpg
این بازی فقط برای تلفن‌های همراه هوشمند ارائه خواهد شد و انیمیشن و سایر محصولات مرتبط با این عنوان نیز به صورت همزمان در تاریخ ۲۲ مارس منتشر خواهد شد.
از جمله خصوصیات عنوان Space، شخصیت‌های جدید به همراه بکار رفتن فیزیک بهتر و واقعی‌تر است و نسخه جدید دارای حالت اسلومویشن یا همان حرکت آهسته (به خاطر غوطه‌ور بودن در فضا) و تخریب با سرعت نور است.
3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
angry-birds-nasa-update-twitter-600x450.jpg
سری پرندگان خشمگین تاکنون در حدود ۷۰۰ میلیون بار دانلود شده است ومنتظر پرندگان خشمگین فضانورد در ۲۲ مارس باشید.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
تایید شد: آیپد 3 با صفحه نمایش Retina و رزولوشن 2,048x1,536 Pix
3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
19.jpg



پیش از این شایعاتی مبنی بر تجهیز iPad 3 به نمایشگر با رزولوشن فوق العاده بالا٬ منتشر شده بود. اما براساس مدرکی که به تازگی توسط MacRumors منتشر شده٬ به نظر می رسد که نمایشگر iPad 3 واقعا بی نظیر باشد. این مدرک که در آن نمایشگر iPad 3 توسط میکروسکوپ مورد آزمایش قرار گرفته٬ صحت شایعات را تایید می کند. به این ترتیب نمایشگر iPad 3 دارای رزولوشن فوق العاده بالای 2,048x1,536 پیکسل خواهد بود.

iPad 3 همانند دو نسخه قبلی تبلت اپل مجهز به نمایشگر 9.7 اینچی خواهد بود. اما وضوح تصویر نمایشگر iPad 3 به شکل چشم گیری از نسخه های قبلی بالاتر خواهد بود. اگر با چشم غیر مسلح به نمایشگر iPad 3 و iPad 2 نگاه کنید شاید متوجه تفاوت این دو نمایشگر نشوید. اما اگر از میکروسکوپ استفاده کنید نتیجه خارق العاده خواهد بود. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید سایز پیکسل ها در نمایشگر iPad 3 تقریبا یک چهارم iPad 2 است.
20.jpg

تا اینجای کار به نظر می رسد شایعات مربوط به نمایشگر فوق العاده iPad 3 به حقیقت پیوسته است. رزولوشن فوق العاده بالای iPad 3 باعث می شود تا تصاویر شفاف تر و نوشته ها واضح تر نمایش داده شوند. از همه مهمتر کاربران iPad 3 می توانند تجربه لذت بخش٬ تماشای ویدیو و اجرای بازی ها با رزولوشن Full HD را در تبلت داشته باشند.
از دیگر شایعات محتمل مرتبط با iPad 3 می توان به امکان تجهیز این تبلت به پردازنده چهار هسته ای A6 و پشتیبانی از شبکه بی سیم 4G LTE و دوربین و باتری بهتر اشاره کرد.
نظر شما در مورد iPad 3 چیست؟ آیا استقبال مردم از نسل جدید آیپد همانند دو نسخه قبلی شگفت انگیز خواهد بود؟
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
پرده برداری از تلفن همراه لوکس Pure Black
3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
gsmarena_003.jpg
دیروز Gresso گوشی تلفن همراه خود از مجموعه موناکو بزرگ (Grand Monaco series) را معرفی کرد که Pure Black نام دارد. این تلفن همراه در دو نسخه عرضه می شود که نسخه اول Pure Black Cayman نام دارد و روکش پشت آن با استفاده از چرم تمساح ساخته شده است .نسخه دوم Pure Black Carbon نام دارد که پشت این گوشی از چرم کربن ایتالیایی ساخته شده است.
بدنه هر دو نسخه از نوعی آلیاژ تیتانیوم و بصورت کاملا دستی ساخته شده، همراه با لایه ای از سرامیک برای دوام بیشتر دستگاه.صفحه نمایش آن نیز توسط یاقوت کبود ۴۲ قیراط و کریستال پوشیده شده است. تلفن همراه Pure Black که تنها ۱۰۰ عدد از آن ساخته خواهد شد دارای وزنی معادل ۱۲۰ گرم است علیرغم آنکه این تلفن همراه با استفاده از فلزات و مواد مختلفی تهیه شده است.












نباید انتظار داشت که اینچنین تلفن همراهی قیمت پائینی داشته باشد. قیمت تعیین شده برای این گوشی تلفن همراه ۲۷۰۰ دلار می باشد و قرار است هر دو نسخه آن از همین ماه برای فروش عرضه شوند.نکته آخر اینکه پلتفرم مورد استفاده در این گوشی لوکس Symbian S40 می باشد. به نظر شما آیا این گوشی با این مشخصات ارزش پرداخت اینچنین مبلغی را دارد ؟
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
مشخصات سامسونگ گلکسی اس ۳ تائید شد
بعد از کلی شایعه درباره مشخصات سخت افزاری کهشانی ورژن اس ۳ سامسونگ ، بالاخره مسئولان سامسونگ قفل سکوت خود را شکستند و با اعلام مشخصات تقریبا کاملی از این محصول به شایعات فراوان آن پایان دادند. یکی از اخباری که از سوی یکی از کارکنان این غول کره ای صنعت موبایل به بیرون درز کرد مشخصاتی متفاوتی با این تائیدیه خبر امروز کمپانی سامسونگ بود.
شاید یکی از دلایلی که سامسونگ تا به امروز هیچ واکنشی به اخبار ضد و نقیض از کهکشانی خود نشان نداده باشد را معرفی سری جدید پردازنده های دو هسته ای فوق سریعش دانست که طبق خبر امروز این پردازنده بروی کهکشانی ورژن اس ۳ قرار خواهد گرفت.
این پردازنده با برخورداری از معماری جدید تعریف شده دارای چندین ویژگی بسیار عالی است که می توان یکی از بهترین پردازنده های پیشرو برای تبلت ها و سوپرفون های آینده دانست.
مشخصات سخت افزاری این محصول عبارت است از:
index.php



- صفحه نمایش: اندازه ۴٫۶ اینچ لمسی خازنی ***** Bright AMOLED Plus 3D با ( ۱۶٫۹ میلیون رنگ) و پشتیبانی از رزولوشن WQXGA یعنی (۲۵۶۰*۱۶۰۰)


۲- پردازنده : پردازنده دو هسته ای ۲٫۰GHz مدل ARM’s Cortex A15

3- حافظه رم: ۲GB

۴- حافظه داخلی: ۱۶GB


۵- دوربین: دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی با دو فلش LED و دوربین دوم ۲ مگاپیکسل


۶- وزن: بیان نشده


۷- اندازه: بیان نشده


۸-سیستم عامل : Android ورژن Ice-cream Sandwich

۹- باتری : بیان نشده

۱۰- دیگر امکانات: بیان نشده


۱۱- قیمت: بیان نشده
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
نوکیا راز صفحه‌نمایش‌های ClearBlack را فاش کرد یکی از مسائلی که همواره ذهن دارندگان تلفن همراه را به خود مشغول کرده، استفاده از گوشی در بیرون از فضای سربسته و در فضای آزاد و زیر نور آفتاب بوده است. اینکه بتوانیم وقتی که خورشید درست روی صفحه‌نمایش بتابد و نور آن منعکس شود به صورت عادی با گوشی خود کار کنیم اما معمولا همه چیز خراب می‌شود و نمی‌توان چیزی مشاهده کرد.
در حقیقت، این مشکل در سال‌های اخیر یعنی از زمانی که تمایلات به طور گسترده‌ای به سمت گوشی‌های لمسی و تمام‌صفحه جهت یافته بسیار حادتر شده است.
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.

سازندگان تلفن‌های همراه برای رفع این مشکل به تولید صفحه‌نمایش‌های روشن‌تر به عنوان بخشی از راهکارهای موجود روی آوردند و راهکارهای بهبود صفحه‌نمایش برای برخوداری از چند نیت (واحد روشنایی) بیشتر مورد بررسی و اقدام قرار دادند.
اما روشن‌تر کردن صفحه‌نمایش هم برای این شرکت‌ها موانع بزرگی پیش‌روی گذاشت. صفحه‌های بزرگ و مدرن امروزی نسبت به صفحه‌نمایش‌های ۱. ۵ اینچ سیاه و سفیدی که در گوشی‌هایی نظیر نوکیا ۳۳۱۰ بود، انرژی بیشتری مصرف می‌کنند و با ادامه این موضوع زمانی می‌رسد که کاربران مجبورند برای اینکه چند ساعت استفاده بیشتر از تلفن همراه، صفحه‌نمایش را تیره‌تر یا نور آن را کمتر کنند.
بنابراین باید تدبیر دیگری برای بهبود قابلیت استفاده در فضای بیرون اتخاذ می‌شد؛ تدبیری که بر کاهش بازتاب صفحه‌نمایش تمرکز داشته باشد. در ادامه پوشش‌های ضدانعکاس معرفی شدند اما از دست آنها هم در واقع کاری برنیامد. راهکار بعدی را شرکت نوکیا معرفی کرد. نوکیا صفحه‌نمایش CBD یا ClearBlack display را خلق کرد تا در این فناوری گوشی‌هااز چندین لایه پ
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
موتورولا آتریکس 3 با پردازنده 4 هسته ای هر چه به شروع نمایشگاه MWC 2012 نزدیک میشویم شور و هیجان بیشتری در دنیای اسمارت فون ها دیده میشود. بدون شک نمایشگاه امسال در تسخیر اسمارت فون های ۴ هسته ای خواهد بود. پردازنده تگرا ۳ شرکت NVIDIA میتواند یک برگ برنده برای هر شرکتی باشد.
در حالی که اچ تی سی و سامسونگ این روز ها سروصدای زیادی را در ارتباط با معرفی و رونمایی اسمارت فون های جدید و به احتمال فراوان ۴ هسته ای ایجاد کرده اند, امروز خبری منتشر شد که نشان میدهد موتورولا در سکوت کامل در حال آماده سازی اسمارت فونی میباشد که خیلی ها منتظرش بوده اند و آن آتریکس ۳ می باشد.

اسمارت فونی که تصویر بالا از آن با نام آتریکس ۳ و یا جانشین آتریکس ۲ نام برده میشود،تقریبا ظاهری شبیه با آتریکس ۲ دارد و تا حدودی نیز شبیه به گالکسی نکسوس میباشد. هنوز موتورولا عکس العملی نسبت به انتشار این عکس نشان نداده است اما شایعات حکایت از آن دارد که این اسمارت فون همراه با پردازنده ۴ هسته ای تگرا ۳ شرکت NVIDIA عرضه خواهد شد.
اندروید ۴ به عنوان پلتفرم و یا سیستم عامل در نظر گرفته شده است و در اشاره به مشخصات فنی آن میتوان به صفحه نمایش ۴.۳ اینچی HD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل, باطری ۳,۳۰۰ میلی آمپر و دوربینی ۱۰ مگاپیکسلی اشاره کرد. رم آتریکس ۳, ۲ گیگابایت اعلام شده است که اگر اینگونه باشد آن را به یک **** فون بی نظیر تبدیل خواهد .
یک **** فون با مشخصات فنی بالا از طرف موتورولا بدون شک رقیبی جدی و سرسخت برای اسمارت فون های گالکسی S3 یا آیفون ۵ خواهد بود.
عرضه موتورولا دروید ریزر, مکس و حالا آتریکس ۳ نشان از تلاش و جدیت موتورولا برای شروع دور جدید از رقابت با دیگر شرکت ها دارد. فکر میکنید آتریکس ۳ با مشخصات فنی فوق العاده ای که دارد میتواند به اسمارت فونی محبوب مانند گالکسی اس ها و آیفون ها تبدیل شود ؟ نظر خود را با ما و دیگر خوانندگان پی سی وار به اشتراک بگذارید.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
ویژگی‌های تلفن هوشمند Marquee ال جی

3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
Multimedia%5Cpics%5C1390%5C11%5CIT%5C75.jpg


تلفن هوشمند Marquee ال جی، دارای طراحی فوق‌العاده سبک و باریکی است.

تلفن هوشمند Marquee دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت عقب، یک دوربین 2 مگاپیکسلی در قسمت جلو، بلوتوث، GPS و وای فای و کیفیت تماس بسیار بالاست.
اما قیمت بالا (279 دلار) و سرعت پایین پردازنده و عملکرد کند LG Marquee، فروش آن را سخت می‌کند.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
گوشی ایرانی مشتری ندارد
138.png
به دلیل گستردگی گوشی های صاحب نام خارجی در بازار مردم تمایلی به گوشی های ایرانی ندارند.


"مراد افشار" مدیرعامل شرکت ابرا تهران اظهار داشت: به دلیل برخورداری از جدیدترین فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا در گوشی های خارجی کاربران ایرانی تمایل چندانی به گوشی های ایرانی ندارند.
وی افزود: عدم عرضه گوشی های به روز توسط تولیدکنندگان داخلی باعث شده تا مشتریان تمایل به خرید گوشی های ایرانی موجود در بازار از خود نشان نمی دهند.
این کارشناس تصریح کرد: عدم اعتماد مشتریان به تولید داخل و نبود تبلیغات مناسب این نوع گوشی ها در میان کاربران، از جمله دلایل اصلی است که باعث شده تا این نوع گوشی در بازار ناشناخته و با تقاضای مناسبی روبرو نباشند.

در حالی که دولت برای حمایت از تولید گوشی تلفن همراه در کشور راه های گوناگونی از جمله افزایش تعرفه واردات گوشی و سپس اختصاص وام 25 میلیارد تومانی به فعالان این صنعت را پیش گرفت ،اما تا کنون تولیدات گسترده ای از شرکت ها در بازار دیده نشده است.​
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
جذابیت مسیریابی هنگام رانندگی در ایران با نقشه‌های نوکیا
n00021222-b.jpg


نقشه‌های نوکیا در حال حاضر ۱۵ شهر ایران را پوشش می‌دهند، البته تعداد آنها در آینده بیشتر هم خواهد شد. هدف خبرنامه نوکیا از ایجاد چنین نظرسنجی این بود که با کمک آن از میزان کاربردی بودن و جذابیت امکانات نقشه‌های نوکیا اطلاع پیدا کند.


;خبرنامه نوکیا در شماره آذر و دی، مسابقه پیام کوتاه خود را در قالب یک نظرسنجی در مورد نقشه‌های نوکیا برگزار کرد.
تمام کسانی که از سراسر ایران در این نظرسنجی شرکت و یکی از گزینه‌های انتخابی سوال را به شماره پیام کوتاه ارسال کردند، در این مسابقه شرکت داده‌ شدند.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که اگرچه، ۲۶ درصد از کاربران از نقشه‌های نوکیا استفاده نمی‌کنند (گزینه ۴)، اما حدود نیمی از آنها (۴۳ درصد) قابلیت مسیریابی هنگام رانندگی (گزینه ۲) را به کار می‌گیرند.

تعدادی از کاربران نیز که ۲۱ درصد (گزینه ۱) از این جمعیت آماری را تشکیل می‌دهند، فهرست مکان‌های مورد علاقه خود را روی نقشه می‌بینید و اطلاعاتی که می‌خواهند را از این طریق پیدا می‌کنند؛ اطلاعاتی نظیر پیدا کردن فهرست بیمارستان‌ها، مراکز دیدنی، مراکز خرید و تجاری، موزه‌‎ها، رستوران‌ها و غیره و ۱۰ درصد کاربران از مسیریابی هنگام پیاده‌روی (گزینه ۳) نقشه‌های نوکیا استفاده می‌کنند.

nokia-a.jpg

;در ضمن از میان شرکت‌کنندگان سه نفر به عنوان برنده انتخاب شده و ۳ گوشی نوکیا N۹ سفید (هنگام عرضه رسمی در بازار ایران) به آنها اهدا می‌شود. (اسامی آنها در بلاگ نوکیا Goftogoo.nokia.ir قابل دسترس است)
نسخه چاپی خبرنامه نوکیا را می‌توان از فروشگاه‌های موبایل و نسخه دیجیتال آن را به صورت آنلاین از سایت فارسی نوکیا یا newsletter.nokia.ir دانلود کرد.

نقشه‎های نوکیا با امکانات مسیریابی برای رانندگی به همراه راهنمایی‌ صوتی و مسیریابی برای عابران پیاده، ارائه اطلاعات در مورد اماکن تاریخی و دیدنی و همین‌طور جاذبه‌های گردشگری مورد علاقه کاربران از چیزهایی است که در طول سفرهای درون‌شهری یا کاری و تفریحی برون‌شهری مخصوصا در سفرهای چند روزه عید به‌کار آید.​
 
بالا