آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

جدیترین اخبار دنیای جی اس ام | هفته چهارم بهمن

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
عرضه نرم‌افزار جدید تلفن همراه بهتر از آی‌تیونز


40.png
وب‌سایت موسیقی Spotify یک نرم‌افزار جدید تلفن همراه با کیفیت‌ های-فای (فناوری ضبط با کیفیت بالای صدا) را عرضه می‌کند که گفته می‌شود کیفیتی بهتر از آهنگ‌های خریداری شده از فروشگاه آی‌تیونز اپل دارد.

به گزارش انجمن دانشجویان خبرنگار ایسنا، بنا بر گزارش دیلی میل، سرویس "Extreme" که از طریق آیفون و آی‌پد در دسترس است، آهنگ‌هایی را با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه که بسیار بهتر از کیفیت 256 کیلوبیت بر ثانیه آهنگ‌های خریداری شده از آی‌تیونز است را ارائه می‌کند.
این فناوری جدید می‌تواند Spotify که در حال حاضر، سرویس شماره دو موسیقی در اروپا، پیش از آی‌تیونز به شمار می‌رود را تقویت کند.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
ویژگی های آی پد 3 برای مقابله با تهدیدها


41.png



شایعاتی به گوش می رسد که نشان می دهد آی پد 3 اپل می تواند شامل صفحه نمایشی با کیفیت بسیار بالا، پردازنده ای سریعتر و باطری بزرگتری باشد.


آی پد 3 اپل می تواند باز هم در بازار تبلت ها حکمفرما باشد اما در سال 2012 این مقام و منزلت با تهدیدهایی نیز روبرو است.به طور مثال ارایه ویندوز 8 بر روی تبلت که مایکروسافت اعلام کرده تا اواخر امسال محقق می شود. مایکروسافت و همکاران سخت افزاری این کمپانی اطمینان داده اند تا انقلابی که گوگل با اندروید در بازار گوشی همراه انجام داد در سیستم عامل تبلت ها به سرانجام برساند.

اما اپل هم بیکار ننشسته و آی پد جدید خود را به زودی به بازار عرضه می کند. اپل نسل جدید آی پد خود را در ماه مارچ و در کالیفرنیا معرفی خواهد کرد. اپل هیچ صحبت دیگری در مورد آی پد 3 نکرده است اما شایعات حاکی از آن است که کیفیت صفحه نمایش این تبلت 2048*1536، دارای پردازنده A6 است و باطری آن از آی پد 2 بزرگتر است.​
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
عرضه نرم‌افزار WinZip برای iOS
به طور یقین تمامی کاربران رایانه با نرم افزار WinZip آشنایی دارند و این پرچم‌دار فشرده سازی فایل را با تجربه ۲۰ ساله می‌شناسند و حالا این برنامه برای پلتفرم IOS با امکانات به اشتراک گذاری و پشتیبان گیری از اطلاعات ارائه شده است.
mzl.dvgxjzol.jpg
برنامه وین زیپ دارای سیستم مدیریت فایلهای فشرده در آیفون ،آی‌پد است که دارای امکاناتی همچون:
-بازگشایی فایل‌های فشرده و همچنین بازگشایی از پیوست‌های ایمیل
-جستجو و مشاهده فایل‌های فشرده با امکان مشاهده چندین فایل پیوست
-بازکردن فایل‌های فشرده رمزنگاری شده
-فشرده سازی طیف گسترده‌ای از انواع فایل
mzl.nzqkgdpn.jpg
از محسنات این برنامه داشتن اینترفیس و رابط کاربری بسیار جالب و آسانی است که به راحتی به کاربر در مدیریت و فشرده سازی فایلها در iDvice ها کمک می‌کند.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
آیا سونی سیستم عامل ویتا را جایگزین اندروید می‌کند؟


کازوا هیرای، مدیر عامل و رییس آینده سونی، در سخنانی به طور تلویحی اعلام کرد که شرکتش سرگرم بررسی برای بکارگیری سیستم عامل Vita OS در دستگاه‌های قابل حمل دیگری مانند تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها است. سایت ژاپنی AV Watch گزارش کرده است که هیرای در یک جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران، گفته است که این شرکت نمی‌خواهد Vita OS به عنوان یک پلتفرم موبایل فراموش شود.
3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
Sony-PSP-Vita.jpg
این گزارش همچنین سخنان یوشیو ماتسوموتو، معاون ارشد بخش سرگرمی‌های سونی، را نقل کرده که به احتمال بکارگیری Vita OS در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های این شرکت اشاره کرده است.
تلاش‌های این شرکت برای رقابت در کسب و کار گوشی‌های اندرویدی، موفقیت مالی بزرگی را به همراه نداشته است. شرکت سابق سونی اریکسون پیش‌ از این با اشاره به رقابت شدید و با وجود افزایش ۶۵ درصدی سالانه فروش تلفن هوشمند آندرویدی اکسپریا، ضرر ۲۴۷ میلیون یورویی را برای سال مالی ۲۰۱۱ اعلام کرده است.
Vita OS که سیستم عامل بازی سونی است، می‌تواند عامل متمایزکننده ای در توسعه فعالیت‌های موبایلی سونی باشد. کونیماسا سوزوکی، نایب رییس سونی، در پاسخ به امکان وارد کردن برنامه‌های تلفن هوشمند در پلتفرم Vita گفته است برای همین است که سونی قرار است انرژی خود را برای ساخت پلی‌استیشن سوئیت در سال جاری صرف کند.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
نخستین گوشی هوشمند دوسیم*کارته جهان با نمایشگر 4.3 اینچی



گروه خبری GSM: شرکت Gigabyte که تخصص چندانی در زمینه تولید تلفن*همراه ندارد محصول جدیدی را با نام GSmart G1355 روانه بازار کرده است که از نظر کاربرد با گوشی*های هوشمند موجود در بازار متفاوت است.

3.gif

برای مشاهده تصویر با سایز کامل اینجا را کلیک کنید.

dgkh.jpg


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم*کارت را دارد و به نمایشگر لمسی 4.3 اینچی از نوع WVGA مجهز شده است. لازم به ذکر است که بیشتر گوشی*های هوشمند دوسیم*کارته نمایشگر کوچک دارند و به عبارت دیگر می*توان گفت که این نخستین گوشی هوشمند دوسیم*کارته محسوب می*شود که با نمایشگر 4.3 اینچی به دست کاربران می*رسد.

گوشی هوشمند GSmart G1355 در خانواده گوشی*های بسیار پیشرفته طبقه*بندی نمی*شود و روی آن نسخه 2.3 سیستم*عامل اندروید موسوم به Gingerbread نصب شده است. این گوشی پردازنده Qualcomm MSM7227T با توان 800 مگاهرتز را به همراه 512 مگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 200 در خود جا داده است.

نخستین گوشی هوشمند دوسیم*کارته جهان مجهز به نمایشگر لمسی 4.3 اینچی دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی به همراه فلش LED دارد و از کارت حافظه microSD و شبکه بی*سیم Wi-Fi پشتیبانی می*کند و ضخامت آن 11.5 میلیمتر اعلام شده است. هنوز قیمت نهایی این گوشی مشخص نیست.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
معرفي رسمي Galaxy Tab 2


گروه خبری GSM: به نظر می رسد سامسونگ تبلت های 7 اینچی را دوست دارد. چرا که بعد از معرفی تبلت گلکسی و Galaxy Tab 7.0 Plus حالا با یک 7 اینچی جدید وارد بازار شده است. با Galaxy Tab 2 آشنا شوید. محصولی که لقب نخستین تبلت سامسونگ با اندروید 4.0 را به همراه دارد.
3.gif
برای مشاهده تصویر با سایز کامل اینجا را کلیک کنید.

galaxy-tab-2.jpg


به گزارش نارنجی، این تبلت با نمایشگری از نوع PLS و باطری 4000mAh و دوربینی ۳ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین VGA در جلو به شما اعلام می کند که جزو محصولات رده بالا به حساب نمی آید و میانه بازار را هدف گرفته است.

تبلت گلکسی 2 دارای پردازشگری دو هسته ای با سرعت 1GHz است و به همراه یک گیگابایت رم و با مدلی به همراه 3G و حافظه 32 گیگابایتی داخلی ارایه می شود. میزان حافظه قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه میکرو اس دی را نیز دارد.

ضخامت گلکسی تب 2 معادل 1.04 سانتیمتر است و با وزن 343 گرمی اش، باریک تر و سبک تر از تبلت گلکسی اول به حساب می آید. اما تغییر ابعاد آنقدرها هم فاحش نبوده است. (ضخامت گلکسی تب اول 1.19 سانتیمتر و وزن اش 368 گرم بود)

3.gif
برای مشاهده تصویر با سایز کامل اینجا را کلیک کنید.

galaxy-tab-2-1.jpg


زمان ارایه به بازار از ماه آینده میلادی است و شروع ارایه از بریتانیا خواهد بود. قیمت Galaxy Tab 2 هنوز اعلام نشده. اما پیش بینی می شود که قیمتی زیر ۲۰۰ دلار داشته باشد.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
nokia N9 بزودی با طعم آندروید ۴


همه ما با سیستم عامل گوشی های شرکت نوکیا – سیمبیان – آشنایی داریم همچنین این شرکت طی چند سال اخیر گوشی هایی با سیستم عامل ویندوز نیز منتشر کرده است.شرکت نوکیا همیشه با سیستم عامل هایی چون آندروید مخالفت داشته است و هنوز هیچ گوشی آندرویدی ای معرفی نکرده است.اما آیا تا به حال در این اندیشه بوده اید که گوشی های نوکیا را با سیستم عامل آندروید تجربه کنید؟
Android4.jpg

آقای الکسی روستیاکز – سرپرست تیم بزرگ هک NTIDROID – اخیرا عکسی از گوشی NOKIA N9 منتشر کرده است که در آن این گوشی را با سیستم عامل آندروید ۴ (ساندویچ بستنی) هک کرده است.بر طبق سابقه درخشان تیم NTIDROID ،بسیاری از سایت ها این خبر را کاملا صحیح دانسته و اظهار کرده اند که بزودی این گوشی را با سیستم عامل آندروید خواهیم دید.
prxpu.jpg

همچنین این گروه در بیانیه ای جدید اظهار کرده اند که این اتفاق بزودی بر روی گوشی NOKIA N900 نیز خواهد افتاد و کاربران این گوشی ها می توانند از سیستم عامل آندروید بهره مند شوند.
Nokia-N9-might-dual-boot-into-ICS-soon.jpg

اما نکته جالب این است که شرکت نوکیا هنوز هیچ واکنشی نسبت به این اخبار نشان نداده است.سایت های دیگر نیز دلیل این بی تفاوتی شرکت نوکیا را ،رضایت این شرکت دانسته اند.

منبع:برسام
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
رونمایی از تلفن‌همراه هوشمند ابری در کنگره‌ی جهانی موبایل + تصویر






یک شرکت تایوانی در کنگره‌ی جهانی موبایل در بارسلونا از تلفن همراه هوشمندی رونمایی می‌کند که به جای حافظه‌ی داخلی از یک فضای ابری برای ذخیره‌ی اطلاعات استفاده می‌کند.




این فناوری به این دستگاه اجازه می‌دهد که به جای نیاز به حافظه‌ی داخلی از یک فضای ابری برای ذخیره‌ی اطلاعات استفاده کند.

این موبایل ابری محصول شرکت ایسر که قرار است در کنگره‌ی جهانی موبایل که از 27 فوریه در بارسلونا کار خود را آغاز می‌کند یک تلفن همراه هوشمند مجهز به نمایشگر 4.3 اینچی و قطر 10 میلیمتری است.

کاربر می‌تواند روی عکسبرداری با وضوح تصویر بالا و بلندگوهای با کیفیت دالبی این دوربین حساب کند.

براساس گزارش وب نیوز، بر پایه‌ی برخی شایعات، این تلفن همراه به اتصالات HSPA+ و پردازشگر 1.5 گیگاهرتزی مجهز خواهد بود.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
نوکیا X2-02 موزیک‌فون دوسیم‌کارته در بازار ایران



نوکیا X2-02 یک گوشی بی‌نظیر موسیقی‌محور با قابلیت تعویض آسان دوسیم‌کارت است و به کاربران امکان می‌دهد در حالی که با دوستان و اعضای خانواده در ارتباط می‌مانند، بتوانند به راحتی هزینه‌های خود را مدیریت کنند.

نوکیا X2-02 با برخورداری از آنتن اف‌ام داخلی، پخش‌کننده MP3، کلیدهای مخصوص پخش موسیقی، قابلیت ضبط، بلندگوهای داخلی برای پخش موسیقی و 32 گیگابایت ظرفیت حافظه، به کاربران امکان می‌دهد تا هزاران قطعه موسیقی را ذخیره و پخش کنند. نوکیا X2-02 از قابلیت ویژه پردازش صدا برخوردار است که برای کاربر واضح‌ترین صدا را در یک گوشی ارزان‌قیمت فراهم می‌کند. قابلیت Play via Radio (پخش از طریق رادیو) به شما امکان می‌دهد تا فهرست پخش خود را با سیستم موسیقی، بلندگوی خودرو و حتی گوشی موبایل دیگر به اشتراک گذارید. علاوه بر این، این گوشی از پخش‌کننده موسیقی عالی و ضبط رادیو اف‌ام با کیفیت بالا (در بازارهای منتخب) برخوردار است که به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای مورد علافه خود را به طور مستقیم از رادیو ضبط و پخش کنند.

یکی از قابلیت‌های نوکیا X2-02 قابلیت تعویض آسان سیم‌کارت یا Easy Swap است؛ به طوری که کاربر می‌تواند بدون خاموش و روشن کردن گوشی سیم‌کارت را تعویض کند. مدیریت سیم‌کارت اختصاصی از دیگر ویژگی‌های نوکیا X2-02 است که امکان مدیریت هزینه‌ها و ذخیره تنظیمات 5 سیم‌کارت متفاوت را فراهم می‌کند. به عبارت دیگر 1 تا 5 سیم‌کارت می‌توانند نام، زنگ و دفتر مخاطبان اختصاصی داشته باشند.

مرورگر نوکیا دسترسی به اینترنت را آسان‌تر، سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از قبل فراهم می‌کند و صفحات وب را تا 90 درصد فشرده کرده تا دانلود سریع‌تر و اطلاعات با هزینه کمتری انتقال داده شود.

ظاهر گوشی هم عالی به نظر می‌رسد. کاربران می‌توانند بین 5 رنگ قرمزروشن، نقره‌ای تیره، نارنجی، بنفش و آبی انتخاب کنند.

ابعاد گوشی 15×50×113 میلی‌
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
تغییر روند تولید گوشی هوشمند در نوکیا برای بازدهی بالاتر



به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از .C.W، نوکیا امروز اعلام کرد که روند تولید محصولات خود در Komaron مجارستان، Reynosa مکزیک و Salo در فنلاند را تغییر می دهد. این اقدام در پی بررسی های صورت گرفته توسط این شرکت که از ماه سپتامبر آغاز شده بود صورت می گیرد. نوکیا برای افزایش توان خود در بازار رقابتی گوشی هوشمند و همچنین تولید متنوع این محصول در بازارهای جهانی دست به این کار زده است.

نوکیا قصد دارد تا در شهرهای مذکور تعداد کارمندان خود را نیز کاهش دهد و به نظر می رسد مجموع افراد تحت استخدام نوکیا در این سه شهر به 4000 نفر کاهش پیدا کند. نوکیا کارمندان خود را تا پایان سال 2012 در این شهرها تعدیل می کند. البته این شرکت قول داده تا به کارمندان اخراجی اش کمک های مالی بکند و در پیدا کردن شغل مجدد آنها را یاری دهد.
 
بالا