آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

جدیترین اخبار دنیای جی اس ام | هفته دوم بهمن

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
نسخه‌ی آندروییدی موبایل سکیوریتی کسپرسکی بروز شد


1.png
آزمایشگاه کسپرسکی از بروزرسانی Mobile Security Lite؛ راه حل امنیتی آندرویدی خود خبر داد.

نسخه‌ی بروزرسانی شده‌ی این برنامه که هم اکنون در آندروید مارکت موجود است، دارای قابلیت جدید Anti-Virus Lite می‌باشد که هدف از آن حفاظت بهتر برابر شمار روزافزون برنامه‌های مخربی است که پلتفرم آندروید را هدف قرار داده‌اند.
در کنار دیگر امکانات امنیتی کلیدی چون ضد سرقت و ***** کردن تماس‌ها و پیامک‌ها، این آپدیت Kaspersky Mobile Security Lite را تبدیل به یکی از پیشرفته‌ترین محصولات امنیتی که هم اکنون به صورت رایگان در دسترس‌اند، کرده است.
به گزارش موسسه‌ی دیده بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران، Anti-Virus Lite یک ابزار با کاربری آسان است که بررسی‌های درخواستی را روی برنامه‌های آندرویدی تازه دانلود شده، صورت می‌دهد.
این قابلیت جدید از فناوری Cloud Security Scanner آزمایشگاه کسپرسکی بهره می‌برد که با استفاده از شبکه‌ی امنیتی ابری کسپرسکی به سرعت در برابر تهدیدها، به محض بروز، عکس العمل نشان می‌دهد.
به کاربران Kaspersky Mobile Security Lite توصیه می‌شود همه‌ی برنامه‌های جدیدشان را با استفاده از Anti-Virus Lite اسکن کنند تا بتوانند از ایمنی داده‌های شخصی‌شان اطمینان حاصل کنند.
نسخه‌ی غیررایگان برنامه امکانات پیشرفته‌ای برای مقابله با بدافزارها، مسدودسازی تماس‌ها و پیامک‌های ناخواسته، کنترل تلفن هوشمند در صورت سرقت یا مفقود شدن از راه دور، و مخفی سازی اطلاعات حساس، دارد.
نسخه با امکانات کامل آنتی ویروس همچنین می‌تواند به طور خودکار تمام برنامه های جدید را اسکن و آنهایی که خطرناک به نظر می‌رسند، را بلوکه کند.
با ارتقا به نسخه‌ی غیررایگان محصول، خریدار ماژول ضدسرقت را نیز با امکاناتی افزوده (به طور مثال، SIM Watch که می‌تواند به صورت راه دور یک تلفن همراه را به محض خارج سازی سیم کارت، مسدود کند) در اختیار خواهد داشت.
همچنین قابلیت Privacy نیز در دسترس قرار خواهد گرفت که امکان مخفی کردن گزارش تماس‌ها، محتویات پوشه‌ی پیامک‌ها و دیگر اطلاعات مشابه را از دید دیگران فراهم می‌کند.
هر دو نسخه بروزرسانی شده Kaspersky Mobile Security Lite و نسخه غیررایگان این محصول به 13 زبان در دسترس‌اند.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
اپل در حال کار بر روی یک کنترل از راه دور سرتاسری است

15.gif
حق امتیاز یک برنامه کاربردی که توسط اداره علامت تجاری و حق امتیاز آمریکا منتشر شده است نشان می دهد که اپل در حال کار بر روی دستگاه صفحه لمسی سرتاسر با قابلیت کنترل از راه دور است که قادر به کنترل چندین دستگاه می باشد و بیش از پیش از طرح ها و برنامه های این شرکت برای ساخت محصول تلویزیون هوشمند پرده بر می دارد.


این حق امتیاز با عنوان دستگاه ها و روش تسهیل کنترل از راه دور جهانی در 30 ام سپتامبر سال 2011 در اداره ثبت اختراعات آمریکا بایگانی شده است. پرونده این حق امتیاز در رابطه با کنترل از راه دور چندین دستگاه از جمله تلویزیون، پخش کننده نوار ویدئویی، پخش کننده دیسک ویدئویی، سیستم کنترل خانگی یا یک سیستم کامپیوتری جزئیات و مطالبی را بیان داشته است.

بر طبق گفته های این پرونده، کنترل از راه دور سرتاسری اپل شامل یک صفحه لمسی است که مانند یک صفحه نمایش مکانیسم داده های ورودی کاربر و یک مکانیسم کشف و شناسایی دستگاه های موجود جهت کنترل را نمایش می دهد.
بنیانگذار اپل در بیوگرافی خود نوشته بود که او و شرکتش در حال پیگیری دستگاهی مانند تلویزویون هستند که ساده ترین رابط کاربری که بتوان تصور کرد خواهد شد.​
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
افزایش 17 درصدی سود گوشی های هوشمند سامسونگ در سه ماه

3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
1326955372_1306589919.jpg



شرکت کره ای سامسونگ گزارش داده که در سه ماهه چهارم سال گذشته علیرغم ادعای اپل مبنی بر نقض قانون ثبت اختراع رشدی 17 درصدی در فروش گوشی های هوشمند خود تجربه کرده است.


سامسونگ سود خود را در سه ماهه آخر سال منتهی به دسامبر نزدیک به 3.5 میلیارد دلار عنوان کرده است. این رقم در مدت مشابه سال 2010، نزدیک به 3.4 میلیارد دلار بوده است. سامسونگ در کل در سه ماهه آخر سال 2011 نزدیک به 13.7 میلیارد دلار سود کسب کرده که در مجموع نسبت به سال گذشته 15 درصد افت داشته است.

این در حالی است که سامسونگ علیرغم افزایش 19 درصدی در بخش محصولات نمایشی خود در این بخش کمتر از سال گذشته سود دهی داشته است.
این شرکت بزرگترین تولید کننده تراشه حافظه و صفحه نمایش کریستال مایع در سرسر دنیاست.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir

نخستین گوشی سه سیمکارته‌‌ ال‌جی رونمایی شد


203.gif




شرکت ال‌جی در رقابت با نوکیا از نخستین گوشی سه سیم‌کارته خود رونمایی کرد.


نخستین گوشی سه سیمکارته ال‌جی A290 نام دارد و ابتدا قرار است در بازار روسیه عرضه شود.
از آنجا که تاکنون فقط شرکت‌های چینی اقدام به ساخت گوشی‌های سه‌ سیمکارته کرده‌اند‌، انتظار می‌رود این گوشی مورد توجه شمار زیادی از کاربران قرار گیرد.
اگرچه A290 نخستین گوشی سه‌ سیمکارته ال‌جی است اما غیر از خصوصیت چند سیمکارته بودنش ویژگی خاص دیگری ندارد.
صفحه نمایش این گوشی 2/2 اینچی با وضوح تصویر 176×220 پیکسل است و از دوربین 3/1 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
البته هنوز مشخص نیست که آیا هر سه سیمکارت در یک زمان فعال است.
گفتنی است این گوشی از چهار باند شبکه GSM پشتیبانی می‌کند و شبیه گوشی‌های ساده و ارزان‌قمیت نوکیا به نظر می‌رسد.
ابعاد گوشی 2/113×51×13 میلی‌متر است و بلندگو دارد، حافظه داخلی گوشی اعلام نشده اما با وجود ویژگی‌های محدودی که دارد از اسلات کارت microSD پشتیبانی می‌کند و حافظه آن تا 32 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند.
در این گوشی همچنین امکان وارد کردن هزار نام و شماره تماس در دفترچه تلفن وجود دارد.
از دیگر ویژگی‌های A290 می‌توان به پشتیبانی از سرویس‌های شبکه GPRS، ‌ EDGE، بلوتوث و microUSB اشاره کرد.
دوربین گوشی هم تعریفی ندارد، فقط 3/1 مگاپیکسلی است، اما با کیفیت 1280×1024 پیکسل عکسبرداری می‌کند و می‌توان با آن فیلمبرداری کرد.
سرویس‌های پیامک، MMS و ایمیل، مرورگر WAP 2.0/xHTML و سیستم جاوا از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌رود.
A290، GPS ندارد و فقط از دو فایل MP3 و MP4 پشتیبانی می‌کند. با این حال باتری 1500 در این گوشی زمان زیادی شارژ نگه می‌دارد بنابراین برای پشتیبانی از سه سیم‌کارت مشکلی برای کاربران ایجاد نمی‌کند.
A290 اواخر فوریه با قیمت 75 یورو در بازار روسیه عرضه می‌شود.​
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
شارژرهای زیر پنج هزار تومان تقلبی است

133.png


یک کارشناس بازار تلفن همراه معتقد است که شارژرهای تقلبی زیر پنج هزار تومانی که تنها به دلیل ارزان بودن از سوی مشتریان خریداری می‌شود، به گوشی های تلفن همراه آسیب می‌رساند.


علی نیکبخت" اظهار داشت: شارژرهای تقلبی عرضه شده در بازار درجه سه به بالا هستند و تنها به صرف اینکه سوکتشان با گوشی موبایل همخوانی دارد، خریداری می شود، حال آنکه شارژر هر گوشی تنها متعلق به همان گوشی خاص بوده و استفاده آن برای مدل دیگر حتی با همان برند غیراصولی است.
وی افزود: شارژرهای غیراصلی که هم اکنون با قیمت ارزان تر از نمونه های اصلی دربازار عرضه می شود تنها به دلیل ارزان بودن با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبرو شده است.
این فعال بازار معتقد است که شارژرهای تقلبی به گوشی تلفن همراه آسیب جدی وارد می کند و عمر باتری را به طور چشمگیری کاهش می دهد.
وی گفت: یکی از راه های شناخت شارژهای تقلبی از نمونه اصلی آن این است که این دستگاه ها از وزن بیشتری نسبت به نمونه اصلی برخوردار هستند.​
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
پرندگان خشمگین را فراموش کنید، PigPen برای اپل به بازار آمد


3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
2.png


دیگر Angry Birds را فراموش کنید بازی جدید آی پد با نام Pigpen به بازار آمده که به شما اجازه می دهد تا با حیوانات واقعی به تعامل بپردازید.


این بازی توسط Clemens Driessen و یک گروه طراحی از دانشگاه Wageningen و همچنین مدرسه طراحی هنر از هلند ساخته شده و شما در این بازی در حین ساخت محیطی مشترک برای بازی باید با خو کها در تعامل باشید.

در این بازی که همچنان در حال توسعه است، انسانها و خوکها باید برای هدایت یک توپ نورانی جهت رسیدن به هدف با هم همکاری کنند.
در حالی که خوک در این بازی از خودکار برای هدایت توپ استفاده می کند کاربر باید با استفاده از آی پد این کار را انجام دهد.​
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
عمر باتری کدام تلفن هوشمند طولانی‌تر است؟


Multimedia%5Cpics%5C1390%5C11%5CIT%5C16.jpg


اگرچه تلفن‌های نسل چهارم (4G) بسیار سریع‌تر از تلفن‌های نسل سوم (3G) هستند اما به داشتن عمر کوتاه باتری که شاید در برخی موارد کم‌تر از چهار ساعت باشد، بدنام شده‌اند.

خوشبختانه تلفن هوشمند جدید موتورولا شهرت عمر کوتاه باتری تلفن‌های نسل چهارم را تغییر داده، چراکه عمر این گوشی آندرویدی در آزمایش‌های انجام شده با تنظیم 40 درصد روشنایی، هشت ساعت و 25 دقیقه کامل بوده است.
طبق آزمایش‌ها، عمر باتری Droid RAZR Maxx، سه ساعت و 40 دقیقه بیش‌تر از Droid RAZR اصلی (4:45) و یک ساعت و 43 دقیقه بیش‌تر از Samsung Droid Charge با (6:42) است.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
اعلام هزینه کارکرد دوره پنجم تلفن ثابت از سوی 1818
63.png
مشترکین تلفن ثابت استان تهران می‌توانند هزینه کارکرد تلفن ثابت دوره (آذر - دی) خود را هم اکنون از طریق سیستم پیام رسان 1818 دریافت و پرداخت کنند.

مشفقی - مدیر کل رایانه شرکت مخابرات استان تهران - گفت: مشترکین استان تهران با تماس با سامانه 1818 در یازدهم ماه‌های فرد سال (فروردین، خرداد، مرداد، مهر، آذر، بهمن) می‌توانند از میزان بدهی کارکرد تلفن ثابت خود مطلع و از طریق همین سیستم تنها با داشتن رمز دوم کارت شتاب بدهی تلفن ثابت خود را پرداخت کنند.
وی خاطر نشان کرد: همزمان با قرار گرفتن اطلاعات میزان کارکرد قبوض تلفن ثابت برروی سامانه 1818 مشترکین می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان تهران (WWW.TCT.IR) و ورود به قسمت صدور و پرداخت قبوض با وارد کردن شماره تلفن و کدپستی 10 رقمی از هزینه کارکرد تلفن ثابت خود مطلع و از طریق پرداخت اینترنتی مبلغ بدهی خود را پرداخت کنند.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir

Galaxy S III در رویدادی اختصاصی و در نیمه اول سال 2012 معرفی می شود


3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
3.jpg




با نزدیک شدن به نمایشگاه اختصاصی موبایل در بارسلونا، شایعات زیادی مبنی بر معرفی Galaxy S III در این نمایشگاه مطرح شده بود. اما حالا سامسونگ رسما شایعات را رد کرده و خیال همه را راحت کرده که به این زودی ها منتظر Galaxy S III نباشند. البته سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد تلفن ستاره ای خود را دیرتر و در یک رویداد اختصاصی معرفی کند.

هنوز دقیقا مشخصا نیست چند ماه دیگر Galaxy S III وارد بازار خواهد شد. اما براساس اعلام سامسونگ انتظار می رود این تلفن در نیمه اول سال 2012 معرفی شود. سامسونگ قصد دارد از این تلفن در یک همایش اختصاصی پرده برداری کند.
این شرکت کره ای همچنین هیچ صحبتی از تلفن هایی که قصد دارد در MWC به نمایش بگذارد بیان نکرد. اما در رسانه ها شایعاتی جدیدی مبنی بر معرفی تلفن ویندوزی سامسونگ در نمایشگاه MWC جاری شده است.
طرفداران سامسونگ از بابت عدم معرفی Galaxy S III ابراز ناراحتی کرده اند اما ما امیدواریم این تلفن استحقاق انتظار بیشتر را داشته باشد. همچنین منتظر محصولاتی که سامسونگ در MWC 2012 به نمایش خواهد گذاشت نیز خواهیم ماند.
 
بالا