آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

جدیترین اخبار دنیای جی اس ام | هفته سوم بهمن

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
کدام سیستم عامل بیشتر هنگ می کند؟ اندروید یا iOS

گروه تحقیقاتی Crittisicm مدت زیادی را صرف بررسی سیستم عامل های موبایل کرده است. این گروه با بررسی دو سیستم عامل پرطرفدار iOS و Android به این پرسش که کدام یک از این دو سیستم عامل بیشتر هنگ می کند پاسخ داده است. گروه تحقیقاتی Crittisicm همچنین اعلام کرده که این تحقیقات بر روی تعداد زیادی از دستگاه های مجهز به سیستم عامل Android و iOS انجام گرفته و نتیجه نیز جالب از کار در آمده است. چراکه نشان می دهد نسخه های جدیدتر سیستم عامل ها حین اجرای برنامه، بیشتر از نسخه های قدیمی تر، دچار مشکل می شوند.


پیش از اعلام نتیجه کلی تحقیقات جالب است بدانید: سیستم عاملی که بیشترین میزان هنگ کردن در بین همه نسخه های سیستم عامل های iOS و Android را داشت، نسخه 5.0.1 سیستم عامل iOS بود. البته این به این معنی نیست که iOS به طور کل بیشتر از اندروید، هنگ می کند.
حدود 28.64% از کل دستگاه های مجهز به iOS 5.0.1 در طول این تحقیقات هنگ کردند. جالب است بدانید نسخه های جدیدتر iOS بیشتر دچار حمله می شوند. این درحالی است که یکی از دغدغه های کاربران آیفون، این است که گوشی خود را به آخرین نسخه iOS آپدیت کنند.
crashs-by-ios-1.jpg
مدیر عامل شرکت Crittercism که عهده دار انجام این تحقیقات بوده اعلام کرده است:
بسیاری از مشکلات نرم افزاری در اثر ایرادات سخت افزاری به وجود می آید. گاهی اوقات سوئیچ کردن بین Wi-Fi و GPS موجب هنگ کردن سیستم می شود. علاوه بر این برنامه هایی که حجم زیادی از حافظه را درگیر خود می کنند نیز ممکن است باعث هنگ کردن سیستم شوند.
یکی از عوامل مهم توقف سیستم عامل iOS حین اجرای برنامه، این است که کاربران iOS برنامه و App های خود را آپدیت نمی کنند و گاهی برنامه های قدیمی، خود باعث ایجاد مشکل در سیستم عامل می شوند. در حالی که کاربران اندروید می توانند از ویژگی Auto Update برنامه هایشان استفاده کرده و بدون نیاز به آپدیت دستی، آنها را به روز کنند. نمودار زیر بیشترین میزان هنگ در سیستم عامل های مختلف اندروید را نشان می دهد.
crashs-by-android-1.jpg
ما تعداد مشخصی از Appها را بر روی هر دو سیستم عامل تست کردیم. برای بررسی اینکه کدام OS بیشتر دچار حمله می شود، App ها را به سه دسته تقسیم کردیم و هر بار آنها را بر روی یکی از نسخه های اندروید و iOS مورد بررسی قرار دادیم.

  • دسته اول App ها بر روی هر دو OS تست شدند. App های اندروید حدودا 0.15% اوقات هنگام اجرا دچار توقف شدند ولی App های iOS حدودا 0.51% اوقات دچار هنگ و ایراد شدند. یعنی App های iOS حدودا 0.44% بیشتر از برنامه های اندرویدی دچار Crash شدند.
  • در دسته دوم برنامه هایی که روی این دو سیستم عامل اجرا شدند، برنامه های اندروید 0.73% و برنامه های IOS حدودا 1.47% اوقات باعث هنگ کردن سیستم شدند. در دسته دوم برنامه ها هم، دستگاه های مجهز به iOS ما را سرافکنده کردند و بیشتر دچار هنگ شدند.
  • در دسته سوم اجرای برنامه ها 2.9% از برنامه های اندرویدی حین اجرا، متوقف می شدند در حالی که 3.66% از برنامه ها iOS اوقات باعث هنگ کردن سیستم شدند. یعنیدستگاه های مجهز به iOS حدودا 0.76% بیشتر از دستگاه های مجهز به Android هنگ می کردند.
قبل از اینکه بخواهید طرفداری خود را نسبت به هر یک از سیستم عامل ها اعلام کنید باید بگوییم که این بررسی در حالی انجام شد که اپل نسخه iOS 5.0 را عرضه کرد و مدت کمی پس از آن 5.0.1 که در واقع اصلاحیه نسخه 5.0 بود نیز عرضه شد. در حالی که در طول زمان بررسی هنوز نسخه Ice Cream Sandwich اندروید عرضه نشده و مورد بررسی گروه تحقیقاتی Crittersicm قرار نگرفته بود. شاید اگر اپل نسخه های 5.0 و iOS 5.0.1 را عرضه نکرده بود نتیجه این تحقیقات کمی متفاوت می شد.
crashs-by-android-ios-1.jpg
آمار و ارقام به وضوح میزان بیشتر هنگ کردن iOS را نسبت به اندروید نشان می دهد. شما می توانید نتیجه این آمار را به صورت کلی در جدول زیر مشاهده کنید.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
جزئیات تازه ای از ویندوز فون 8 به بیرون درز کرد



در ویدئویی که منتسب به شرکت نوکیا است، جو بلفیور (Joe Belfiore) جزئیاتی را در رابطه با سیستم عامل ویندوز فون 8 که قرار است به زودی منتشر شود در اختیار عموم قرار داده است. از مهمترین قابلیت های Windows Phone 8 می توان به پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای و اجرای کدهای C و ++C اشاره کرد جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

همانطور که می دانید، ویندوز فون موجود نسخه 7.5 است که «مانگو» نام دارد و قرار است که آخرین بروزرسانی ویندوز x.7 هم با عنوان «تانگو» به زودی قابل تهیه باشد و پس از آن نیز روایت 8 با نام «آپولو» عرضه خواهد شد. بنا به اطلاعات منتشره در این ویدئو مایکروسافت می کوشد با افزودن خصوصیات و ویژگی های جدید به سیستم عامل مخصوص گوشی های هوشمند خود، تعداد مشتریان ویندوز فون را افزایش داده و سهم بازار بیشتری بدست آورد.
با حضور جدی ویندوز فون 8، تولید کنندگان گوشی تلفن همراه گزینه های بیشتری را پیش روی خواهند داشت. بدین ترتیب قادر خواهند بود تا از این فرصت برای تمیز دادن محصولات خویش از نمونه های مشابه بهره برده و گلی سرسبد برای بازار داشته باشند.
ویژگی های Windows Phone 8 هنوز به درستی مشخص نیست، اما گمانه زنی ها حاکی از آن است که این سیستم عامل قادر به پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای خواهد بود. بدین ترتیب مدت زمان لازم برای اجرای برنامه ها کاهش چشمگیری خواهد داشت. گفتنی است، قبلاً شاهد بودیم که ویندوز فون 7 در کار با پردازنده های تک هسته ای خوش درخشید؛ البته جا داشت تا برخی از برنامه ها را با سرعت بیشتری اجرا نماید که این مهم در نسخه جدید عملی خواهد شد.
در زمینه برنامه های کاربردی، مایکروسافت می کوشد تا در زمان عرضه ویندوز فون 8، چیزی در حدود یکصد هزار نرم افزار آماده داشته باشد. این موضوعی کلیدی است، چرا که یافتن برنامه های مناسب ویندوز فون یکی از دغدغه های اصلی کاربران تلفن های مجهز به این سیستم عامل است.
این گزارش همچنین می افزاید که در ویندوز فون 8 برنامه نویسان و توسعه دهندگان می توانند از کدهای نیتیو (کدهای نوشته شده به یکی از زبانهای C و ++C یا اسمبلی) بهره ببرند. که موضوعی در خور توجه است، بدین ترتیب برنامه نویسان می توانند از کدهای C یا ++C که قبلا برای سیستم عامل iOS و آندروید نوشته بودند در ویندوز فون 8 نیز استفاده کنند. بدین ترتیب پیش بینی می شود با سیل نرم افزارهایی از این دست روبرو خواهیم شد.
نهایتاً، برنامه اسکایپ یکی دیگر از برگ های برنده مایکروسافت در استراتژی ویندوز فون 8 خواهد بود. البته جای تعجب نیست، چرا که هنوز مایکروسافت موفق نشده از این برنامه محبوب ارتباطی در ویندوز فون 7 بهره ببرد، و از آن گذشته ابزاری که با «مکالمه» سر و کار داشته باشد، همیشه ابزار مهمی در گوشی ها به حساب می آید. پیش بینی می شود عرضه نسخه آزمایشی اسکایپ بتواند درهای بسته زیادی را به روی مایکروسافت بگشاید.
برخی دیگر از ویژگی های دیگری که در مورد ویندوز فون 8 اعلام شده عبارتند از افزایش امنیت سیستم عامل با افزودن پشتیبانی بیشتر از رمزگذاری اطلاعات (بالاخص در سخت افزار). مورد دوم، افزایش سرعت مرورگر اینترنت اکسپلورر با استفاده از ****** سرورهایی است که قادر به خرد کردن محتوای صفحات هستند؛ بدین ترتیب دیگر نیازی نخواهد بود که گوشی با درخواست های زیاد HTTP سر و کار داشته باشد و نهایتاً می تواند سریعتر از گذشته صفحات وب را بارگذاری نماید (درست همان ترفندی که برنامه هایی چون مرورگر اپرا یا اسکایپ با موفقیت نسبی از آن بهره می برند).
امیدواریم که شرکت مایکروسافت اطلاعات بیشتری را به طور رسمی در کنفرانس جهانی موبایل در اختیار افکار عمومی علاقمند قرار دهد.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
تلفن‌ جدید لومیا دارای فناوری NFC و شارژ بی‌سیم می‌شود


3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
Multimedia%5Cpics%5C1390%5C5%5CIT%5C138.jpg


مدیر اجرایی ارشد طراحی نوکیا اعلام کرد که این شرکت در حال کار برروی یک مدل ویندوز فون است که از فناوری ارتباطات میدان نزدیک (NFC) برای اتصال به لوازم جانبی خارجی پشتیبانی می‌کند و نسخه‌های با شارژ بی‌سیم را مورد توجه قرار داده است.
بنا بر اعلام مارکو آتیساری، نوکیا هم‌چنین با مایکروسافت که در حال تولید این نرم‌افزار برای تلفن‌های هوشمند جدید لومیا است، همکاری نزدیکی داشته تا جزئیات نرم‌افزاری هم‌چون رنگ‌ها را برای تطابق با لوازم جانبی سخت‌افزار متناسب سازد.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
با معنی دقیق پیام‌های صفحه نمایش تلفن همراه آشنا شوید

wh120-44.jpg



پیام‌های صفحه نمایشگر تلفن همراه، متناسب با نوع و مدل گوشی، متفاوت و مفاهیم آن نیز مخصوص همان گوشی تلفن است.
برخی از پیام‌های صفحه نمایشگر عبارتند از:
1) خط تلفن همراه توسط مخابرات قطع شده است؛ No Service
2) خط توسط شرکت مخابرات مسدود شده است؛ Emergency Calls Only
3) خط توسط شرکت مخابرات مسدود است یا سیم‌کارت به صورت غلط در گوشی نصب شده است؛ Sim Missing
4) سیم‌کارت را داخل گوشی قرار دهید؛ Insert Simcard
5) برقراری ارتباط مقدور نمی‌باشد؛ No Connection
6) سیم‌کارت سوخته است؛ Card Rejected
7) سیم‌کارت مربوط به این دستگاه نیست؛ Sim Error
8) رمز PIN وارد شود؛ Insert Pin Code
9) نبود سیگنال مناسب آنتن در آن منطقه؛ No Network
10) مسدود شدن؛ PIN code Enter Puk
درباره پیام شماره هشت، در صورت، سه بار اشتباه وارد کردن رمز PIN، درخواست رمز PIN می‌شود که پس از هفت بار وارد کردن رمز اشتباه، سیم‌کارت می‌سوزد؛ PUK 1 مربوط به PIN 1 و PUK 2 مربوط به PIN 2 است.
PIN 1: به جهت افزایش امنیت سیم‌کارت پس از فعال کردن آن در منوی مربوطه (Security یا امنیت و ایمنی و...)، هنگام روشن کردن دستگاه، این عدد رمز درخواست خواهد شد.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
گوشی هوشمند اکسپریا سونی‌اریکسون برای ورزشکاران

n00021021-b.jpg


سونی اریکسون اعلام کرده است که با همکاری شرکت بیلابونگ نسخه جدیدی از گوشی اکسپریا اکتیو خود را وارد بازار خواهد کرد.


به گفته رویترز گوشی اکسپریا اکتیو دارای یک پردازنده یک گیگاهرتزی، صفحه نمایش ۳ اینچی و دروبین ۵ مگاپیکسلی است و با سیستم عامل اندروید کار می‌کند.
اما حالا سونی‌اریکسون تصمیم گرفته به کمک شرکت بیلابونگ ویژگی‌های دیگری همچون صفحه نمایش ضدخش، ضدآب و ضد غبار و قابلیت لمس با انگشت خیس را نیز به آن اضافه کند.

بیلابونگ در واقع برندی است که از سبک زندگی خاص و ارزش‌های افراد علاقه‌مند به ورزش‌هایی مثل موج سواری، اسکی و اسکیت حمایت می‌کند.

سونی اریکسون تصمیم گرفته با همکاری با این شرکت نظر مخاطبان خاص را به اکسپریای خود جلب کند.
قابلیت‌های جدید نسخه جدید اکسپریا اکتیو به ورزشکاران این رشته‌های ورزشی امکان می‌دهد که از این گوشی هوشمند در هنگام انجام فعالیت‌ها و تمرینات ورزشی خود استفاده کنند.

شرکت بیلابونگ اعلام کرده است ورزشکاران شرکت کننده در رویدادهای ورزشی که در سنگاپور، استرالیا و هائیتی برگزار می‌شود، اولین کسانی خواهند بود از این گوشی استفاده می‌کنند.

این شرکت در همکاری با سونی اریکسون، علایق مشتریان و مخاطبان ورزشکار خود را در نظر گرفته است.

عکاسی، استفاده از رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌ها و نرم‌افزارهای ورزشی هیجان‌انگیز و موسیقی از جمله مهم‌ترین علایق این گروه از کاربران برشمرده شده است.

شرکت بیلابونگ ابراز امیدواری کرده است با همکاری با سونی‌اریکسون بتواند همه این علایق را در قالب نرم‌افزارهای کاربردی و ویژگی‌های گوشی اکسپریا اکتیو برآورده کند.​
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
ژاپنی‌ها هوشمندترین هدفون جهان را طراحی کردند


n00021016-b.jpg


اگر از هدفون استفاده می‌کنید حتما برچسبی که روی آن حروف (L) به معنی گوش چپ و (R) به معنی گوش راست را دیده‌اید.


تفاوت میان گوشی سمت چپ با سمت راست تنها به قرارگیری مناسب آنها در گوش منحصر نمی‌شود بلکه در ضبط فرمت‌های مختلف صدا اعم از موسیقی و یا افکت‌های سینمایی فیلم، بخشی از صداها به علت فضاسازی مخصوص گوش چپ و بخشی از آن‌ها مخصوص گوش راست طراحی شده‌اند.

اکنون محققان ژاپنی هدفونی طراحی کرده‌اند که با داشتن میکروپردازنده‌هایی که دارد گوش چپ و راست را از یکدیگر تشخیص داده و صداهای مخصوص به هر یک از آنها را پخش کند.

این وسیله علاوه بر این که کاربر را برای انتخاب گوشی چپ و راست به دردسر نمی‌اندازد، هنگامی که کاربر یکی از گوشی‌های آن را با کسی تقسیم می‌کند، میکروپردازنده‌ها برای هر ۲ گوشی صدا را به صورت کامل و استریو پخش خواهند کرد.

این هدفون قابلیت‌های دیگری هم نظیر قطع پخش موسیقی هنگامی که از گوش خارج شده و پخش ادامه آن بعد از قرار گرفتن در گوش‌ها را هم دارد.

به گزارش ایتنا شرکت ایگاراشی که طراحی این هدفون جدید را به عهده داشته اعلام کرده محصول جدید خود را در گردهمایی جهانی واسط‌های هوشمند کاربران که ماه آینده در پرتغال برگزار می‌شود، معرفی خواهند کرد.​
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
نگاهی گذرا به سیاست‌ شرکت‌های مطرح تولید‌کننده سیستم‌عامل‌ همراه


امروزه تبلت‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند جای خود را بین دوستداران فناوری باز کرده‌اند و شاید بتوان گفت روزی جای رایانه‌های معمول و یا همان پی‌سی را نیز خواهند گرفت.
3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
mobile_os.jpg

غول‌های تکنولوژی از جمله مایکروسافت، گوگل و اپل از مدت‌ها پیش از این امر آگاه بوده و هر یک به‌گونه‌ای برای آینده فناوری دنیا برنامه‌ریزی نموده‌اند، در این مطلب سعی داریم سیاست‌هایی که هر کدام از این شرکت‌ها در پبش گرفته‌اند را بررسی و با یکدیگر مقایسه نماییم.
۱) سیمبین :
این نام همان نامی است که ما را احتمالا به یاد اولین اسمارت‌فون‌مان می‌اندازد، سیستم‌عاملی که در طی یک دوره طولانی بر سایرین حکومت می‌کرد اما مدتیست که در سراشیبی سقوط افتاده است که شاید دلیل آن هم در عدم پشتیبانی مناسب نوکیا از آن بوده است، در سال‌های اخیر نوکیا که بازار را انحصاری و از آن خود می‌دانست فروش را پایان معامله دانسته و از ارائه خدمات پشتیبانی مناسب سرباز می‌زد، به علاوه هر جند نرم‌افزارهای موجود برای سیستم‌عامل سیمبین در آن زمان زباد بود اما با ورود سایر شرکت‌ها به این زمینه این بازار نیز در حال افول است و شاید تا چند سال دیگر فقط نام آن باقی بماند!
۲) ویندوزفون- مایکروسافت:
ویندوز فون دیر وارد میدان بازی اسمارت‌فون‌ها و تلبت‌ها شد ولی ظاهرا ایده‌ها و استراتژی‌های جالبی در سر می‌پروراند!
بیاید خودمان را جای مدیران ارشد مایکروسافت بگذاریم و به این بیندیشیم که نقطه قوت مایکروسافت در چیست؟ بله سیستم عامل همه‌گیر ویندوز و مجموعه بی‌نقص آفیس، خوب چه استفاده‌ای می‌توان از این نقطه قوت کرد؟ می‌توان با آوردن امکانات ویندوز به تبلت‌ها و اسمارت‌فون‌ها باعث محبوبیت ویندوزفون شد!
آنچه که از اخبار ویندوز ۸ به گوش می‌رسد مایکروسافت همین ایده را در سر می‌پروراند، فقط باید منتظر بود و دید که این ایده ویندوز را پایین خواهد کشید یا ویندوز فون را بالاخواهد بود.
۳) اندروید- گوگل:
گوگل نیز در زمینه سیستم عامل برای گجت‌ها تازه وارد به حساب می‌آید اما گوگل نیز نقاط قوت مخصوص به خود را دارد، مانند جستجوگر، پست الکترونیک جی‌میل، سرویس خوراک‌خوان گوگل‌ریدر و . . . به علاوه گوگل با معرفی مرورگر کروم خود سعی در ورود بیشتر در این زمینه دارد.
به هر حال اندروید به آهستگی پیشرفت نموده و اکنون جزو یکی از محبوب‌ ترین سیستم‌عامل‌های گجت‌هاست و روز به روز نیز بر تعداد اپ‌های آن افزوده می‌شود.
۴) IOS- اپل
باید معرفی IOS را از سوی اپل در سال ۲۰۰۷ انقلابی در زمینه سیستم عامل‌های موبایل دانست، در این سال اپل نوع جدیدی از تکنولوژی را به جهان معرفی کرد و در سال بعد با معرفی اپ‌استور سیستم جدید درآمدزایی برای خود و در دسترس بودن نرم‌افزار های مورد نیاز را برای کاربران به ارمغان آورد، استراتژی اصلی اپل در اینجا نوآوری است، عاملی که باقی شرکت‌ها را به کپی از آن وا می‌دارد.
سخن آخر:
به نظر می‌رسد سال‌های آینده برای پیش‌بینی برترین سیستم عامل کار سختی باشد اما هم‌اکنون هر سه‌غول بزرگ فناوری (اپل، گوگل و مایکروسافت) این امر را در راس امور خود قرار داده‌اند و سعی دارند با داشته‌های قبلی خود، نوآوری های جدید و در بعضی موارد کپی‌کاری نظر کاربران را جلب نمایند و تمامی این عوامل نهایتا به نفع کاربران است زیرا رقبا را مجبور به روکردن به فناوری‌های جدیدشان می‌کند.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
وزیر ارتباطات: اگر کیفیت پایین اپراتوری با اخطار برطرف نشد، جریمه می‌شود

3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
7.jpg



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اپراتورهای تلفن همراه به طور پیوسته وارسی می‌شوند و از نظر دسترسی بر خط، حجم تبادل و کیفیت پوشش تحت بررسی مداوم هستند.
"رضا تقی پور " از انواع بازرسی‌ها بر اپراتورهای تلفن‌همراه خبر داد و افزود: گزارش عملکرد روزانه و هفتگی اپراتورها را استخراج و با شاخص‌های موجود مقایسه می‌کنیم که در صورت تخلف برخوردهای لازم صورت می‌پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که عملکرد زیر شاخص باشند به اپراتورها اخطار داده می‌شود یا جریمه نقدی می‌شوند.
وزیر ارتباطات، افزود: در صورتی که کیفیت اپراتوری به حدی پایین باشد که با این اخطارها قابل رفع نباشد جریمه‌های بالاتری در نظر گرفته می‌شود که می‌توان به کسر دوره خدمت اشاره کرد؛ یعنی اگر پروانه‌ای 15 سال، زمان خدمت داشته باشد با جریمه‌‌ی کسر 2 یا سه ساله از کل دوره با آن برخورد می‌شود.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
انتشار مکالمات پلیس آمریکا و بریتانیا توسط هکرها


3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
8.jpg




گروه هکرهای ناشناس توانستند با هک کردن خطوط پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) به مکالمات میان این نیرو و پلیس اسکاتلند یارد بریتانیا گوش داده و آنها را منتشر کنند.
محتوای مکالماتی که ظاهرا زمان آنها ماه گذشته بوده مربوط به رایزنی های میان پلیس ملی دو کشور درباره هکرها و نحوه برخورد با آنهاست.
بریتانیا و آمریکا هک شدن این مکالمات را تایید کرده و گفته اند که در حال بازرسی ماجرا هستند.
گروه هکرهای ناشناس همچنین متن ایمیلی را منتشر کرده که حاوی اطلاعات مربوط به شرکت کنندگان در این جلسه تلفنی است.
 
بالا