آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

جدیترین اخبار دنیای جی اس ام | هفته دوم بهمن

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
عکاسی حرفه‌ای با آیفون مجهز به لنز حرفه‌ای اشنایدر برای علاقمندان عکاسی که به دنبال ارتقای سطح عکاسی با آیفون خود هستند که شاید دیگر باید نام آن را آی‌فوتوگرافی نامید، فهرست بلندبالایی از لوازم جانبی مبتکرانه و کاربردی برای این منظور وجود داردو به نظر هیچ کمبودی در این زمینه مشاهده نمی‌شود. اما در این میان با توجه به نام اشنایدر ا
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
رونمایی از محصولات جدید هوآوی در نمایشگاه MWC بارسلون محصولات جدید هوآوی در نمایشگاه Mobile World Congress بارسلون اسپانیا که از 27 فوریه تا اول مارس 2012 برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. رونمایی از گوشی تلفن‌همراه جدید هوآوی با حضور بیش از 200 رسانه‌ی بین المللی و رونمایی مشترک IBM و هوآوی در خصوص Mobile Office Solution دستگاه Med ipad هوآوی با حضور بیش از 40 رسانه‌ی بین المللی در این نمایشگاه انجام خواهد شد. گفتنی است نمایشگاه MWC همه ساله میزبان برترین تولیدکنندگان تلفن همراه از سراسر دنیا است تا آخرین تولیدات خود را در معرض دید جهانیان قرار دهند و در کنفرانس‌های جنبی نمایشگاه به معرفی جدیدترین تکنولوژی‌های صنعت تلفن‌همراه بپردازند.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
دستگیری دزد نگون بخت با برنامه Find my iPhone پلیس نیویورک گزارش کرد که سارقی که یک دستگاه آیفون ۴ را از یک رستوران ایتالیایی به سرقت برده بود را در عرض نیم ساعت دستگیر کرده است. رابرت گالند افسری که این دزد را دستگیر کرده است در این مورد می‌گوید:
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
نرم افزار مخرب اندروید و احتمال آسیب به 5 میلیون کاربر


3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
1.jpeg
کمپانی سیمانتک امروز اعلام کرد که بزرگترین کمپین ساخت نرم افزار های مخرب اندروید ممکن است به 5 میلیون نفر از کاربرانی که از فروشگاه اندروید نرم افزار دانلود می کنند آسیب برساند.


طبق اعلام سیمانتک 13 برنامه کاربردی مختلف از سه ناشر در این فروشگاه به نرم افزار مخرب آلوده اند. از جمله این برنامه ها می توان Counter Strike و girls Puzzle را نام برد. نام این تروجان Android.counterclank است و هنگامی که بر روی گوشی هوشمند نصب شد به جمع اوری اطلاعات مختلف از جمله نسخه هایی از بوک مارک می پردازد.

همچنین این تروجان صفحه ابتدایی مرورگر اینترنت را نیز تحت کنترل می گیرد. این نرم افزار مخرب بین حداقل 1 میلیون تا حداکثر 5 میلیون گوشی هوشمند را آلوده کرده است.​
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
تصویر و معرفی آخرین گوشی‌ هوشمند سامسونگ سامسونگ اوایل امروز جزئیات و مشخصات آخرین نسخه از گوشی‌های اندویدی خود را با نام "Galaxy S Advance " را معرفی کرد.
به گزارش سافت‌گذر؛ گوشی هوشمند "Galaxy S Advance " که سامسونگ در آن سیستم عامل آندروید را به کار برده است؛ دارای پردازنده دوئال کر 1 گیگاهرتزی، صفحه نمایش Super AMOLED و دوربین 5 مگاپیکسلی است.
هرچند که این گوشی از سری گوشی‌های "Galaxy S " است که طرفداران زیادی به دلیل کیفیت و قیمت پایین در سرتاسر جهان دارد، با این حال این گوشی از دوربین پایین 5 مگاپیکسلی بهره برده و دارای سیتم عامل پایین آندروید 2.3 است که اینها می‌تواند از استقبال مشتریان بکاهد.
با وجود عدم وجود یک سیستم عامل جدید و وجود دوربین با کیفیت پایین؛ "Galaxy S Advance " نسبتا باریک است که ضخامت آن 9.69 میلی متر می‌رسد و دارای وزن 120 گرمی است.
این گوشی قرار است که در دو نوع مختلف 8 گیگی و 16 گیگی به بازار عرضه شود، هر چند که دارای یک حافظه microSD برای افزایش ظرفیت در آینده در نظر گرفته شده است.




1235942.jpg


مشخصات کامل این گوشی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

شبکه

HSPA 14.4Mbps 850/900/1900/2100
EDGE / GPRS 850/900/1800/1900

پردازنده

پردازنده دو هسته‌ای 1 گیگاهرتزی

صفحه نمایش

4.0 "WVGA ( 480x800 ) صفحه نمایش سوپر AMOLED

سیستم عامل

آندروید 2.3 (شیرینی زنجفیلی)

دوربین

صفحه اصلی (عقب) : 5 مگاپیکسل دوربین خودکار فو*** با فلاش LED
زیر (جلو) : دوربین 1.3 مگاپیکسلی

تصویر

کدک : : MPEG4 ، H.263 ، H.264 ، WMV ، دیویکس ، VC - 1
ضبط / پخش : " 720@30fps "

صوت

Codec : MP3 ، AAC ، AAC+ + eAAC ، WMA ، AC3
پخش کننده موسیقی با SoundAlive
رادیو استریو FM با RDS

ویژگی‌های اضافه شده :

*قابلیت TouchWiz سامسونگ / پانل UX ، سامسونگ L! VE ،
* نرم افزار سامسونگ
* سامسونگ Kies 2.0 / سامسونگ Kies هوا / AllShare
*ChatON (دانلود از طریق نرم‌افزار سامسونگ)
*ریدر هاب (قابل دانلود از طریق نرم افزار سامسونگ)
*موزیک هاب
*گیم هاب
*خدمات تلفن همراه گوگل TM
آندروید ، جیمیل ، یوتیوب ، نقشه‌های گوگل ،
همگام‌سازی با تقویم گوگل

* A - GPS

اتصال

بلوتوث ® تکنولوژی V 3.0 با سرعت بالا
USB 2.0
Wi - Fi 802.11 A / B / G / N

سنسور

شتاب سنج، نور ، ژیروسکوپ

حافظه

حافظه 8 و 16 RAM 768MB +
میکرو اس دی (تا 32GB )

اندازه

" 123.2 x 63.0 x 9.69 mm, 120g "

باتری

باتری استاندارد لیتیوم یون 1500 میلی آمپر در ساعت.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir

نوکیا بر بام لیست موفق ترین شرکت در فروش تلفن های همراه در جهان
بازار داغ ارائه گزارش های مالی سال ۲۰۱۱ حسابی داغ است و پس از گزارش اپل و خبر سه شرکت سامسونگ، موتورولا و نینتندو ، حالا نوبت به بررسی گزارش مالی شرکت نوکیا می رسد. چیزی که در این گزارش بیش از همه به چشم می آید، این موضوع است که نوکیا هنوز صدرنشین بازار جهانی فروش موبایل است.

strategy-analytics-nokia-tops-global-handset-shipments-apple-s.jpg


بنابر گزارش نارنجی از انگجت، گزارشی که دو روز پیش منتشر شده، میزان فروش اسمارت فون ها در دنیا و همچنین میزان فروش کلی گوشی موبایل شرکت های مهم این کارزار را منتشر کرده است. طبق تحقیقات انجام شده اپل با فروش ۳۷ میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند در صدر جدول اسمارت فون ها در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ ایستاده است که این به معنی قبضه کردن ۲۳.۹ درصد از این بازار است. سامسونگ هم با فروش ۳۶.۵ میلیون اسمارت فون و سهم ۲۳.۵ درصدی از بازار جهانی بر روی سکوی دوم ایستاده است. نوکیا هم توانسته سکوی سوم را از آن خود کرده و با فروش ۱۹.۶ میلیون اسمارت فون در سه ماهه چهارم ۲۰۱۱ سهم ۱۲.۶ درصدی از بازار را به دست آورد.

8776586856.jpg
sa-mobile-phones-q42011.jpg

اما هنگام محاسبه کل گوشی های موبایل فروخته شده در سه ماهه سوم سال گذشته و همچنین کل فروش سال ۲۰۱۱ دنیای موبایل، داستان به کلی متفاوت است. نوکیا در سال گذشته بیش از ۴۱۷.۱ میلیون دستگاه گوشی موبایل فروخته است که از این مقدار ۱۱۳.۵ میلیون دستگاه متعلق به سه ماهه آخر سال است. در سال ۲۰۱۱ نوکیا صاحب ۲۶.۹ درصد سهم در بازار جهانی موبایل بوده و سامسونگ در جایگاه دوم بعد از نوکیا قرار می گیرد.

سامسونگ در سال گذشته بیش از ۳۲۷.۴ میلیون دستگاه موبایل فروخته که ۹۵ میلیون دستگاه متعلق به سه ماهه آخر سال است و سهم ۲۳.۱ درصدی را برای این شرکت به ارمغان آورده است. اما اپل در سال گذشته تنها توانسته ۹۳ میلیون دستگاه فروش داشته باشد که سهم ۸.۳ درصدی بازار را به وی اختصاص داده است. این شرکت در سه ماهه چهارم سال گذشته ۳۷ میلیون دستگاه موبایل فروخته است. بقیه فروش موبایل در ۲۰۱۱ با ۷۱۳.۹ میلیون دستگاه، در اختیار دیگر شرکت های تولید کننده موبایل بوده است.

میزان کل فروش موبایل در سال ۲۰۱۱ هم تقریبا ۱.۶ میلیارد دستگاه در کل جهان برآورد شده است که نسبت به سال گذشته رشد ۱۴ درصدی در استفاده مردم از این ابزار همراه را نشان می دهد. برخی آمارها هم نشان می دهد که هم اکنون در سراسر دنیا بیش از ۶ میلیارد گوشی موبایل فعال بوده و به شبکه متصل هستند.

به نظر شما در سال ۲۰۱۲ سرنوشت این شرکت ها چگونه ورق خواهد خورد و شاهد چه تغییری در این جایگاه ها (و مهمتر از آن تکنولوژی ها) خواهیم بود؟​
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
آغاز عرضه نوکیا Asha 200 با گارانتی رسمی در بازار ایران


نوکیا Asha 200 که به تازگی در همایش Nokia World 2011 معرفی شد، هم اکنون به طور رسمی با گارانتی نوکیا وارد بازار ایران شده است.

Asha 200 جدیدترین گوشی دوسیم‌کارت نوکیا با قابلیت تعویض آسان است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی سیم‌کارت دوم را بدون خاموش کردن گوشی عوض کنند.
3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
nokia-asha-200.jpg

نوکیا Asha 200 یک گوشی رنگی و سرگرم‌کننده با صفحه‌کلید QWERTY است که برای برطرف کردن نیازهای قشر جوان و مشتری‌های شهرنشینی که می‌خواهند با دیگران در تماس مداوم باشند طراحی شده است.
کاربران می‌تواند هزاران آهنگ با پشتیبانی از کارت‌های حافظه ۳۲ گیگابایت با خود همراه داشته باشند؛ باتری نوکیا Asha 200 به طور شگفت‌انگیزی ۵۲ ساعت پخش موسیقی را فراهم می‌کند.
علاقمندان می‌توانند نوکیا Asha 200 را از هم اکنون در ایران با گارانتی نوکیا و با حدود قیمت ۲۱۲ هزار تومان خریداری کنند.​
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
تردید در مورد محبوبیت اولین گوشی 4 هسته ای ال جی

2.png
گوشی های هوشمند با پردازنده های 4 هسته ای به احتمال فراوان امسال و توسط شرکت های مختلف از جمله سامسونگ، HTC و فوجیتسو به بازار عرضه خواهند شد. اما حالا می توانید کمپانی ال جی را نیز با گوشی جدید X3 که از پردازنده Nvidia Tegra 3 استفاده می کند به این لیست اضافه کنید.


با وجود اینکه کمتر تصویری از این گوشی در دسترس است و تنها یک تصویر در سایت PocketNow.com از این گوشی وجود دارد اما شایعات در مورد ویژگیهای فنی این مدل ای جی از همه موارد هیجان انگیز تر است.

علاوه بر پردازنده 4 هسته ای، X3 دارای صفحه نمایشی 4.7 اینچی با کیفیت 1280 در 720 پیکسل است. دوربینش 8 مگا پیکسلی است یک دوربین 1.3 مگا پیکسلی هم در جلوی گوشی وجود دارد دارای بلوتوث 4 است و 16 گیگ حافظه داخلی دارد. این گوشی دارای آخرین نسخه از اندروید است و به گفته برخی تنها 9 میلی متر ضخامت دارد.​
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir

ترفند: تقلب در بازی Bounce گوشی‌های موبایل


237.gif
یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های گوشی‌های تلفن همراه، بازی Bounce یا همان توپ جهنده است. شما در این بازی بایستی یک توپ قرمز رنگ را تا انتهای هر مرحله کنترل کرده و آن‌ را از حلقه‌های مشخص شده عبور دهید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه تقلب در این بازی و رفتن به مرحله بعدی بدون تمام کردن مرحله قبل بپردازیم.


برای این کار:
کافی است در حین انجام بازی و در هر مرحله، کد 787895 را از روی اعداد روی گوشی فشار دهید. خواهید دید که مرحله بلافاصله تمام شده و 10000 امتیاز هم دریافت خواهید کرد.
با وارد کردن کد 787898 نیز می‌توانید شکست‌ناپذیر شوید و توپ را از روی تله‌ها نیز عبور دهید.
همچنین کد #78789 نیز باعث شناور شدن توپ شده و در نهایت کد 787891 شما را به مرحله قبل بازمی‌گرداند.
این کدها بر روی تمام نسخه‌های بازی Bounce در سیستم عامل‌های جاوا و سیمبین عمل خواهند کرد.​
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
جشنواره فیلم آیفون با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد


آیفون گوشی خوبی است و در ضمن دارای دوربین خیلی بهتری است که به اندازه کافی برای ساخت فیلم خوب به نظر می‌رسد و برای همین هم جشنواره‌ای با نام فستیوال فیلم اریجینال آیفون تشکیل شده است که حالا برندگان را در وب سایت رسمی خود معرفی کرده است که واقعا باید به این برندگان که با آیفون چنین فیلم‌هایی را ساخته‌اند آفرین گفت.
3.gif
این تصویر کوچک شده است. برای مشاهده سایز واقعی بر روی اینجا کلیک کنید.
Original-iPhone-Film-Festival-2011-Showcase1.jpg
این جشنواره دارای بخش‌هایی همچون ویدیو موسیقی ،داستانی ،غیرداستانی ،برند تجاری و.. است و جایزه بهترین فیلم هم به خانم نانسی لی برای کارگردانی فیلم آلن پتکوویچ تعلق گرفت.
در بیانیه پایانی جشنواره هدف برگزاری این فستیوال را پرورش خلاقیت و استعدادها و ارائه ویترینی برای معرفی این افراد اعلام شده است.
 
بالا