خسته نباشیدشما که چنین اطلاعات خوبی داشتی نباید میذاشتی سرویسکار این بلا رو سر کولرتون بیاره
برای اینکه مبرد یک سیستم رو عوض کنید باید یک سری تغییرات رو توی سیستم داشته باشی
یکی از مهم ترین علل صدا در یونیت بیرونی ناسازگاری R134a با روغن داخل کمپرسور هستش
به نظر من شما باید سرویسکارتون رو عوض کنید
سرویس کار اومد و وکیوم کامل کرد و گاز 22 زد داخلش همه سرو صداهاش رفت و خوب شد
از هرسرویس کاری که پرسیدم میگه اگه یه بار گاز 134 بزنی تو اسپیلت داغون میشه
حالا از کجا باید بفهمم که صدمه زده یا نه ؟؟؟؟ ( آخه سرویس کاره داره تفره میره که خسارت نده میگه داره عالی کار میکنه و چیزیش نیست )
راهنمایی کنید از کجا بفهمم واقعا سالمه سالمه ؟
احتمالش هست تا چند ماه دیگه تقش در بیاد ؟؟