آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک Amiric تکشو

جدیترین اخبار دنیای جی اس ام | هفته دوم اسفند

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
تلفن هوشمند در دل تبلت و لپ تاپ: اسوس، پدفون سه کاره را روانه بازار می کند



پدفون اسوس در واقع تبلتی است که یک تلفن هوشمند را در دل خود جای داده و هر زمان که بخواهید می توانید قلب این تبلت را بیرون کشیده و با آن صحبت کنید یا تبلت خود را به لپ تاپ مجهز به کیبورد تبدیل کنید. اسوس پیش از این نمونه اولیه پدفون را در نمایشگاه های مختلف به نمایش گذاشته بود اما امروز در MWC نمونه نهایی شده و آماده استفاده آن را به نمایش گذاشت. Padfone مجهز به نمایشگر Super AMOLED در سایز 4.3 اینچ و پردازنده دو هسته ای Snapdragon S4 می باشد و به زودی در ماه اپریل وارد بازار جهانی خواهد شد. در ادامه جزئیات و گالری تصاویر این دستگاه شگفت انگیز سه کاره را مشاهده می کنید.


ظاهرا اسوس خبر های خوبی برای کاربران دارد. چراکه قصد دارد سه محصول را در قابل یک محصول به کاربران عرضه کند. در واقع شما با تهیه پدفون اسوس می توانید هم یک تلفن هوشمند با نمایشگر 4.3 اینچی داشته باشید و هم یک تبلت با نمایشگر 10 اینچ. اما هر یک از این محصولات چه ویژگی هایی دارند؟
نمایشگر گوشی پدفون 4.3 اینچی اسوس از نوع Super AMOLED با رزولوشن 960x540 می باشد. این گوشی جذاب مجهز به پردازنده دوهسته ای، سیستم عامل اندروید نسخه 4.0 یا Ice Cream Sandwich، دوربین عقب 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED و دوربین جلوی VGA و حافظه داخلی 16 تا 64 گیگابایت (انتخابی) می باشد.
Padfone همچنین از اتصال بی سیم Bluetooth 4.0 و WCDMA, EDGE / GPRS / GSM , HSPA+ پشتیبانی می کند و باتری آن 1520mAh است.
همه این مشخصات برای زمانی است که گوشی پدفون خارج از پوسته تبلتی آن قرار داشته باشد. به محض اینکه آن را درون تبلت قرار دهید، همین مشخصات را در قالب یک تبلت 10 اینچی با ضخامت 9.2 میلیمتر خواهید داشت. البته درون پوسته تبلتی این پدفون نیز یک باتری تعبیه شده که عمر باتری دستگاه را افزایش می دهد.


از ویژگی های جذاب این پدفون، قلمی است که همراه با آن عرضه می شود. به این ترتیب هنگام استفاده از تبلت می توانید از اطلاعات ضروری نت برداری کنید. شاید این سئوال برایتان پیش بیاید که اگر هنگام استفاده از تبلت، گوشی که درون آن قرار دارد زنگ بخورد، چگونه می توان به این تماس پاسخ داد. برای اینکه مجبور نباشید در این هنگام تبلت را خاموش کرده و گوشی را از داخل آن بیرون بکشید، می توانید از قلم تبلت استفاده کنید! بله درست شنیدید. قلم تبلت علاوه بر نقش اصلی خود، به عنوان هدست برای دریافت تماس ها نیز استفاده خواهد شد.
اما سورپرایز های اسوس همینجا تمام نمی شود. هر کس یک پدفون تهیه کند می تواند یک داک کیبورد مخصوص اسوس را نیز خریداری کرده و از این تبلت در قالب یک لپ تاپ مجهز به کیبورد استفاده کند.
متاسفانه هنوز قیمت دقیق این محصول توسط اسوس مشخص نشده است ولی بنا بر ادعای این شرکت تایوانی مطمئنا در ماه اپریل به بازار راه می یابد.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
سامسونگ تلفن Galaxy S Advance را در MWC به نمایش گذاشت

سامسونگ تلفن Galaxy S Advance که اولین بار در ژانویه امسال معرفی شده بود را امروز در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشت. این تلفن قدرتمند از نظر قیمت در بازه میانی قرار دارد و خمیدگی لبه های آن شبیه Galaxy Nexus است.S Advance مجهز به صفحه نمایش 4 اینچ Super AMOLED و پردازنده دو هسته ای است. گالری تصاویر و مشخصات دقیق فنی Galaxy S Advance را در ادامه مشاهده کنید.


نمایشگر 4 اینچی Galaxy S Advance دارای رزولوشن 800 در 480 پیکسل است و پردازنده دو هسته ای آن نیز 1 گیگاهرتز سرعت دارد. با وجود اینکه سامسونگ بروز رسانی ابزارهای خود به اندروید 4 را آغاز کرده اما این تلفن با اندروید 2.3 وارد بازار خواهد شد.
Galaxy S Advance دارای دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو و 5 مگاپیکسلی در پشت است. این تلفن قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 720p و 30 فریم در ثانیه است. Galaxy S Advance با حافظه 8 و 16 گیگابایت وارد به زودی وارد بازار جهانی خواهد شد.


Galaxy S Advance حدود 9.65 میلی متر ضخامت و 118 گرم وزن دارد.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
بيش از نیمی از ترافیک شبکه*های موبایلی در اختیار فایل*های ویدیویی


مرکز ByteMobile در گزارش تحلیلی خود درباره فصل نخست سال ۲۰۱۲ میلادی اعلام کرد که در حال حاضر فایل*های ویدئویی، نیمی از حجم ترافیک شبکه موبایلی جهان را به خود اختصاص داده*اند و میزان رد و بدل شدن آنها در اين شبکه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش یافته است.

فایل*های ویدئویی در شبکه*های موبایلی بیش از ۶۹ درصد حجم ترافیک را از آن خود کرده*اند و در این میان مرکز ByteMobile در بررسی فصلی خود روی شبکه*های 3G و 4G دریافته است که بیشترین حجم ترافیک موبایلی مربوط به فایل*های ویدئویی می*شود.

صاحبان گوشی*های هوشمند و رایانه*های لوحی به صورت گسترده به ارسال و دریافت فایل*های ویدئویی روی آورده*اند که این جریان همزمان با افزایش طول و کیفیت این فایل*ها، امکان مشاهده فایل*های ویدئویی به صورت زنده و ارتباطات تصویری دو طرفه صورت می*گیرد.

است
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
كنگره جهاني تلفن همراه در بارسلون افتتاح شد

كنگره جهاني موبايل ۲۰۱۲ كه توسط انجمن تجارت جهاني اپراتورهاي تلفن همراه (GSMA) برگزار شده، امروز در شهر بارسلون اسپانيا بازگشايي شد.

انجمن تجارت جهاني اپراتورهاي تلفن همراه كه بيش از ۲۲۰ كشور را در برمي*گيرد، حدود ۸۰۰ اپراتور تلفن همراه در سطح جهان و هم*چنين بيش از ۲۰۰ شركت در اكوسيستم موبايل از جمله سازندگان گوشي، شركت*هاي نرم*افزاري، توليدكنندگان تجهيزات، شركت*هاي اينترنتي و سازمان*هاي رسانه*اي و سرگرمي را با هم متحد مي*كند.

در اين كنگره كه در فوريه هر سال برگزار مي*شود، انجمن تجارت جهاني اپراتورهاي تلفن همراه (GSMA) پشتيباني بزرگي را براي اپراتور شبكه بي*سيم، سازندگان گوشي و اعضاي ارائه*دهنده خدمات خود فراهم مي*سازد.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
استفاده زیاد از پیامک توانایی زبانی کاربران را کاهش می*دهد


مطالعه جدیدی که در دانشگاه کالگری (Calgary) صورت گرفته است نشان می*دهد خواندن و نوشتن پیامک (اس*ام*اس) تاثیرات منفی بر قدرت مغز در زمینه پذیرش و تفسیر واژگان دارد.

به گفته وب*سایت thespec یافته*های این پژوهش حاکی از این است که پیامک*ها می*توانند توانایی زبانی افراد در زمینه پذیرش و تفسیر واژگان را کاهش دهند.

این یافته*ها تعجب بسیاری را برانگیخته است.
دانشمندان تا پیش از این فکر می*کردند سروکار داشتن با پیامک می*تواند توانایی زبانی کاربران را تقویت کند.

خانم جوآن لی، پژوهشگری که این مطالعه را بر روی ۳۳ دانشجو انجام داده دریافته است که دانشجویانی که بیشتر پیامک می*خوانند و می*فرستند، با طیف محدودی از واژگان سروکار دارند، در حالی که دانشجویانی که کمتر با پیامک سروکار دارند می*توانند طیف وسیع*تری از واژگان را بپذیرند و استفاده کنند.

یافته*های جوآن لی نشان می*دهد دایره واژگان دانشجویانی که با پیامک سروکار زیادی دارند، بیشتر محاوره*ای است تا رسمی.
وی گفته است کسانی که کمتر پیامک رد و بدل می*کنند و بیشتر با کتاب و رسانه*های سنتی سروکار دارند، می*توانند واژگان جدید را بپذیرند. حتی اگر این واژگان از زبانی به غیر از انگلیسی باشد. اما کسانی که بیشتر از پیامک استفاده می*کنند، دشوار*تر می*توانند واژگان جدید را بپذیرند.

جو آن لی در پژوهش خود فهرستی از واژگان واقعی و جعلی را در اختیار این دانشجویان قرار داده و از آنها خواسته بود واژگانی را که به نظر آنها واقعی و درست می*آید علامت بزنند.
وی متوجه شد دانشجویانی که بیشتر با پیامک سروکار دارند، واژگان کمتری را به عنوان واژگان واقعی پذیرفته*اند، اما کسانی که کمتر از پیامک استفاده می*کنند، واژگان بیشتری را علامت زده*اند.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir

70 میلیارد پیامک، سهم ایرانیان در دنیاست

حميدرضا نيكدل - شرق
امسال بیستمین سالگرد تولد پیام*کوتاه است که بر خلاف دیگر فناوری*های کاربردی به ندرت در طی دو دهه گذشته تغییر کرده است.
برای جشن گرفتن تاثیر حیرت*انگیز پیام*کوتاه بر دنیا، ۱۰ حقیقت تعجب*آور در مورد پیام*های*کوتاه بیان می*شود.

پدر اس*ام*اس ماتی ماکونن، یک مهندس فنلاندی است. او در سال ۱۹۸۴ در یک پیتزافروشی در کپنهاگ، وقتی برای شرکت در کنفرانسی در مورد آینده ارتباطات موبایلی به دانمارک آمده بود، ایده سرویس پیام*رسانی برای گوشی*های دیجیتال GSM به ذهنش خطور کرد.
متاسفانه او هرگز برای این کار پیشگامانه دستمزدی دریافت نکرد زیرا حق امتیاز این ایده را به ثبت نرسانده بود.

یک سال بعد، فرمت ۱۶۰ کاراکتری توسط محققی در زمینه ارتباطات به نام فریدهام هیلبرند تعیین شد.
او در حالی که سعی می*کرد این فناوری را استاندارد کند و به تلفن*های همراه امکان انتقال و نمایش پیام*ها را بدهد، متوجه شد که میانگین جملات یا سوالات تنها به ۱۶۰ کاراکتر نیاز دارد.

اولین اس*ام*اس در سال ۱۹۹۲ توسط بریت نیل پاپ*وورس به مدیر اپراتور و
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
معرفی موبایل ۴۱ مگاپیکسلی نوکیا در بارسلونا

نوکیا در راستای پیشرفت* در مسیر راهبردی جدیدش، مجموعه گوشی*های موبایل و خدمات جدیدی را معرفی کرد

گوشی جدید نوکیا Lumia 610، مقرون*به*صرفه*ترین لومیا، شروعی ایده*ال برای کار با ویندوزفون*
نوکیا Lumia 900 که برنده جایزه شده است، در بازارهای مختلف خارج از امریکا در دسترس قرار می*گیرد

بارسلون، اسپانیا- نوکیا امروز با معرفی سری جدید محصولات، خدمات و مشارکت*ها در کنگره جهانی موبایل قدم به سال 2012 می*گذارد و اجرای سریع
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
گوشی تلفن، کلکسیون میکروب*های دهان شماست!



محققان دانشگاه شیکاگو در بررسی*های خود بر روی گوشی*های همراه و کفش*های خبرنگاران حاضر در یک نشست خبری نشان دادند که این بسترها در سطوح خود از یک جامعه بزرگ میکروبی زنده شبیه به جامعه حاضر در انگشتان و دهان فرد برخوردارند.
به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، در میان جامعه میکروبی ساکن در جیب انسان، باکتری*هایی زندگی می*کنند که می*توانند منجر به بیماری*های ذات الریه، مننژیت، و سوزاک شوند. در مقابل، میکروب*های موجود در سطح کفش شامل باکتری*هایی ماند ای*کولای، سالمونلا و مخلوقات میکروسکوپی هستند که سبب سرخی چشم می*شوند.
محققان در جریان یک نشست خبری در انجمن توسعه علوم آمریکا در ونکوور کانادا به نمونه*برداری جامعه میکروبی گوشی تلفن همراه و کفش*های 30 روزنامه*نگار حاضر پرداختند.
آنها در بررسی*های خود با استفاده از نشانگرهای زیستی دریافتند که هیچ نمونه بیماری*زایی در این وسایل وجود ندارد.
نموداری از نمونه*های باکتریایی کفش به رنگ آبی و نمونه تلفن همراه به رنگ قرمز
در این پژوهش، تفاوت فاحشی میان نشانه*های باکتریایی کفش و تلفن همراه وجود داشت اگرچه برخی از نمونه*ها به نظر با تغییراتی مواجه شده بودند. محققان همچنین با توجه به شباهت میان میکروب*های موجود در انگشتان و دست افراد دریافتند که جرم دست انسان در حقیقت به تغذیه این جوامع میکروبی بر روی ابزار مورد استفاده مانند تلفن همراه یا کیف پول می*پردازد.
البته دانشمندان هرگونه نگرانی را در مورد این موجودات میکروسکوپی که در نزدیکی انسان زندگی می*کنند، بی*مورد خوانده و آنها را به نوعی عامل بازدارنده از رشد میکروب*های بیماری*زا خواندند.
البته کفش انسان دارای طیف وسیعتری از جامعه میکروبی است چرا که مسیرهای بیشتر و مکان*های متفاوت*تری را طی می*کند.
محققان شیکاگو اکنون در حال بررسی امکان استفاده از میکروبیوم شخصی افراد برای تحلیل عوامل بیماری*زا در انسان هستند. آنها حتی امیدوارند در آینده بتوانند با بررسی باکتری*های بدست آمده از مکانهای مختلف بر روی بدن افراد، تاریخچه کاملی از آنها را مطالعه کنند.
در نموداری که این محققان از جامعه میکروبی روی گوشی همراه و کفش*ها تهیه کرده*اند می*توان گروهی از باکتری*ها مانند مایکوپلاسما را که یکی از کوچکترین سلول با قطر 0.1 میکرومتر بوده، به رنگ بژ مشاهده کرد که در برابر آنتی*بیوتیک*ها مقاوم بوده و نقش مهمی در بیماری های تنفسی از جمله ذات الریه دارد.
همچنین باکتری مورکسلاسه با رنگ سرخابی در این نمودار عامل صورتی شدن چشم در گاو و از عوامل بیماری*زای دستگاه تنفسی انسان و در برابر آنتی*بیوتیک مقاوم است.
باکتری فینگوموناداکیا که در این نمودار به رنگ نارنجی نمایش داده شده بیشتر در زیستگاههای دریایی و زمینی دیده شده و می*تواند به تجزیه سریع پلاستیک در مناطق دفن زباله کمک کند.
رنگ بنفش نمایشگر باکتری استرپتوفیتا است که از شیوه فتوسنتز گیاهی برای حیات استفاده کرده و فلاوباکتریاکیا نیز با رنگ صورتی نمایش داده شده است.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
نگاهی به تلفن های هوشمند جدید شرکت zte
این تصویر کوچک شده است برای نمایش اینجا کلیک کنید
901208-www-Narenji-ir-best-of-zte-mobiles-04.jpg


شرکت ZTE هفته پیش اعلام کرد با دست پر و چندین موبایل در نمایشگاه امسال حاضر خواهد شود و الحق و النصاف دارد به حرف خود عمل می کند.​


پرچم دار این سری(عکس اصلی مطلب): Era با سیستم عامل اندروید

ZTE Era اسمارت فونی قدرت گرفته از پردازشگر ۱.۳ گیگاهرتزی تگرا ۳ کواد کور شرکت انویدیا است و نمایشگری با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل و ۴.۳ اینچ قطر دارد. این موبایل در بستنی حصیری پیچیده شده و ۸ گیگا بایت حافظه داخلی قابل افزایش با مموری اس دی دارد. علاوه بر این، به +Icera HSPA نیز تجهیز شده است. دوربین آن ۸ مگاپیکسل بوده و قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰ پی دارد. با توجه به اینکه اخیرا موبایل ها نیز مانند ما انسان ها شدیدا به دنبال لاغری هستند، این موبایل نیز با ۷.۸ میلی متر ضخامت، از اندامی عالی و متالیک برخوردار است. عرضه این گجت قرار است در نیمه سال ۲۰۱۲ در اروپا و چین شروع شود.​
Orbit آغشته به ویندوز فون​
نکته قابل توجه بعد، سری دوم موبایل های با سیستم عامل ویندوز فون شرکت زد تی ای (ZTE) است: اوربیت این شرکت (نه آدامس!) با آخرین نسخه ویندوز فون ۷.۵ ارائه شده و آمار دقیقی از آن نداریم. البته می دانیم که مموری داخلی ۴ گیگابایت و دوربین ۵ مگاپیکسل داشته و از سه ماهه دوم سال میلادی حاضر در بازار عرضه خواهد شد​
ZTE Mimosa X​
با نمایشگر ۴.۳ اینچ و ۹۶۰ در ۵۴۰، +HSPA، سیستم عامل اندروید بستنی حصیری (4.0) و پردازشگر ۱.۲ گیگاهرتز تگرا ۲. از قرار معلوم هنوز در میانه بازار موبایل های تگرا ۲ خریدار داشته و تگرا ۳ نتوانسته است این قسمت را نیز همچون بالای بازار تصاحب کند. این موبایل نیز دارای حافظه داخلی ۴ گیگابایت، دوربین ۸ مگاپیکسل با قدرت فیلم برداری ۱۰۸۰ پی و صدای اچ دی است. بلوتوث A2DP و DLNA را پشتیبانی می کند. هنوز خبری از قیمت و زمان عرضه نیست و احتمالا در سه ماهه دوم امسال باید منتظر آن باشیم.​
ZTE PF200​

مجهز به پردازشگر دوال کور ۱.۲ گیگاهرتز کوالکام، اندروید ۴.۰، نمایشگر ۴.۳ اینچی، qHD (نمایشگری مشابه ZTE Era) و ۸ مگاپیکسل دوربین است. علاوه بر این دارای وای فای، DLNA و NFC نیز می باشد. PF200 همچون N910 این شرکت میانه بازار را هدف گرفته است.​
ZTE PF112​
PF112 این شرکت با نمایشگر ۴.۵ اینچی، ۱۰۲۸ در ۷۲۰ پیکسلی اچ دی کاملا زیبا و شفاف به نظر می رسد. این موبایل نیز از نسخه بستنی حصیری اندروید برخوردار است​
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
پرفروشترین موبايل هاي تاريخ

از تلفن های همراه اولیه که تنها قابلیت برقراری تماس صوتی و دریافت و ارسال پیامک های متنی را داشت تا تلفن های همراه هوشمند امروزی ، همه و همه در روزهای اوج خود تلفن هایی پرفروش بودند.اما به راستی کدام تلفن های همراه جزء پرفروشترین ها هستند؟
تلفن های همراه برای چندین دهه است که به زندگی بشر وارد شده و به نوعی انقلابی را در زمینه ارتباطات پدید آورده اند. از تلفن های همراه اولیه که تنها قابلیت برقراری تماس صوتی و دریافت و ارسال پیامک های متنی را داشت تا تلفن های همراه هوشمند امروزی ، همه و همه در روزهای اوج خود تلفن هایی پرفروش بودند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با پرفروش ترین تلفن های همراه در تاریخ تلفن های همراه آشنا کنیم.

Nokia 1100
14184m1.jpg

این مدل از گوشی تلفن همراه را بایستی به جرات یکی از محبوب ترین مدلهای تلفن همراه به حساب آورد. از زمان آغاز فروش این تلفن همراه در سال 2003 تاکنون چیزی در حدود 250 میلیون عدد از این تلفن های همراه در سراسر دنیا به فروش رفته است. بهره گیری از سامانه GSM در این تلفن همراه باعث شده است که شما در هر منطقه با پوشش تلفن همراه بتوانید به صحبت بپردازید. این گوشی تلفن همراه همچنان یکی از محبوب ترین تلفن های همراه در کشورهای در حال توسعه است.

Nokia 3210
14184m2.jpeg

دومین گوشی پرفروش جهان ، باز هم از طرف شرکت نوکیا عرضه شده است. مدل 3210 این شرکت که در سال 1999 به بازار ارائه شده است تا کنون چیزی در حدود 160 میلیون عدد از آن فروخته شده است. این گوشی بسیار مورد اعتماد بوده و درصد خرابی بسیار کمی در آن مشاهده می شود. در زمان ورود اولیه این گوشی به بازار هدف این گوشی نسل جوان بود.

Motorola RAZR V3
این تصویر کوچک شده است برای نمایش اینجا کلیک کنید
1418m3.jpeg

شرکت موتورلا با طرح " RAZR V3 " یکی از اولین گوشی های تلفن همراه زیبا و نازک بود که بازار عرضه شد. این گوشی یکی از اولین تلفن های همراه بود که با دوربین به بازار عرضه شد. از زمان عرضه این گوشی در سال 2004 میلادی تاکنون چیزی در حدود 130 میلیون عدد از این مدل تلفن همراه به فروش رفته است و همچنان هم به عنوان یکی از محبوب ترین مدل های تلفن همراه شناخته می شود.

Nokia 3310
1418m4.jpeg

باز هم مدلی دیگر از شرکت نوکیا که توانست در سطح جهانی به فروشی خارق العاده دست پیدا کند. این تلفن همراه که به عنوان یک مدل ارتقاء پیدا کرده بر اساس مدل 3210 به بازار عرضه شد دارای جایگاه چهارمین تلفن همراه پرفروش در کل دوران را برای خود تصاحب کرده است. این گوشی توانسته است تا به امروز چیزی در حدود 126 میلیون عدد فروش داشته باشد و همچنان هم به عنوان یکی از محبوب ترین گوشی ها در بازار مطرح باشد.

iPhone 3GS
این تصویر کوچک شده است برای نمایش اینجا کلیک کنید
تلفن های همراه سری iPhone از شرکت اپل به معنای واقعی یک انقلاب در عرصه تلفن های همراه ایجاد کرده اند. تا به امروز مدلهای مختلفی از این مدل به بازار آمده است ، اما پرفروش ترین مدل از آیفون ها مدل 3GS بوده است. یک تلفن همراه هوشمند با صفحه لمسی و شفاف ، دوربینی با کیفیت بالا و همچنین نرم افزارها و برنامه های بسیار متنوع باعث شد تا این گوشی بتواند به فروش 30 میلیونی برسد.

Nokia 2100
1418m6.jpeg

بدون شک باید عنوان موفق ترین شرکت سازنده تلفن همراه ، خصوصا در مورد نسل اولیه تلفن های همراه را به شرکت نوکیا داد. یک طرح پرفروش دیگر از شرکت نوکیا که توانسته است 20 میلیون عدد فروش داشته باشد.

iPhone3G

این مدل از سری آیفون قبل از مدل 3GS به بازار عرضه شد و به نسبت آن از امکانات کمتری برخوردار بود. با این وجود از زمان معرفی در سال 2008 میلادی تا کنون توانسته است چیزی در حدود 15 میلیون عدد فروش داشته باشد.

LG Chocolate
14184m8.jpeg

این مدل تلفن همراه از شرکت کره ای LG نام مستعاره ای برای مدل LG VX8500 است که در سال 2006 میلادی به بازار عرضه شده است و توانایی پخش موزیک با فرمت Mp3 را نیز داشت. این گوشی در رنگهای متفاوتی مثل صورتی ، سفید ، قرمز و سبز به بازار عرضه شده و توانسته بود 15 میلیون عدد فروش داشته باشد.

Nokia 5800 XpressMusic
این تصویر کوچک شده است برای نمایش اینجا کلیک کنید
به نوعی می توان این مدل از تلفن همراه را طوفانی در بازار دانست. اولین تلفن همراه هوشمند با صفحه لمسی از شرکت نوکیا در سال 2008 به بازار ارائه شد و تاکنون توانسته است 13 میلیون عدد فروش داشته باشد.

BlackBerry Pearl
14184m10.jpeg

این تلفن همراه برای اولین بار در سال 2006 میلادی به بازار عرضه شد. در آن زمان یک دوربین با کیفیت ، قابلیت اتصال به اینترنت ، کارت حافظه با قابلیت جداسازی و سیستم پخش کننده صدا و تصویر از جمله قابلیتهای برتر این تلفن بود. به گزارش باشگاه خبرنگاران این مدل از تلفن همراه توانست است با فروش 10 میلیون عدد تا به امروز عنوان دهمین تلفن همراه پرفروش جهان را تصاحب کند.
 
بالا