آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

جدیترین اخبار دنیای جی اس ام | هفته دوم اسفند

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
برخورد پلیس فتا با پیامک*های تقلبی



پلیس فتای ناجا با اشاره به وجود نرم*افزارها و سایت*هایی که امکان ارسال پیامک از طرف یک شخص به شخص دیگر بدون اطلاع فرستنده را فراهم می*کند، اعلام کرد: پلیس با همکاری شرکت ارتباطات سیار سعی در بر طرف کردن این مشکل و برخورد با اینگونه سایت*ها دارد..

معاونت اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا در گزارشی اعلام کرد که به تازگی نرم*افزارها و سایت*هایی ساخته شده است که امکان ارسال پیامک از طرف یک شخص به شخص دیگر، بدون اطلاع فرستنده را فراهم کرده است.

بر این اساس کارشناسان پلیس فتای ناجا اعلام کردند که به تازگی برخی افراد سودجو با ایجاد سایت*هایی، اقدام به ارسال پیامک کرده و در صورتی که فردی که پیغام به نام وی ارسال شده از این پیام هیچ*گونه اطلاعی ندارد و این عمل ممکن است موجب بروز اختلاف*های فراوان در میان اقشار مختلف بشود یا اینکه از طریق آنها پیام خلاف واقع به سایرین ارسال شود.

معاونت اجتماعی پلیس فتای ناجا به کاربران هشدار داد: هر پیام کوتاهی که دریافت می*کنید از صحت آن به خصوص مبدا ارسال اطمینان حاصل کنید.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
نحوه پخش صوتی ریزمکالمات تماس*ها از تلفن ثابت به همراه


تمامی مشترکین حقیقی و حقوقی تلفن ثابت می*توانند بدون نیاز به رمز ازطریق خط تلفن خود و فقط برای همان خط به دریافت صورت*حساب ریزمکالمات به*صورت شنیداری از سرویس 1818 اقدام کنند.

، برای دریافت ریزمکالمات از طریق فاکس و یا از طریق تلفن دیگری (غیر از خط خود) باید به مرکز مراجعه و کد پنج رقمی (فقط عدد) دریافت کنند.

تلفن*هایی که caller ID ندارند، نمی*توانند از سرویس 1818 استفاده کنند؛ مراکز تابعه می*توانند همانند ارسال ریزمکالمات از طریق وب*سایت شرکت، فرم مربوطه جهت واگذاری رمز عبور را در اختیار مشترکین قرار دهند.

برای اطلاع و دریافت ریزمکالمات، چنانچه مشترک برای اطلاع از وضعیت ریزمکالمات و صورتحساب تلفن خود، با سیستم تماس بگیرد و اطلاعات همان تلفن را بخواهد، نیازی به وارد کردن رمز عبور نیست، در غیر این صورت مشترک باید نسبت به دریافت یک عدد پنج رقمی بعنوان رمز عبور از مرکز مخابراتی اقدام کند. این دریافت اطلاعات از طریق نمابر نیز امکان*پذیر است. (دریافت اطلاعات از طریق نمابر نیز نیاز به رمز عبور دارد).

درصورتی که تلفن دولتی و یا شماره*ای باشد که در سیستم صورتحساب موجود نیست، شماره وارد شده «غیر معتبر» اعلام می*شود و درصورتی که مشترک بدهی نداشته باشد، هیچگونه پیامی جهت پرداخت، پخش نمی*شود اما برای دریافت ریزمکالمات، پیام*رسانی ادامه می*یابد.

به گزارش ایسنا، رمز واگذارشده به تلفن*های گروه*دار (نظامی، انتظامی، دولتی و ...) با هماهنگی دفتر حراست ارائه می*شود و تلفن*های گروه*دار برای دریافت ریزمکالمات و کسب اطلاعات بیش*تر باید با دفتر حراست هماهنگی لازم را به*عمل آورند.

#4 سرویس پرداخت و پیام رسان 1818

از آنجا که همواره یکی از مهم*ترین علل تردد مشترکان تلفن ثابت به مراکز مخابراتی و بانک*ها، دریافت فهرست مکالمات، صورتحساب، قبوض المثنی و نیز پرداخت وجوه قبوض بوده است، از سال 84 سرویس پیام*رسان (1818) راه*اندازی شد؛ مشترکان می*توانند علاوه بر پرداخت غیرحضوری هزینه قبوض، از وضعیت ریزمکالمات و صورتحساب خود به شکل شنیداری یا به صورت نمابر از طریق این سرویس آگاه شوند.

#4 مزایا و قابلیت*های 1818:

- امکان پرداخت صورتحساب برای دارندگان کارت*های شبکه شتاب، با ارایه رمز دوم کارت و بدون نیاز به قبض.

- اعلام عدم بدهی مشترک بلافاصله پس از پرداخت توسط وی (تا چندی قبل، این اعلام چند روز پس از پرداخت صورت می*گرفت).

- پخش صوتی اطلاعات مندرج بر روی صورتحساب.

- پخش صوتی ریزمکالمات بین شهری، بین*الملل و تماس*های انجام شده از تلفن ثابت به همراه.

- ارسال ریزمکالمات میان دوره و آخرین دوره مشترک به نمابر وی، اعلام کارکرد میان دوره علی الحساب مشترک و اعلام صورتحساب آخرین دوره و نیز دوره های قبل (تا 6 دوره)

#4 چگونگی استفاده از 1818:

با استفاده از این سرویس، هم می*توان از وضعیت صورتحساب و ریزمکالمات اطلاع یافت و هم می*توان نسبت به پرداخت وجه قبض اقدام کرد. مراحل انجام کار به شرح زیر است:

#4 تماس با 1818

طبق پیام سیستم، باید شماره تلفن خود را وارد کرده و کلید # را فشار دهید؛ شماره، توسط سیستم 1818، تکرار و نهایتاً تأیید می*شود. درصورت تأیید شماره وارد شده، مبلغ بدهی شما اعلام می*شود.

برای پرداخت صورتحساب، عدد (1) و برای دریافت ریزمکالمات و سایر خدمات، عدد (2) شماره گیری شود. برای پرداخت صورتحساب قبض، پس از شماره*گیری عدد (1) که در پیام اعلام شده بود، مراحل زیر طی می*شود:

باید شماره کارت شتاب را وارد کرده و سپس کلید # را فشار دهید. (این شماره 16 رقمی است).

سیستم، از شما رمز دوم را درخواست می*کند.

توجه: فعال کردن رمز دوم از طریق دستگاه*های خودپرداز بانک (ATM) مقدور است و این رمز فقط برای اینگونه پرداخت*ها و نیز پرداخت اینترنتی قبوض، فعال می*شود.

رمز دوم اعلام می*کند که شما قبض را پرداخت کرده*اید. پس از پرداخت، شماره رهگیری به مشترک اعلام می*شود که درصورت اعلام بدهی یا هرگونه مشکل در دوره*های بعدی، می*توان با استفاده از این شماره، موضوع را پیگیری کرد.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
پست رايتل را توزيع می*کند

معاون شرکت پست از انعقاد قرارداد با رایتل به منظور توزیع سیمکارت های این اپراتور خبر داد و اعلام کرد: توزیع سیمکارت های این اپراتور تنها از طریق پست صورت می گیرد.
مجتبی نصیری با اشاره به قرارداد منعقد شده ما بین شرکت پست و رایتل، اظهار داشت: پیش ثبت سیمکارت های رایتل به صورت اینترنتی، از طریق دفاتر پیشخوان دولت و شرکت پست صورت گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: اما توزیع سیمکارت های این اپراتور تنها از طریق شرکت پست انجام می شود.
نصیری با بیان اینکه بر اساس قرارداد منعقد شده شرکت پست ابتدا موظف به توزیع سیمکارت های استان البرز وتهران است، ادامه داد:در مراحل بعدی توزیع این سیمکارت ها در سراسر کشور نیز توسط پست انجام می شود.
این درحالیست که مدیرعامل رایتل اعلام کرده است که ۱۴ هزار نفر در شهر تهران برای دریافت سیمکارت*های این اپراتور ثبت*نام کردند که امید است تا ۱۵ فروردین ۹۱ سیمکارت*های اپراتور سوم توزیع شود.
به گفته حمید فرنگ در شهرستان کرج نیز ۱۴ هزار نفر برای دریافت سیمکارت*های رایتل ثبت*نام کرده*اند که ۷ هزار نفر برای سیمکارت*های دائمی و ۷ هزار نفر دیگر نیز برای سیمکارت*های اعتباری ثبت*نام کرده*اند.
اپراتور سوم باید ظرف مدت 15 سال 17 میلیون سیمکارت تلفن همراه به بازار عرضه کند که با اجرایی شدن این پروژه پیش بینی می شود رقابت برای ارائه سرویس های متنوع و با کیفیت میان سه اپراتور اول، دوم و سوم شکل گیرد.
انتخاب شرکت تامین تله کام در پروژه اپراتور سوم از دی ماه سال 87 و پس از اعلام کنسرسیوم تامین - اتصالات به عنوان برنده مزایده تا کنون با فراز و نشیب های بسیاری همراه بوده است. این پروژه ابتدا قرار بود با هدف انتقال تکنولوژی و جذب سرمایه گذاری خارجی انجام شود اما با حذف اتصالات از این پروژه هم اکنون تامین تله کام قصد دارد نسل سوم تلفن همراه را بدون استفاده از توان خارجی در کشور پیاده سازی کند.
این درحالیست که در شرایط حاضر تعداد مشترکان تلفن همراه در کشور به بیش از 60میلیون نفر می رسد.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
غول موبايل ژاپن رقیب جست*وجوگر صوتی سیری را به میدان فرستاد

ن*تی*تی دوکومو، بزرگ*ترین شرکت خدماتی تلفن همراه در ژاپن اعلام کرده است به زودی رقیب سیری، جست*و*جوگر صوتی اپل را عرضه خواهد کرد.
این شرکت یک جست*وجوگر صوتی به نام شابت کانسی
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
رئیس شرکت فورد: خودروهای هوشمند در راهند

روزی را تصور کنید که می*توانید پشت فرمان خودرو خود بنشینید و در حال رانندگی کتاب بخوانید یا با لپ*تاپ ایمیل*هایتان را چک کنید و اصلاً نگران جاده و تصادف نباشید.
این تصویری از آینده خودرو*ها است که رئیس یکی از بزرگ*ترین شرکت*های خودروسازی جهان نوید آن را داده است.

، رئیس شرکت فورد گفته است به زودی خودرو*ها خواهند توانست با رانندگان خود و حتی سایر خودروهای اطرافشان ارتباط برقرار کنند.

به گزارش وب سایت digitaltrends بیل فورد رئیس شرکت فورد که نواده هنری فورد پدر خودروسازی است، در سخنرانی خود در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا گفته است رانندگان در ده سال آینده خواهند توانست از خودروهای خودکار استفاده کنند.
وی در این سخنرانی تاکید کرده است که فناوری*هایی از این دست هم اکنون در دست توسعه است و تلاش می*شود این فناوری*ها با افزایش خودرو*ها در سراسر جهان از یک میلیارد دستگاه به چهار میلیارد دستگاه در ۴۰ سال آینده سازگار شود. وی از طرح گوگل برای تولید فناوری رانندگی خودکار به عنوان یکی از نمونه*های این پیشرفت*ها یاد کرده است.

فورد پیش*بینی کرده است که توسعه فناوری رانندگی خودکار طی سه مرحله صورت خواهد گرفت: در پنج سال اول، خودرو*ها به سیستم هشداردهی خودرو به خودرو مجهز خواهند شد و خواهند توانست در محیط*های کم ترافیک و خلوت به صورت خودکار رانندگی و حتی پارک کنند. در مرحله دوم که بین سال*های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۵ است، توسعه این فناوری*ها نقش رانندگان را به طور قابل ملاحظه*ای کمرنگ*تر خواهند کرد و اکثر خودرو*ها به صورت نیمه خودکار در خواهند آمد.

بنا بر پیش*بینی شرکت خودروسازی فورد، در مرحله سوم پیشرفت فناوری رانندگی خودکار که بعد از سال ۲۰۲۵ است، خودرو*ها به طور کامل خودکار خواهند شد. در این زمان باید به خودرو*ها به چشم یک پلت*فرم ارتباطی همراه نگریست.

گفتنی است علت حضور رئیس فورد در کنگره جهانی موبایل، رونمایی از خودرو جدید این شرکت است که به یک سیستم*های ارتباطی پیشرفته مجهز شده است. این خودرو که B-Max MPV نام دارد دارای قابلیت*ها و فناوری*های جدیدی است، از جمله اینکه وقتی خودرو دچار سانحه یا تصادف می*شود به صورت خودکار با مراکز خدمات اورژانسی تماس می*گیرد و آنها را از سانحه باخبر می*کند.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
معرفی هدست بلوتوث نوکیا BH-221 در بارسلون

گنگره جهانی موبایل ۲۰۱۲ فرصتی بود تا نوکیا بار دیگر قدرت خود را در تمامی زمینه*ها از ساخت گوشی تا ارائه خدمات و تولید لوازم جانبی جدید به نمایش گذارد. نوکیا BH-221، هدست بلوتوث جدید نوکیا تنها یکی از آنها بود.


، نوکیا BH-221 هدست بلوتوثی است که رادیو اف*ام هم دارد. گردش ۳۶۰ درجه*ای گیره به شما امکان می*دهد تا صفحه*نمایش را با بهترین زاویه*ای که می*توانید آن را مشاهده کنید تطبیق دهید.

با یک ضربه کوچک به گوشی خود که مجهز به فناوری NFC است، به راحتی به آن متصل شده و از شنیدن موسیقی دلخواه یا برنامه*های رادیویی لذت ببرید. صفحه*نمایش روشن OLED در نوکیا BH-221 شماره مخاطبانی که با شما تماس گرفته*اند را نمایش می*دهد. کیفیت صدای عالی با این هدست بلوتوث با وجود فناوری پردازش دیجیتال سیگنال و تنظیمات صدای زیر و بم (Bass & Treble) تضمین می*شود.

n1%281%29.jpg

نوکیا BH-221 در رنگ*های سبز، سفید، مشکی، آبی و صورتی و سرخابی با قیمت ۵۹ یورو به بازار عرضه می*شود.
این هدست بلوتوث مکعب شکل ۲۸ و نیم گرم وزن دارد و ابعادش ۴۵.۹x۴۵.۹x۱۸ میلی*متر است. نوع رابط این هدست برای شارژ کردن میکرو یواس*بی است و مدت زمان شارژ کامل ۲ ساعت طول می*کشد؛ پس از آن می*توان از ۷ ساعت مکالمه و ۱۵۰ ساعت استندبای بهره*مند شد.

n2%281%29.jpg

کلیدهای کنترل شامل کلیدهای عقب و جلو کردن قطعات موسیقی، پخش و مکث موسیقی، کلید کنترل تماس و رادیو است. نوکیا BH-221 از فناوری بلوتوث 2.1 +EDR و NFC برخوردار است. در ضمن در جعبه بسته*بندی هدست، سه گوشی در سایز کوچک، متوسط و بزرگ با رنگ منطبق با همان هدست برای استفاده در اندازه*های مختلف گوش وجود دارد.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
معرفی نوکیا DC-16 شارژر یو*اس*بی همراه در بارسلون

شارژر یو*اس*بی DC-16 نیروی دستگاه الکترونیک شما را دو برابر می*کند و قابلیت انتقال را افزایش می*دهد.

، این شارژ همراه را به هر گوشی یا دستگاهی که با شارژ یواس*بی سازگاری دارد می*توان متصل و آن را شارژ کرد. نوکیا DC-16 را نیز می*توان با هر گونه شارژر میکرو یو*اس*بی دیواری، شارژر فندکی خودرو یا هر کابل انتقال اطلاعات شارژ کرد.

علاوه بر این، می*توان رنگ آن را با رنگ گوشی تطبیق داد. رنگ*هایی که برای شارژر نوکیا DC-16 در دسترس هستند شامل آبی، قرمز، سفید و مشکی است.

nokia-dc-16_group-shot.jpg

نوکیا DC-16 طراحی جمع*وجوری دارد و بسیار شیک است. با برخورداری از وزن ۷۵ گرم و ابعاد ۱۲۰x۲۳.۳x۱۳.۳ میلی*متر، آن*قدر کوچک و جمع و جور است که حتی می*توان آن را به راحتی در کیف پول هم جا داد.
از این منبع نیروی اضافی می*توان برای شارژ سریع و آسان در زمانی که به منبع انرژی دسترسی ندارید استفاده کنید. تنها کافیست در مواقع نیاز آن را به گوشی خود متصل کرده و به کار خود ادامه دهید. ۴ چراغ LED با نور واضح شما را از میزان شارژی که برای DC-16 باقی مانده مطلع می*کنند.

nokia-dc-16-cyan.jpg

شارژر نوکیا DC-16 تا ۲۲۰۰ میلی*آمپر گنجایش دارد و هر بار شارژ، انرژی*ای برابر با ۹۵۰ میلی*آمپر برای دستگاه شما فراهم می*کند. شارژ نوکیا DC-16 حداکثر تا ۵ ساعت طول می*کشد. مدت زمان استندبای این دستگاه نیز به گونه*ای است که پس از گذشت حداقل ۳ ماه در حالت استندبای، بیشتر از ۷۵ درصد انرژی آن کم می*شود. چرخه عمر باتری نیز تا بیش از ۵۰۰ بار تخلیه انرژی و شارژ مجدد دوام می*آورد.

درباره نوکیا
نوکیا در ارتباطات موبایل در جهان پیشگام است و محصولاتش جزیی جدانشدنی از زندگی روزمره مردم سراسر جهان شده*اند. هر روز بیش از ۱.۳ میلیارد نفر از گوشی*های نوکیا برای تصویربرداری و اشتراک*گذاری تجربه*ها، دسترسی به اطلاعات، پیدا کردن مسیر یا صحبت کردن با یکدیگر استفاده می*کنند. ابتکارات نوکیا در زمینه اطلاعات و فناوری، این برند را به شناخته*شده*ترین برند جهان مبدل کرده است.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
عکس های شگفت انگیز گرفته شده با دوربین 41 مگاپیکسلی 808 PureView نوکیا



در این مقاله تعدادی از تصاویر گرفته شده توسط دوربین 41 مگاپیکسلی نوکیا 808 PureView را برایتان گردآوری کرده ایم که با مشاهده آنها نظرتان در مورد این تلفن هوشمند نوکیا تغییر خواهد کرد. این تصاویر با رزولوشن های مختلف و در شرایط و مناطق گوناگون گرفته شده اند تا قدرت این دوربین فوق العاده را نمایش دهند. فرصت را از دست ندهید و گالری تصاویر مربوط به 808 PureView را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.


نوکیا با معرفی تلفن 808 Pureview و دوربین ۴۱ مگاپیکسلی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ، در کانون توجهات کاربران و خبرنگاران قرار گرفت. برای کسب جزئیات بیشتر و آشنایی با نحوه کار این دوربین 41 مگاپیکسلی به مقاله "نگاه ویژه به گوشی جدید نوکیا با دوربین 41 مگابایتی" مراجعه کنید.
اگر تمایل دارید تصاویر اصلی با رزولوشن واقعی آنها را مشاهده کنید می توانید تمام آنها را در این فایل Zip با حجم 31MB از سایت نوکیا دانلود کنید.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
رونمایی از مفهوم جدیدی به نام "فبلت"

کنگره جهانی موبایل، امسال نه تنها شاهد تازه ترین مدل*های تبلت و تلفن*های همراه هوشمند است و آخرین فناوری*های مرتبط با موبایل را عرضه می*کند، بلکه میزبانی مفهومی جدید به نام "فبلت" را نیز به عهده دارد.

در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل که از روز دوشنبه ۲۷ فوریه (۸ اسفند) آغاز به کار کرد و تا اول مارس (۱۰ اسفند) به کار خود ادامه می*دهد، مفهوم جدیدی به عنوان فبلت معرفی شد.

این گردهمایی جهانی به مدت ۳ روز در شهر بارسلونا برگزار می*شود.

سال گذشته سامسونگ تلفن همراه هوشمندی با عنوان "گلکسی نوت" را به بازار عرضه کرد که با داشتن یک نمایشگر ۵.۳ اینچی به عنوان حلقه گمشده میان هوشمندها و تبلت*ها معرفی شد.

اکنون با معرفی مدل*های جدیدی از این نوع دستگاه*ها از سوی سایر تولیدکنندگان موبایل، در کنگره موبایل این دستگاه*ها با اصطلاح "فبلت" (ترکیبی از Phone و Tablet) معرفی شده*اند.

در نمایشگاه بارسلونا ۲۰۱۲ از تلفن همراهی با دوربین ۴۱ مگاپیکسل، سریع*ترین تلفن*های همراه هوشمند دنیا و تلفن*های ضد آب رونمایی شد.

لومیا 900
نوکیا لومیا ۹۰۰ که ماه گذشته در نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی لاس*وگاس رونمایی شد، در کنگره بارسلونا به عنوان محصولی که آماده عرضه به بازار است به معرض دید گذاشته شد. لومیا ۹۰۰ دارای یک نمایشگر ۴.۳ اینچی و سیستم عامل ویندوز ۷.۵ مانگو است.




دوربین پشتی این تلفن همراه هوشمند ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن مگاپیکسل است. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۵۱۲ حافظه "رم" از دیگر ویژگی*های لومیا ۹۰۰ است. این دستگاه از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۲ با قیمت حدود ۴۸۰ یورو عرضه خواهد شد.

Pureview 808
این تلفن همراه هوشمند نوکیا که از تمام عملکردهای عادی یک "اسمارت فون" برخوردار است، برپایه حسگرها و لنز Carl Zeiss با وضوح تصویر ۴۱ مگاپیکسل است.




این محصول جدید نوکیا که برپایه سیستم*عامل "سیمبین*بل" است به پردازشگر تک هسته ۱.۳ گیگاهرتزی، ۵۱۲ مگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و امکان افزایش حافظه آن با کارت*های "میکرو اس. دی" و "میکرو SDHC" وجود دارد.

Optimus VU
این فبلت جدید "ال. جی" اولین رقیب جدید "گلکسی نوت" سامسونگ است. Optimus Vu دارای یک پردازشگر ۱.۵ گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon با ۱ گیگابایت حافظه "رم" و سیستم عامل آندروید ۲.۳ (قابل ارتقاء به بستنی نانی ۴.۰ از سه ماه پس از عرضه) است.

3.jpg

این فبلت از یک پانل نمایشگر "ال. سی. دی" ۵ اینچی برخوردار است از فناوری نسل چهارم LTE حمایت می کند.

ایسوس "پدفون"
این دستگاه که هیبریدی از تبلت و تلفن است محصولی بسیار ویژه است. Asus PadFone در واقع از یک تبلت ۱۰.۱ اینچی با عنوان PadFone Station است که می*تواند میزبان یک تلفن همراه هوشمند ۴.۳ اینچی باشد. تمام این مجموعه با اتصال به یک صفحه کلید به نام PadFone Station Dock می*تواند به "نت بوک" یا "مینی نوت بوک" تبدیل شود.

این تصویر کوچک شده است برای نمایش اینجا کلیک کنید
4.jpg

گلکسی نوت ۱۰.۱
سامسونگ گلکسی نوت ۱۰.۱، نسخه بزرگتر فبلت کره*ای است که سال گذشته عرضه شد و امسال به یک تبلت تبدیل شده است.

وضوح تصویر این تبلت جدید ۱.۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و سیستم*عامل آن آندروید بستنی نانی ۴.۰ است که با یک پردازشگر دو هسته*ای ۱.۲ گیگاهرتزی و ۱ گیگابایت حافظه رم عمل می*کند.

این تصویر کوچک شده است برای نمایش اینجا کلیک کنید
5.jpg

این دستگاه دارای یک دوربین ۳ مگاپیکسلی مجهز به فلش LED پشتی و یک دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی است.

ZTE Era
این تلفن همراه شرکت چینی ZTE دارای یک پردازشگر چهار هسته*ای "تگرا3" محصول NVIDIA و یک مودم NVIDIA Icera ۴۵۰ HSPA+ است.

6.jpg

نمایشگر ۴.۳ اینچی این محصول ۷.۸ میلی*متر قطر دارد. سیستم*عامل این محصول بستنی نانی آندروید ۴.۰ و حافظه داخلی ۸ گیگابایت است که می*توان با کارت "میکرو اس.دی" گنجایش آن را افزایش داد.

Ascend D quad
شرکت چینی "هواوی" سریع*ترین تلفن همراه هوشمند چهار هسته ای دنیا را در کنگره موبایل رونمایی کرد. پردازشگر این محصول یک K۳V۲ چهار هسته*ای در دو مدل ۱.۲ و ۱.۵ گیگاهرتزی محصول هواوی است.

نمایشگر Ascend D quad یک پانل ۴.۵ اینچی و سیستم عامل آن آندروید بستنی نانی ۴.۰ است. یک سیستم مدیریت انرژی که از محصولات این شرکت چینی است به کاربر اجازه می*دهد که به میزان ۳۰ درصد در مصرف انرژی صرفه*جویی کند.

این تصویر کوچک شده است برای نمایش اینجا کلیک کنید
7.jpg

سیستم صوتی Dolby Surround ۵.۱ و فناوری پیام*گیر صوتی earSmart یک تجربه صوتی کامل را ارائه می*کند. دوربین جلویی این محصول ۱.۳ مگاپیکسل و دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسل است.​
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
موزیلا و ارائه یک سیستم عامل برای تلفن های همراه

موزیلا که مرورگر رایگان فایر فاکس اش در بین کاربران اینترنت از محبوبیت بالایی بر خوردار است تصمیم دارد تا کاربران تلفن همراه را غافلگیر کرده و به دنبال اندروید و iOS یک سیستم عامل منبع باز را روانه بازار کند.


به گفته موزیلا این سیستم عامل می تواند قیمت گوشی های همراه را به شدت کاهش دهد. گروه غیر انتفاعی Boot این پروژه جدید را با نام Gecko در دست ساخت دارد و مدعی است که این سیستم عامل با کاربردهایی مشابه اندروید و iOS، قیمتی 10 برابر ارزان تر را در اختیار مشتریان می گذارد.

به گفته برندان ایچ مامور ارشد فن آوری موزیلا که در نمایشگاه بزرگ تلفن همراه در بارسلونا حضور دارد این شرکت قصد دارد تا در این زمینه تکنولوژی، به یک پیشرو تبدیل شود. موزیلا با شرکت اسپانیایی Telefonica در این پروژه همکاری می کند.​
 
بالا