آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

مطرح کردن سوالات و مشکلات لپ تاپ

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Yek.Doost

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
vip افتخاری
کاربر
2012-04-07
1,976
32,477
اهواز
دوست عزیز سلام
در چندیدن مورد متوجه شدم که وقتی هارد مشکل داشته باشه سی دی درون سی دی رام به سختی اجرا میشه
ولی
به جای استفاده از سی دی درایو-از کول دیسک استفاده کنید
میتوانید ویندوزتون رو با برنامه flashboot 2 رو فلش ر وبریزید و لپ تاپ رو با فلش بوت بکنید
راه دوم-هارد رو از جاش دربیاید و یه تمیز کاری سطحی بکنید و از دوباره بذارید سره جاش و یه امتحانی بکن
موفق باشی
 
آخرین ویرایش:

همتا

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
کاربر +vip پلاس
کاربر
2011-08-13
1,886
6,820
کرمان
مدل لپ تابت چیه؟
الان روی هاردت ویندوز هست و کار می کند؟
درایو مخصوص به dvr rw در مای کامپیوتر در لیست درایوها قرار دارد؟
باسلام خدمت اساتید محترم میشه برام تفاوت دیباگر لپ تاپ باکامپیوتر یا پی سی را توضیح بدید وآیا کدهایی که می دهند مثل هم هستش یا فرق می کنند.باتشکر
 

جمشيدا

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
vip افتخاری
کاربر
2009-03-13
4,048
19,271
تهران - ساوه
سلام علیکم جمیعاً
بنده سوالی داشتم امیدوارم که بتونید کمکم کنید . سیستم بنده هر کاری میکنم ویندوزشو عوض کنم نمیشه، یعنی وقتی CD ویندوز رو میگذارم تو CD Drive اصلاً cd رو نمیخونه، Bootable هم که میارم بالا یک راست میره از HDD می خونه ،تنظیم هم که میکنم از CD Drive یک چند ثانیه ای cd رو میخونه و بعد بازم میره رو قسمت هارد و ویندوز بالا میاد. این مشکل هم الان یک 10 روزی هست که اتفاق افتاده و بسیار بسیار کلافم کرده. نمیدونم مشکل از CD Drive هستش یا از هارد هست!!!؟
خواخش دارم که راهنماییم کنید اگه اطلاعی دارید.




با سلام و وقت بخير

ببخشيد ...ممكنه يادتان رفته باشه كه بعد مراحل تنظيم سيو كنيد

 

matador5550

کاربر
2011-01-14
3
1
سلام دوستان من یدونه اچ پی 4530s گرفتم که روی خودش لینوکس نصب بود برای همین پاک کردم و ویندوز 7 Ultimate 32 bit نصب کردم بعد از کلی دانلود کردن درایور و نصب آنها دیدم فضای درایو سی کم هستش برای همین با برنامه Arconis Disk Director که قبلا زیاد ازش استفاده کردم خواستم فضای درایو سی رو بیشتر بکنم که اصلا نمیشد بهش اضافه کرد در حالی که 460 گیگ فضای خام داشتم برای همین بیخیال شدم و خواستم 460 گیگ رو تجزیه کنم و به 3 درایو تبدیل کردم و میدونین که Arconis سیستم رو ریستارت میکنه برای انجام عملیات، سپس دوباره ریستارت شد و همه کارهایی که از دیشب انجام دادمو از بین برد که هیچی حتی ویندوز هم از کار افتاد به هیچ روشی نتونستم تعمیرش بکنم پس تصمیم گرفتم دوباره نصب بکنم حالا با سی دی 7 که میام بالا اونجایی هست که برای انتخاب درایو هستش اونجا هم نمیشه فضای درایو سی را از 23 گیگ بیشتر بکنم در حالی که 460 گیگ فضای خام هست ،دوباره بیخیالش شدم و درایو سی را دیلیت کردم که الان دیگه نیست و مخفی شده و فقط همون فضای خام 460 گیگ هست که نه درایوی درست میکنه و نه ویندوز نصب میشه عکسشم گزاشتم ببینین چه خاکی بریزم تو سرم؟
در ضمن با سی دی اکس پی که میام بالا بعد از طی چند مرحله اون صفحه آبی ارور میاد دیگه دیوونم کرده میگی چیکار کنم ؟
9e02d1a750ad5fd434fe325425b7e867.jpg
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: akbarof

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,827
ایران
این HP هاردهاش جدید هست و من یادمه با آکرونیک اصلا نتونستم روش کار کنم چون تبدیل میشد به حالتی که اسمش و الآن دقیق یادم نیست یک چیزی شبیه داینامیک بود!
شما همون موقع که می خوای ویندوز و نصب کنی یکبار کلا بزن Delet منظورم تو همین تصویر بالاست. بعد دوباره بزن new و یک پارتیشن جدید با کل فضای موجود بساز و روی همون پارتیشن نصب کن ویندوز رو.
اگر نصب شد بعد دوباره بگو که بگم چجوری باز پارتیشن بندیش کنی.
 

matador5550

کاربر
2011-01-14
3
1
سلام و ممنونم ولی دوست من با این کارم نمیشه اصلا تا میزنم New همینجوری دایره میچرخه و هیچ عکس العملی نشون نمیده و وقتی میخوام روی همین 460 گیگ نصب کنم ارور پایین میده (البته پایین عکسی که گزاشتم) ،یادمه درایو سی رو قبل اینکه محو بشه گزاشتم روی حالت Extended البته فکر کنم همین بود که بعد از اون محو شد
 

hirad.sabet

کاربر
2012-05-23
114
567
دوست من شما از یه نرم افزار BOOTABLE برای پارتیشن بندی استفاده کن ( ACRONIS True director ) ! بعد زمانیکه هارد رو شناسایی کرد یک عکس تهیه کن ! ابتدا باید وضعیت فعلی هارد مشخص بشه ! نگران نباش مشکل خاصی نیست ! منتظرم !
 

hirad.sabet

کاربر
2012-05-23
114
567
البته به این نکات هم توجه کن : 1- نوع هارد باید basic باشه نه Dynamic که با acronis می تونی تغییرش بدی ! بعد همهی پارتیشن ها رو پاک کن ! یک پارتیشن ntfs از نوع Parimary بساز و حجمی که برای درایو c براش در نظر گرفتی رو بهش بده حالا سایر درایو ها رو با هر سایزی که می خوای با پارتیشن nTFS از نوع LOGICAL EXTENDED بساز ! بعد درایوی که در ابتدا ساختی رو به صورت ACTIVE در بیار که باعث میشه ویندوز ازش بوت بشه ! باز هم اگه مشکل حل نشد عکس بگیر و بزار تا راهنماییت کنم !
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا