آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

فلزیاب بدون مشکل و حساس به طلا

mehran1545

کاربر
2010-11-12
181
317
شیراز
مدیران عزیز اینهم یک نمونه دیگه که بنده کلا ایشون رو میشناسم و از کارهاش خبر دارم..قصدم فقط جلوگیری به هر نحو از کلاهبرداریه..

خوب جناب مهران...علی دوست ضمیمی منه میگفت که مهران اومد ودستگاه رو گرفت دستش و منم با عموم بودم یه جایی رو گرفت و همینجور رفت و اصلا معلوم نشد کجا حفره هست و کجا تموم میشه..خخخخ
بعدش طلایی که روی خاک میزاشتیم رو هم نتونست پیدا کنه.
خوب شما که روی خاک نمیتونی فلز پیدا کنی چرا بیخودی اذهان رو منحرف میکنی ممکنه یکی بره ردیاب بخره..
ای دوستان همه دوستان و حتی جناب متال عزیز.
باید خدمت همتون عرض کنم کل کار ردیاب ذهنیه.مظمعن باشید من خیلی وقته روی ردیاب تحقیق کردم و با قدرت بهتون میگم با ردیاب هیچگاه نمیتونید یک جنس قدیمی رو بزنید /مگر در سطح باشه و عمق کم داشته باشه و خطا رو بتونه رد بده وگرنه دو کیلو طلا هم برای حذف خطا داشته باشید باز نمیتونید کار بکنید.

در مورد حفره هم دوستان اصلا به فکر ردیاب خریدش نباشید که با دوتا سیم میتونید حفره پیدا کنید البته تمرکز زیادی میخاد و باید کمی کار کنید ....
تو و اون دوست صمیمیت که الان یکی از مدیران و عضو شورای محترم فلزجو هست ارزونی هم باشید! اگه شاکی ردیاب بود هیچ وقت نمیرفت مدیر فلزجو بشه و شما هم با خودشیرینکی هات بیخود جو انجمن بهم نریز! طلایی که عموی علی روی زمین گذاشته بود مشکل FPL-22 بود که کلا گیج میزد حفره ای هم که من گرفتم خط قناتی بود که میرفت زیر کوه! هرکسی تو این زمینه تجربیات خودش میگه و اونی که میخواد انتخاب کنه با مطالعه و جمع بندی مطالب جلو میره و کسی حقی نداره دیگری زیر سوال ببره یا تهمت بزنه
 

spirit.fm68

کاربر
2012-02-23
83
113
درسته مشکل از 22 بود اما یادمه شما گلدن کینگ که تبلیغشو هم اینجا میکنی برده بودی و با اون هم نتونسته بودی طلای روی زمین رو کشف کنی...گلدنت که سالم بود:nevreness:

در ضمن جو انجمن با این چیزها بهتر میشه و مردم میدونن که با کی طرفن..اقای فروشنده!
 

mehran1545

کاربر
2010-11-12
181
317
شیراز
مگه تو اونجا بودی که من چی برده بودم؟ گلدن کینگ خودش تو *********داره و من نمیتونم براش تبلیغ کنم چون قیمت هاش تو****** مشخصه و هرکسی میتونه با مراجعه به سایتش خریداری کنه و برای من سودی نخواهد داشت آقای باهوش
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: d.rmardin

spirit.fm68

کاربر
2012-02-23
83
113
انتنهایی که میسازی میفرستی برای دستگاهای))))))) رو هم انکار میکنی؟ پس نگو سود نداره ..استاد:biggrin0:

دوستان بزارید واضح بگم
اقای مهران 1545 سیستم pix5 صفایی رو با تبلیغ اینکه عمق 5 متر برای مس!!! میزنه میفروشه! بعدش ردیابهای ******رو هم ازشون ارزون میگیره و خیلی گرون میفروشه..انتن هم میسازه و میفرسته برای *******از اون هم سود کسب میکنه..کلا فقط اینجوری بگم در فکر فروشه...حالا من دروغ میگم! مدیران عزیز میتونن پیغامهایی که 3 سال پیش! برای من فرستاده رو از توی پیغام خصوصیام بخونن.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: d.rmardin

mehran1545

کاربر
2010-11-12
181
317
شیراز
ردیاب****************الا میان و به هیچ وجه نمیشه گرون تر از قیمت خودشون فروخت چون این روزها همه به اینترنت دسترسی دارند و سریع اطلاع و مرجع هر چیزی پیدا میکنند! 3سال پیش هم شما دستگاه میخواستی من راهنماییت کردم و گفتم هر دستگاهی میخوای بخری اول تست کن بعد بخر و به چشم خودت اعتماد کن! ساختن آنتن و دسته هم جرم نیست طراحیش از خودم بود از جایی کپی نکردم که کسی شاکی بشه کیفیتشون خوب بود اونا هم تست کردند از طرحم خوششون اومد سفارش داند منم براشون ساختم اینم برای روشن شدن موضوع و اطلاع رسانی دوستان توضیح دادم!
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: d.rmardin

MAHMOODI

موسس انجمن
پرسنل مدیریت
مدیرکل
2006-10-02
9,706
40,609
هرمزگان
www.irantk.ir
دوست عزیز اجازه اسم بردن از شخص و یا تبلیغ سایت و دستگاه در انجمن ممنوع هست
در صورت تکرار کاربری شما موقوف خواهد شد
دوستان بهتره هیچ هزینه ای را صرف خرید دستگاههای ناکارامد دست ساز نکنید و در صورتی که قصد خرید دارید از فورشندگان و نمایندگاه مجاز در ایران تهیه کنید که ماملا قانونی باشه
و بدون تست حضوری توسط خودتان پول بابت دستگاهی ندهید
 

Mr MeTaL

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
2012-02-02
408
1,801
39
تهران-مشهد
بحث در همین جا تموم بشه تا هر دوتاتون رو از انجمن اخراج نکردیم.
در ضمن ماهیت فروشگاه هایی مثل فلزجو و آذر کیت هم دیگه مشخص شده هست و نیازی به معرفی این چند نفر کلاه بردار نیست و همه متوجه شدن با چه کسایی طرف هستند.
 
آخرین ویرایش:

w_mirzaii

کاربر
2013-03-12
121
219
کرمان
به نظر من بهترین کار در زمینه گنج یابی اینه که :


  • در ابتدا اطلاعاتمون رو با خواندن کتاب های مفیدی که دوستان زحمت کشیدن و در همین انجمن قرار دادن بالا ببریم تا انرژی و وقت مون رو هدر ندیم(مهمترین چیز در گنج یابی)
  • و بعدش هم یه شاقول جیوه ای خوب بسازیم و داشته باشیم(به جای صرف هزینه زیاد در ساخت دستگاه هایی که به دلیل خطای بالا عملا فرقی با اسباب بازی ندارن)
  • زیاد هم نباید تو نخ یافتن گنج بود چون آدم رو از کار و زندگی میندازه ....
با در نظر داشتن این 3 نکته به مسافرت و گردش و تفریح برید و لذت ببرید و شاقول رو هم در ماشین (نه در دست !) داشته باشید و اگر طبق نوشته های کتابهایی که خوندید علامتی یافتید شاقول رو استفاده کنید.

در ضمن اگر گنج هم پیدا بشه از نظر شرعی مال خود شخص هست ولی با این وجود آب کردنش هم مشکلات زیادی خواهد داشت که بهتره از همین الان به فکرش باشیم و دوستان اگر ممکنه در مورد تبدیل جنس کشف شده به پول صحبت کنن (چون در مورد بقیه موضاعات بحث ها شده )
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: d.rmardin

mehran1545

کاربر
2010-11-12
181
317
شیراز
مورد اول و سوم با شما موافقم چراکه باید گنج یابی به دید تفریح نگاه کرد و دل بهش نبست! اجازه بدید خلاصه ای از خاطرات و تجربیات خودم برای روشن شدن ذهنیت دوستان بیان کنم:
افراد زیادی دیدم که کار و زندگیشون کنار گذاشتند و به خاطر گرفتاریهای مالی مثل بدهکاری; ورشکستگی; هزینه جهیزیه و... خودشون آواره کوه وبیابون کردند و میخواستند یک شبه یا نهایت یک هفته ره صدساله برن که نه تنها به این خواسته نرسیدند بلکه زندگی; همسر و بچه شونم از دست دادند وحتی با درگیری فکری و عدم تصمیمات صحیح خودشون گرفتار قانون کردند!
اما در مورد شاقول جیوه ای یا هر شاقول دیگه باید عرض کنم که اینگونه ردیاب ها نیز خطای زیادی دارند و مخصوصا بارهای سربسته و پلمپ نمیتونند پیدا کنند! بنده از اون دسته افرادی هستم که از سال 73 پیگیر این کار بودم و از سال 83 خیلی دنبال دستگاه های خوب و کم خطا گشتم و هزینه های زیادی برای خرید انواع دستگاه ها کردم اما هرکدوم مشکل خاص خودش داشت! اولین دستگاهی که به مبلغ 1300000تومان خریدم گرت ACE 250 بود که یه سینی 50سانتی 120سانت بیشتر نمیزد تازه متوجه شدم که دستگاههای پالسی نسبت به حجم و نوع فلز عمق زنی متفاوت داره! بعد از اون SSP-3100 بمبلغ 4500000تومان خریدم که آمریکایی بود و از گرت قوی تر بنظر میرسید اما بازم خواسته منو برآورده نکرد تبلیغات زیادی درمورد دستگاههای تصویری شنیده بودم فکر میکردم این دستگاهها زیر زمین نشون میده غافل از اینکه بعضی از اونا حتی ضعیف تر از پالسی عمل میکنند که نمونش Runabout آمریکایی بود که سال 2007 مبلغ 10.5 میلیون بی زبون بابت این دستگاه آشغال دادم که یه قطعه طلا 10در10 سانت تو 40سانتی به زور میگرفت بازم مایوس نشدم و به دستگاههای دستساز رو آوردم چون دیگه پولی در بساط نداشتم که خرج کنم و کلی بابت خرید اون 3دستگاه مخصوصا Runabout ضرر داده بودم اولین دستساز علیرغم تبلیغات سازنده خوب از آب درنیومد و خلاصه با کلی دعوا و بحث پس دادم دومین دستساز خوب بود اما به ساروج و ذرات کمی حساس بود اما نسبت به قیمتش جواب میداد بعدشم رفتم سراغ ردیابهای دستساز که تو تست خوب جواب میدن اما در واقعیت مشکل خطا در گرفتن ذرات و سفال و استخوان دارند که حذف و تشخیص اونها خیلی سخته و به تجربه اپراتور خیلی بستگی داره که به این نتیجه رسیدم که در حال حاضر ردیابی وجود نداره یا حداقل در دسترس ما نیست که بشه حتی 90% بهش اعتماد کرد و حتما محل مورد نظر باید علائم و آثاری دال بر وجود دفینه موجود باشه تا بتوان با گمانه زنی علمی ذهن خودتون همراه با ردیاب و پیدا کردن راه ورودی صحیح به موفقیت رسید اگر راهی که به عنوان حفره میگیرید در ابتدای حفاری خاک دستریز نداشته باشه و مسیر به شما نشون نده قطعا گمراه و موفقیت حاصل نخواهد شد در کل این مدت که بصورت تفریحانه کار کردم فقط موفق به یافتن چند قطعه مفرغ و مس شدم و دیگر هیچ که امید است در آینده نتیجه زحماتم ببینم و نیز برای شما دوستان هم آرزوی موفقیت میکنم
یا حق
 
بالا