آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

اخبار: شروع ثبت نام کلاس های آموزش الکترونیک استاد غزال

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

غزال

ناظم انجمن
2012-03-18
10,099
79,786

درود بر استاد بزرگ و ارجمندم

بهره گیری از باران بذل و رحمت آن حضرت تمول شگفت و حیرت انگیزی میطلبد .

همچنان سپاس و بی وقفه تعظیم
 

Javad00631

کاربر vip
vip
کاربر
2019-03-24
30
51
استادکلاساتون کی شروع میشه
فقط نوشته شروع ثبت نام اما خبری نیست
یه پیگیری بکنید
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: غزال

غزال

ناظم انجمن
2012-03-18
10,099
79,786
استادکلاساتون کی شروع میشه
فقط نوشته شروع ثبت نام اما خبری نیست
یه پیگیری بکنید

درود

شما پیگیر نبودید ، مطلع نیستید.
حدود یکماه و نیم برای اعلام آمادگی فرصت هست تا با توجه به تعداد متقاضیان ، هزینه اولین دوره تعیین گردد که هرچند به مرز فراتر از انتظار رسیده اما تعداد بالاتر موجب کاهش بیشتر هزینه اولین دوره خواهد شد .
بنابمراتب بعد از حدود یکماه و نیم ، موارد آموزش و شرایط نهایی اعلام و نسبت به ثبت نام و اغاز دوره اول اقدام میگردد.

سپاس
 

غزال

ناظم انجمن
2012-03-18
10,099
79,786
سلام و عرض ادب.نحوه ثبت نام رو لطف بفرمایید

درود

علاوه بر توضیحات گذشته در پست قبل هم توضیح دادم .
ازآنجاکه تعداد علاقمندان ، فقط در اولین دوره تعیین کننده هزینه ثبت نام است و اگرچه تعداد باورنکردنی علاقمندان موجب کاهش شدید و باورنکردنی هزینه گردیده اما با توجه به اینکه تعداد بیشتر موجب کاهش بیشتر هزینه میگردد لذا مقرر گردید تا زمانیکه استقلال با شدت گذشته ادامه دارد ، آمادگی علاقمندان تازه ثبت گردد .
و البته سقفی در نظر گرفته شد که در هر شرایطی حدود یکماه و نیم آتی ، شرایط نهایی و مواد آموزشی اعلام و کلیه علاقمندانی که مشخصات خود را پیامک فرموده اند از طریق پیامک مطلع میگردند تا به این تاپیک مراجعه فرمایند و با مطالعه و اطلاع از شرایط نهایی ، نسبت به ثبت نام اقدام فرمایند تا اولین دوره آغاز گردد.

سپاس
 

غزال

ناظم انجمن
2012-03-18
10,099
79,786
به کجا پیام بدم.میخام ثبت نام کنم.ممنونم

درود

پست ۱ مشخص شده اینجا
https://www.irantk.ir/threads/10649...نیک-استاد-غزال?p=599127&viewfull=1#post599127

درواقع
نام و نام خانوادگی
جنسیت ( مرد یا زن)
شماره تلفن همراه
را بشماره 09389154451 جهت اعلام آمادگی پیامک فرمایید تا از زمان ثبت نام مطلع شوید و پس از مطالعه شرایطی که در زمان ثبت نام اعلام میشود (حدود یکماه و نیم) بعد درصورت تمایل ثبت نام فرمایید .


سپاس
 
آخرین ویرایش:

mortezaguitar

کاربر
2008-05-27
3
2
سلام و عرض ادب

یه سوال داشتم. بنده مبتدی هستم و خیلی جزئی به الکترونیک آشنایت دارم و خیلی علاقه زیادی برای یادگیری دارم . این آموزش برای من مبتدی امکانش هست؟
 

غزال

ناظم انجمن
2012-03-18
10,099
79,786
سلام و عرض ادب

یه سوال داشتم. بنده مبتدی هستم و خیلی جزئی به الکترونیک آشنایت دارم و خیلی علاقه زیادی برای یادگیری دارم . این آموزش برای من مبتدی امکانش هست؟

درود

این دوره نیاز به اطلاعات قبلی نداره و آموزش با زبان عامیانه است بنحوی که برای درک عمقی الکترونیک مورد نیاز تعمیرات فقط چند فرمول بسیار ساده نیاز داره که هر سیکل و دیپلمه ای درک میکنه و با تحلیل نسبی جوانب قطعه میتوانید بدون خارج کردن قطعه ای در ۱۰۰ درصد موارد ، قطعه معیوب را داخل مدار تست و تشخیص دهیم.

اما بدون استفاده از تحلیل نسبی و بدون فرمول ها میتوانید تا ۹۰٪ درصد قطعات معیوب را داخل مدار تست و شناسایی کنید .

بطوریکه روش های مورد نظر را با دلایل علمی اثبات میکنم و ادعای محض و بی پایه و اساس نیست .
یعنی علاوه بر اینکه شیوه تعمیر را تقدیم میکنم ضمنا با دلایل علمی اثبات میکنم چرا نتیجه این تست های ساده هیچ راهی جز تشخیص خرابی یا سلامت قطعه باقی نمیگذارد.

ضمنا تاپیک ها حکایت دارد باوجودیکه ناگزیر هستم در تاپیک ها به گزارش مخاطب اعتماد کنم و ناگزیر هستم از توانایی و مهارت مخاطب استفاده کنم که در پاره ای موارد نزدیک به صفر هستند با این وجود در هر تاپیکی که اراده و اعلام کردم در این دستگاه هیچ قطعه ای جز قطعه معیوب خارج نمیشه ملاحظه میفرمایید که فقط قطعه معیوب خارج و دستگاه تعمیر شده ( حتی با مخاطبان بسیار مبتدی )

۱_ چرا در تمام تاپیک ها چنین ادعایی نکردم؟
با توجه به اینکه از نحوه کار و نحوه تست و خطاهای احتمالی مخاطبان محترم اطلاعی ندارم و ممکنه هر خطای عمدی و سهوی منجر به افزایش عیب و خسارت بشه که مسئولیت آن متوجه من میشه لذا عاقلانه نبوده که در تمام موارد چنین ادعایی نکردم
اثبات ادعا مهم است که جهت اثبات ادعا در تاپیک های فراوانی اراده و اثبات کردم بطوریکه چند نمونه در پست87 جناب شهریار عزیز بزرگواری و معرفی فرمودند و قابل بررسی است. اینجا
https://www.irantk.ir/threads/10649...نیک-استاد-غزال?p=600606&viewfull=1#post600606

۲_ آیا واقعا هیچوقت نیاز به آزاد کردن یا خارج کردن قطعه ای جز قطعه معیوب نداریم ؟
در برخی از موارد که نقشه وجود نداره تا قادر به تحلیل نسبی مورد نیاز باشیم و از طرفی ممکنه در مواردی ، تحلیل نسبی بواسطه مونتاژ فشرده و شلوغی برد و یا بدلیل چند لایه بودن برد دشوار باشه که در چنین مواردی مثلا اگر با آزاد کردن یک پایه آی سی بتونیم به مقصود برسیم و نتیجه را بگیریم دراینصورت آزاد کردن یک پایه مقرون بصرفه است و بهتره پایه ای را آزاد کنیم تا نیاز به صرف وقت جهت استخراج نقشه اطراف قطعه نداشته باشیم.

با این وجود تقاضا دارم در تاپیک هایی که من دخالت و اقدام کردم بدترین تاپیکی را پیدا کنید که قطعات سالم خارج شده باشه و یا پایه هایی آزاد شده باشه و اعلام فرمایید که ببینیم باوجودیکه ناگزیر بودم به گزارش مخاطب اطمینان کنم و از مهارت ناکافی متقاضیان مبتدی هم استفاده کنم و لذا بجهت جلوگیری از خسارت احتمالی بناچار کج دار و مریز عمل کردم و در کلیه تاپیک ها بدلایل فوق از تمامی روش خودم استفاده نکردم با اینحال ببینیم آزاد کردن چند قطعه یا پایه را توصیه کردم ؟

لذا در تاپیک هایی که جهت جلوگیری از خطای متقاضی ناگزیر بودم از تمامی روش تست داخل مدار استفاده نکنم معذالک تعداد بسیار بسیار ناچیزی از قطعات آزاد شده .


سپاس


 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا