سلام خدمت اساتید محترم
یک سوالی که از شما عزیزان دارم و امیدوارم که پاسخ را مثل همیشه کامل دریافت کنم این هست که ، برای تفکیک عیب بین کمپرسور ، رله و اورلود در زمانیکه مطمئن هستیم در مدارات الکترونیک مشکلی نیست و قاعدتاً برق به مجموعه رله در روی کمپرسور می رسد ، چیست ؟ جایی خوانده ام مداری را میتوان به طور دست ساز ایجاد کرد که مستقیماً با قطع و وصل کردن یک شاسی سیم پیچ راه انداز را تغذیه کرده و موتور کمپرسور را تست کرد لذا از دوستان و اساتید محترم خواهشمندم نقشه مدار تست دستی کمپرسور و روش دقیق تفکیک عیب بین رله ، اورلود و کمپرسور را در پاسخ به این تاپیک ارائه نمایند پیشاپیش از لطف همه دوستان و اساتید خودم سپاسگزارم.
یک سوالی که از شما عزیزان دارم و امیدوارم که پاسخ را مثل همیشه کامل دریافت کنم این هست که ، برای تفکیک عیب بین کمپرسور ، رله و اورلود در زمانیکه مطمئن هستیم در مدارات الکترونیک مشکلی نیست و قاعدتاً برق به مجموعه رله در روی کمپرسور می رسد ، چیست ؟ جایی خوانده ام مداری را میتوان به طور دست ساز ایجاد کرد که مستقیماً با قطع و وصل کردن یک شاسی سیم پیچ راه انداز را تغذیه کرده و موتور کمپرسور را تست کرد لذا از دوستان و اساتید محترم خواهشمندم نقشه مدار تست دستی کمپرسور و روش دقیق تفکیک عیب بین رله ، اورلود و کمپرسور را در پاسخ به این تاپیک ارائه نمایند پیشاپیش از لطف همه دوستان و اساتید خودم سپاسگزارم.