آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک Amiric تکشو

اطلاعیه 28 مرداد 1402

با تغییرات جدید برای محدود کردن کاربران عمومی به فایل های تخصصی موافقید؟

  • بله فقط کاربران فعال و خریداران اشتراک طلایی بتوانند از فایل ها و آموزش های جدید استفاده کنند

    رای: 431 32.4%
  • خیر فایل ها و آموزش ها در اختیار عموم کاربران قرارگیرد.

    رای: 901 67.6%

  • مجموع رای دهندگان
    1,332

MAHMOODI

موسس انجمن
پرسنل مدیریت
مدیرکل
2006-10-02
9,709
40,637
هرمزگان
www.irantk.ir
سلام
به نظر من حق اشتراک را تغییر بدهد چون با این روش خیلی از همکاران به انجمن های دیگری می رود
هزینه اشتراک در انجمن ۸۰تا ۱۰۰هزار تومان هست
 

reza_476

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2009-10-19
4,007
45,275
ایران
متشکرم جناب مهندس محمودی عزیز
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: MAHMOODI

infoshinfo

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
vip
2010-02-07
822
1,385
سلام جناب محمودی
ابتدا باید تشکر کرد بابت همت و زحمات شما و همکاران‌تون در سایت.
اینکه باید جلوی دزدی از سایت گرفته بشه و یا هزینه‌های سایت به درستی تامین بشه، حرف کاملا درستی هست. اما اینکه با چه روشی این امر به سرانجام برسه؛ خیلی مهمه.
از اینرو تصمیم باید بگونه‌ای باشه که فلسفه وجودی سایت فراموش نشه.
آنچه که من طی سالیان حضور در این سایت پر برکت آموختم شامل موارد زیر هست.
☆ تشکیل جمعی که بتونه مشکلات تعمیرکاران و علاقمندان به تعمیر رو با مشورت و تشریک مساعی حل کنه.
☆ آموزش افراد عضو سایت چه تعمیرکار باشن و چه علاقمند به تعمیر، و یا حتی دانشجویان طیف‌های مختلف.
☆ بالا بردن سطح و تراز تعمیرکاران در پهنه کشور و پرورش کادر مجرب تعمیرکار
و ...
لذا علی‌رغمی که هشتمین نفر بودم در نظر سنجی شرکت و به گزینه اول رای مثبت دادم؛ با این حال به نظر میرسه هر اقدامی که حتی طیف کوچکی از این بخش گسترده رو از موارد ذکر شده محروم کنه؛ قطعا خلاف فلسفه وجودی سایت هست.
ضمن اینکه شاید تعمیرات سیستم‌های خاصی، اونهم در شهر‌های بزرگ شامل درآمد میلیونی بشه؛ لیکن این سایت تنها مختص این بخش از جامعه تعمیرکاران نیست و شهر‌های کوچیک که عمده کشور رو در بر میگیره، از این قاعده مستثنی هستند و نباید روی اونها فشار آورد.
امیدوارم سعی و تلاش شما و کادر سایت، علاوه بر برآورده کردن خواسته‌ها؛ اهداف تشکیل این سایت وزین رو پربارتر کنه.
 

Msadeghj

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
vip
vip افتخاری
کاربر
2019-07-25
108
305
آقا موضوع این هست که متاسفانه
سلام
با این نوشته ها شما من متوجه شدم شما تعمیر کار نیستید چون ارسال ها شما 14 پست است من در شهر کوچه زندگی میکنم و از این قمیت ها که شما میفرماید خبری نیست
دوست عزیزبه ارسال نیست من از سال ۸۹ در زمینه تعمیرات کار میکنم من هم در یک شهرک کوچک مغازه دارم ولی آدم باید کلاه خودش رو قاضی کنه.چطور از این قیمت ها خبری نیست یعنی شما یه تلوزیون ۵۵ اینچ رو که آپدیت میزنید و میارید بالا ۴۰۰ هزار تومن میگیرید یا بکلایت رو مثلا اگر میخرید ۱ میلیون تومان ۵۰۰ هزار تومان اجرت میگیرید و کلش میشه ۱.۵۰۰.چنین حرفی با عقل جور در نمیاد مگر اینکه شما تعمیر کار نباشید
 

Msadeghj

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
vip
vip افتخاری
کاربر
2019-07-25
108
305
متاسفانه اکثر دوستان پست مهندس محمودی رو با دقت نخوندن این هزینه ۵۰۰ هزار تومان فقط برای کسانی هست که میخوان اشتراک طلایی داشته باشند و هزینه عضویت همون قیمت قبل هست.که این ۵۰۰ هزار تومان که برای یکسال هست یعنی روزی ۱۳۰۰ تومان.پول یه پیتزا
 
آخرین ویرایش:

Msadeghj

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
vip
vip افتخاری
کاربر
2019-07-25
108
305
والا در انجمن های دیگر هم علاوه بر حق عضویت بابت فایل های emmc تلویزیون یا مثلا تعمیرات ماینر یه هزینه جدا بابت دانلود فقط همون فایل دریافت میکنند‌.قرار نیست همیشه منافع خودمون رو در نظر بگیریم ما همه همکاریم و باید از هم حمایت کنیم این مبلغ هم که مهندس محمودی گفتن بیشترش صرف خود سایت میشه و اینکه کیفیت آموزش ها بالاتر میره
 

Msadeghj

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
vip
vip افتخاری
کاربر
2019-07-25
108
305
اگر یکی بیاد یه پکیج درست کنه در مورد تعمیرات ماینر و یه بگه قیمتش ۱۰ میلیون تومان هست و هیچ چیزی هم داخلش یاد نده خیلی ها بدو بدو میرن می‌خرن ولی اینجا که آموزش ها کامل هست و علمی برای یه اشتراک که اونم برای کسانی هست که میخوان تخصصی تر کار کننداینطوری میگن.در کل دوستان قرار نیست همیشه یک نفر جور همه رو بکشه یکم با خودمون رو راست باشیم.
 

infoshinfo

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
vip
2010-02-07
822
1,385
سلام مجدد جناب مهندس محمودی

اگر اجازه بدید، در ادامه پست ۳۳ مطلبی به عرض رسونده و جسارتا بخشی از صحبت‌های شما رو نقد کنم.
جنابعالی فرمودید:
قبلا دوسانی که حداقل 200 ارسال داشتند به بخش VIP2 اضاف میشدند که با بررسی ها متوجه شدیم که برخی از دوستان با ارسالات تکراری و پاسخ های کوتاه سعی در بالا بردن ارسال داشتند
مقابله با چنین ایرادی کاملا بجا هست؛ چرا که اغلب موارد، دوستانی که سعی داشتند سریعتر به بخش VIP2 دسترسی پیدا کنند، با پستهای شاذ که همه‌ی ما نمونه‌های بسیاری از اون رو دیدیم؛ همکاران انجمن رو نه تنها خسته، بلکه کلافه می‌کردند. به همین جهت جنابعالی پیشنهاد دادید:
روش دیگری برای دسترسی به این بخش خرید اشتراک طلایی انجمن هست که دسترسی انان را به مدت یکسال به بخش vip2 فعال خواهد شد و علاوه بر فعالسازی دسترسی به تاپیک ها و بخش های vip2 از فروشگاه فایل روزانه میتوانند یک فایل دانلود کنند
اما تصور میکنم این روش هم پس از مدتی ناکارآمدی خودِش رو نشون میده. چرا که هدف ثانویه شما جلوگیری از دزدی‌ِ دیتاهای ارزشمند سایت اعلام شد.
حال باید سوال کرد:
آیا فروش اطلاعات کمکی به حذف سرقت اطلاعات سایت می‌کند؟
قطعا جواب چنین مطلبی خیر است. بلکه دزدی را افزیش و انجمن را تهی می‌کند.
چرا که تا دیروز سارق می‌بایست با گذاشتن وقت و صرف انرژی و ارسال ۲۰۰ پست به بخش VIP2 دسترسی پیدا می‌کرد؛ ولی امروز با پرداخت پول ناچیز، در لحظه می‌تواند به بخش مذکور دسترسی پیدا کند.
مثلا: شخصی کانال و یا سایت فروش دامپ EMMC و اپدیت های تست شده ایجاد و با استفاده از تبلیغات و ربات‌ها، خود را به صدر جستجوی گوگل و ... می‌رساند.
مشتری در کانال و یا سایت وی درخواست خرید دامپ EMMC و یا اپدیت خاصی را میدهد. دزد با ایجاد یک کاربری ساده در انجمن وزین تعمیرکاران ایران و پرداخت ۵۰۰ هزار تومان اشتراک سالانه، درجا اطلاعات مورد نیاز مشتری اول را خریداری و با قیمت مثلا ۳۰۰ هزار تومان تحویل وی می‌دهد.
طبیعتا تا یک سال برای مشتری دوم، سوم و مشتری N نیازی به هیچ پرداخت در انجمن تعمیرکاران ندارد؛ اما از N تعداد مشتری، نفری ۳۰۰ هزار تومن دریافت می‌کند.
حال شما بفرمایید در چنین روشی آیا جناب مهندس محمودی عزیز و انجمن تعمیرکاران برد کرده، یا سارق اطلاعات؟؟؟؟
و کدام طرف متحمل ضرر هنگفت شده؟

هرچند موارد بیشتری از مضرات فروش اطلاعات با روش فوق می‌توان برشمرد؛ لیکن به همین مقدار بسنده می‌گردد.

لذا به نظر میرسد بهترین روش که قابل ارزش‌گذاری و صحت سنجی است؛ همان بخش از فرمایش شماست که:
از امروز دسترسی دوستانی که در انجمن فعالیت مناسب دارند و مورد تایید همکاران هستند به این گروه کاربری منتقل خواهند شد
در این روش به راحتی می‌توان کمیت و کیفیت حضور کاربران را ارزیابی نمود و پاداش وفاداری و تشریک مساعی ایشان در حل مشکل همکاران و یا ارایه فایلهای غیر تکراری را، دسترسی به VIP2 قرار داد.

ضمن اینکه پیشنهاد می‌شود:

۱- سازوکاری در نظر گرفته شود تا همکارانی که به VIP2 راه یافته‌اند؛ درصدی از درآمد حاصل از دانلود فایل که در تعمیر سیستم موثر بوده و یا قیمت ثابت و یا شناوری برای فایلها دانلود شده را در اختیار انجمن تعمیرکاران قرار دهند؛ تا در کنار برآورده شدن نیاز تعمیرکاران، مخارج سایت نیز تامین شود.
۲- متاسفانه یکی از ایراد‌های ورود به بخش VIP2 این است که همکاران قبل از ورود به این بخش، فعالیت مناسبی دارند، لیکن پس از ورود، از تحرک آنها کاسته می‌شود. ضمن اینکه برخی از همکاران به سختی فایلهای ارزشمند خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند؛ لذا بهتر است مشوقی برای ایشان نیز در نظر گرفته شود. مثلا درصد مشخصی از در‌‌آمد هر فایل غیر تکراری و ارزشمند که در اختیار انجمن قرار دادند؛ و یا مبلغ خاصی برای ارایه چنین فایلهایی به ایشان تعلق گیرد.

از اطاله کلام پوزش می‌طلبم.
 

abdanan11

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
vip
کاربر
2010-03-27
293
808
آبدانان
درود بر مهندس محمودی عزیز از اینکه بفکر تعمیرکاران هستید جای تقدیر و تشکر دارد به نظرم با توجه به شرایط بد اقتصادی از یکطرف و مصرف زیاد فایلهای ابدیت و فلش اگر برای کارابران متعهد و با سابقه تر مقدار مبلغ اشتراک کم کنید بهتر باشه . پاینده باشید
 
بالا