والا تعمیرکار قبلی اینارو در آورد تست کرد منم دوباره تست کردم اهم هاش درست بود،ولتاژها رو فردا چک میکنم اطلاع میدم،فقط یچیزی رو یادم رفت بگم اینه که فیوز سوخته بود و تعمیرکار عوض کرده بود
مقاومت کمتر از یک اهم رو تواونمحدوده پیدا کردید؟ میشه عکسشو بزاری اون از خیلی چیزها مهمتره وظیفش ، برا همین نباید نادیده گرفت این مقاومت فیوز بحساب نمیاد گرچه سایز اهمیش مقاومت فیوزی هست و ولتاژ دوسرش و اهمش خیلی مهم در مدار.تعویض فیوز خیلی دلایل داره.
از همون مثبتهای متصل به سه تا خازن متصل به خروجی های موتور، سیگنال فیدبک میره واسه سه پایه آی پی ام ،نشانه سلامت عملکرد در حین کار هست با وجود موتور درمدار البته نه آزاد ،پایه بیست وچهار آی پی ام حوالی چهارصد ولت مستقیم باید موجود باشه ولتاژشو میتانی با پایه بیست که احیانا منفی وگراند هست چک کنی، مواظب باش ولتاژ بالاست اتصالی ندی مورد آخری نیاز به موتور نیست.
در بیشتر موارد ولتاژ رو باید تست کرد با احتیاط اهم فایده نداره،یه تعمیرکار ماهر هیچگاه نباید بحرف کسی اعتماد کنه الا تجربه وعلم خودش ،شنیدن حرف مصرف کننده دستگاه یا تعمیرکار قبلی، ایرادی نداره.عکسهایی که میفرستید جنبه تعمیر کاری و مشاوره رو نداره باید از نزدیک وخوانا وباکیفیت باشه مگر اینکه کسی معادل برد رو داشته باشه ازون جزعیات رو ببینه