آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک Amiric تکشو

در انجمن تعمیرکاران عزادار یکی از اعضای بسیار خوب خود هستیم، جناب استاد کمالی با نام کاربری غزال از مدیران بسیار با تجربه و فعال انجمن بودند و متأسفانه ایشان را از دست دادیم. برای خانواده ایشان آرزوی صبر می‌کنیم. روحشون شاد و یادشون گرامی

فایلهای آموزشی مونتاژ دلتا پالس 3 تقدیم به کاربران گرامی

javad13

کاربر
2010-10-24
57
65
سلام از دوستان كسي ميتونه در خريد ميكرو ورژن 3 به من كمك كنه ..ممنون ميشم.
 

vahiddanjer

کاربر
2012-09-03
5
2
سلام به همه اساتید، با تشکر از همه راهنمایی هاتون من این مدار رو مونتاژ کردم ولی وقتی روشنش میکنم صفحه نمایش اولش کلا سیاه میشه بعد از یه ور سیاهیش پاک میشه تا اینکه کلا پاک میشه ، بعد چند ثانیه نصف صفحه سیاه و بعد پاک میشه و دوباره نصف بقیه سیاه میشه و دوباره پاک میشه و دیگه هیچی نشون نمیده؟؟؟؟؟؟/
لطفا کمکم کنید
 

vahiddanjer

کاربر
2012-09-03
5
2
راستی دوستان من این مدار رو ، رو پروتئوس هم پیاده کردم ولی چون یه کتابخانه درست برا صفحه نمایشش پیدا نکردم کار نکرد ، اگه مایل باشین اونم براتون بفرستم تا روش کار بشه؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: a.t.r.z

گمبوجیه

کاربر
2013-12-27
1
0
با عرض سلام دوستانی گه دستگاه ساختند و نتیجه گرفتد لطفا گمگ گند و مدارت گه نتجه داداند رو بزران تا استفده گنیم تشگر.:icon26:
 

javad13

کاربر
2010-10-24
57
65
دوست عزيز جواب كه ميده بستگي داره چطور بسازي با چه قطعاتي من با كمك يه دوست عزيز ساختم اما الان تو خريد ميكرو با مشكل مواجه شدم ميكرو ندارم يكي دارم كه تقريبا سوخته؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: a.t.r.z
دوستان من دارم برای مسابقات مین یاب دستی آماده می شم می خواستم ازتون خواهش کنم بهم بگید چه فلزیابی برای مسابقات مناسبه و دوستان اگر در مسابقات شرکت کردن لطفاً منو راهنمایی کنن که از بین مدارات ماینر و دلتا 2 و دلتا 3 و گلداسکن و gray pulse و stuar یا هر کدوم که نظر خودتونه ...... کدومشون برای مسابقات مناسب ترند با توجه به قوانین هم باید بگم که زمین کاملاً خاکی و مدار هم باید علاوه بر ثبات و پایداری بتونه چند تا میخ (دو الی سه تا) یا یک درب قوطی کنسرو را در حداقل 40 سانت بتونه بزنه و می دونید که نسبت به خاک هم حساسیت به خرج نده در ضمن این عمق هایی را هم که گفتم بتونه در خاک بزنه.:29000000:
 
دوستان چرا بجای این بحث های الکی نمی یایید واقعا خودمان رو ساخت یک فلزیاب کار کنیم ؟ من این مسئله را چند بار مطرح کردم اما بجای استقبال همه آیه ی نحس خوندن و بهانه آوردن که نمی شه ، برای چی مگه عقل و هوش ایرانی چی از کشور های دیگه کم داره ؟؟ حداقل اگه فکر می کنید نمی شه بیایید روی افزایش برد همین مدارهایی که در انجمن هست و دارن خاک می خورن کار کنیم ، همین طور روی قدرت تفکیکشون و نوشتن برنامه براشون و افزایش کارایی آنها و حتی می توانیم با ترکیب کردن و تلفیق دو یا چند تا از این مدار ها مداری بسازیم که دهن طراحها و پروفسور ها و مهندسین لورنز و او کی ام و... از تحیر باز بمونه به خدا اگه کسی از شما هست که تجربشو داره و پایه است بهم پیام بده و یا در یک تاپیک جدا این را مطرح کنیم و شروع به ساختش کنیم ، تو رو خدا کمی خودتون رو باور کنید و بجای بحث در مورد عمق و تفکیک و پایداری دلتا پالس و ماینر و گلداسکن و... بیایید خودمان دست به کار شویم و یک مدار جدید بسازیم و به جای اینکه علم خود را مخفی و با خودمان به گور ببریم جهت پیشرفت و آبادانی کشور و این انجمن صرف کنید همین طور از دوستان با سوادم به خصوص جناب mr metal , parse gade , IIII , .... بطور ویژه دعوت به همکاری دارم.:couple_inlove:


 
بالا