با سلام خدمت دوستان
ممنون از اینکه نظرات خودتونو اعلام کردید
خدمت دوست گرامی bardia.t که ظاهرا اطلاعاتی نداشتن وفقط خواستن نظری اعلام کرده باشند عرض کنم که:
موتور روآسال 1700 میباشد نه 1600
با کمی تحقیق به این نتیجه رسیدم که :
ممنون از اینکه نظرات خودتونو اعلام کردید
خدمت دوست گرامی bardia.t که ظاهرا اطلاعاتی نداشتن وفقط خواستن نظری اعلام کرده باشند عرض کنم که:
موتور روآسال 1700 میباشد نه 1600
با کمی تحقیق به این نتیجه رسیدم که :
دلیلش فقط کمپرس بالای
موتور ( ۱۰.۸ ) بخاطر پایه گازسوز بودنشه همه روآهای سال روی حالت بنزین معمولی از روز اولی که از کارخونه در اومدن حین شتابگیری توی محدوده دور متوسط اصطلاحا کپ میکنن.نهایتا بعد از یکی دو ثانیه ای سی یو رفعش میکنه
علت این مشکل مربوط به اکتان پایین ونامرغوب بودن بنزینه" پایین بودن اکتان بنزین.... وراحت ترین راه اینه که همون هدف سازنده رو دنبال کنیم یعنی همیشه با گاز کارکنیم و از بنزین فقط برای روشن شدن و گرم کردن
موتور یا حرکت کوتاه مدت در صورت عدم دسترسی به گاز استفاده کنیم.
چون موتور پایه گازسوزه وضعیتش با گاز همه جوره بهتر از بنزین بی کیفیته. و از اونجایی که اکتان گاز بیش از ۱۲۰ هست همونطور
که عرض کردم تو همه حالات رو سیستم گاز فوق العادست چون موتور پایه گازسوزه وضعیتش با گاز همه جوره بهتر از بنزین بی کیفیته. و از اونجایی که اکتان گاز بیش از ۱۲۰ هست همونطور