سلام
تعمیر کار آوردم ، طرف اومد گاز رو کامل تخلیه کرد و بعد از 30 دقیقه وکیوم شارژ گاز کرد ، اما با اینکه 65 گاز وارد کرد ولی لوله برگشت سرمایی نداشت و بعد از 3 ساعت لوله برگشت شروع به عرق کردن کرد ، ولی سرمای کمی داشت.
سرمایش کولر زیاد بنظر من جالب نیست.
پشت پنل داخلی از لوله ای که به پنل وصل هست(لوله های رفت و برگشت که به رادیات متصل است) صدای پیسه می آید ، خواستم بدونم عادی هست ؟
یک سوال
الان با اینکه 65 تا گاز داره 15 آمپر میکشه ، اگر گاز را از 65 تا کمتر کنیم تا آمپر پایین بیاد یعنی چیزی ک رو بدنه تعریف شده 12.8 تا 13.4 مشکلی ایجاد میشه ؟
والا تعمیر کاره میگه الان 15 آمپر میشکه موردی نداره.
ممنون میشم دوستان با تجربه راهنمایی کنند.
کار هایی ک در حال حاضر انجام دادم:
1- سرویس کردن.
2- باز کردن قسمت روبروی فن موتور بیرونی جهت دفع کامل گرما
3- تخلیه گاز و وکیوم بمدت 30 دقیقه و شارژ گاز
تعمیر کار آوردم ، طرف اومد گاز رو کامل تخلیه کرد و بعد از 30 دقیقه وکیوم شارژ گاز کرد ، اما با اینکه 65 گاز وارد کرد ولی لوله برگشت سرمایی نداشت و بعد از 3 ساعت لوله برگشت شروع به عرق کردن کرد ، ولی سرمای کمی داشت.
سرمایش کولر زیاد بنظر من جالب نیست.
پشت پنل داخلی از لوله ای که به پنل وصل هست(لوله های رفت و برگشت که به رادیات متصل است) صدای پیسه می آید ، خواستم بدونم عادی هست ؟
یک سوال
الان با اینکه 65 تا گاز داره 15 آمپر میکشه ، اگر گاز را از 65 تا کمتر کنیم تا آمپر پایین بیاد یعنی چیزی ک رو بدنه تعریف شده 12.8 تا 13.4 مشکلی ایجاد میشه ؟
والا تعمیر کاره میگه الان 15 آمپر میشکه موردی نداره.
ممنون میشم دوستان با تجربه راهنمایی کنند.
کار هایی ک در حال حاضر انجام دادم:
1- سرویس کردن.
2- باز کردن قسمت روبروی فن موتور بیرونی جهت دفع کامل گرما
3- تخلیه گاز و وکیوم بمدت 30 دقیقه و شارژ گاز
آخرین ویرایش: