آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

جدیترین اخبار دنیای جی اس ام | هفته اول اسفند

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
منتظر دریافت این پیامک باشید: "آیا با دریافت پیامک‌های تبلیغاتی موافق هستید؟"


34.jpg



مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی رگولاتوری با تشریح روش اجرای مصوبه "عدم ارسال پیامک تبلیغی بدون اجازه مشترک" از سوی اپراتورها گفت: به زودی نظر مشترکان همراه اول برای دریافت پیامک تبلیغی با ارسال یک پیامک اخذ می‌شود.
غلامرضا داداش زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص روش کار اپراتور‌های تلفن همراه برای عدم ارسال پیامک تبلیغاتی بدون موافقت قبلی مشترکان، اظهار داشت: در این رابطه مذاکره و مکاتباتی با اپراتورهای تلفن همراه انجام شده که نتیجه این مذاکرات با همراه اول نهایی شده و با ایرانسل نیز قرار است طی چند روز آینده نهایی شود.
مدیرکل نظارت بر سرویس های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: بر اساس این مذاکرات، روش کار با همراه اول به این صورت تعیین شده که ابتدا همراه اول پیامکی را با این مضون که " آیا با دریافت پیامک‌های تبلیغاتی موافق هستید؟" را برای تمام مشترکان ارسال می‌کند.
وی ادامه داد: هم اکنون همراه اول ارسال این پیامک‌ را برای مشترکان آغاز کرده و به زودی تمام مشترکان این پیامک را دریافت خواهند کرد؛ برخی از مشترکان نیز تاکنون نیز پیامک را دریافت کرده‌اند.
داداش زاده افزود: در صورت تمایل مشترک برای دریافت پیامک‌‌های تبلیغی، باید ظرف 24 ساعت یک پیامک خالی (این پیامک رایگان است) را به همان شماره replay کند که در این صورت در لیست متقاضان دریافت پیامک قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: در صورت پاسخ ندادن به پیامک ارسالی همراه اول، آن مشترک از لیست متقاضیان دریافت پیامک حذف می‌شود.
مدیرکل نظارت بر سرویس های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصریح کرد: پس از این مرحله ممکن است مشترک جدیدی متقاضی قرار گرفتن در لیست دریافت کنندگان پیامک تبلیغی یا مشترکی متقاضی خروج از لیست باشد که برای آن باید با شماره 09129990 تماس بگیرد.
داداش زاده گفت: همچنین در رابطه با محتوی پیامک‌های انبوه نیز تاکنون شرکت‌های ارسال پیامک انبوه از وزارت ارشاد مجوز داشتند.
وی گفت: علاوه بر این موضوع، از این پس نیز همراه اول و ایرانسل مجددا موظف شده‌اند که برای تایید صلاحیت شرکت‌های ارسال پیامک انبوه اقدام کنند.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
اعلام تاریخ احتمالی معرفی Samsung Galaxy S III توسط سامسونگ


samsung-galaxy-s-III-384x315.jpg


چندی پیش سامسونگ رسما اعلام کرد که در کنفرانس جهانی موبایل که از ۲۷ فوریه آغاز می شود، Galaxy S III را معرفی نخواهد کرد و برای معرفی آن در ماه های آینده برنامه جداگانه ای برگزار می نماید.


؛ حالا سامسونگ دعوتنامه ای منتشر کرده که خبر از برگزاری مراسمی در ۱۵ مارس (۱۸ اسفند) می دهد و در آن ذکر کرده: قصد دارد محصولات سال ۲۰۱۲ خود را معرفی کند. اما اشاره ای به هیچ محصول خاصی نشده است.

به نظر می آید باید منتظر گلکسی اس سوم سامسونگ باشیم که طبق شایعات قرار است صفحه نمایش HD با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، پردازنده ۴ هسته ای و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی داشته باشد.
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
اندروید 4.0 دو سیم کارته محصول ViewSonic در نمایشگاه بارسلون


VS-4s_narenji.jpg



این هم سه تلفن جدید از ViewSonic که تا معرفی در کنفرانس دنیای موبایل بارسلون تاب نیاورده اند و حالا پیش از معرفی رسمی در نمایشگاه با آنها آشنا می شوید. هر سه مدل با اندروید نسخه 4.0 هستند.

در بالا شما ViewPhone 4s را می بینید که نمایشگری دوست داشتنی 3.5 اینچی با رزولوشن 960 در 640 پیکسل و از نوع Clear IPS دارد و در این مورد بسیار شبیه نمایشگر رتینای آیفون است. با یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین VGA در جلو و پردازشگری 1GHz.

3.gif
برای مشاهده تصویر با سایز کامل اینجا را کلیک کنید.
VS-4e_narenji.jpg
تلفن دوم که تا حدی شبیه تلفن های لومیای نوکیا است، ViewPhone 4e نام دارد. این یکی هم 3.5 اینچی است، اما رزولوشن پایین تر است. یعنی 480 در 320 پیکسل و پردازشگر هم ضعیف تر و 650MHz است. دوربین هم ۳ مگاپیکسلی است. البته شرکت ویوسونیک به ضخامت 10.3 میلیمتری آن افتخار می کند.

VS-5e_narenji.jpg
مدل سوم که ViewPhone 5e نام دارد، یک گوشی ۵ اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل است و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. بنابراین علاقمندان اندروید که به دنبال یک تلفن دو سیم کارتی با اندروید 4.0 بودند حالا یک گزینه جدید در اختیار دارند.

در مورد بقیه مشخصات این مدل فعلا اطلاعاتی نداریم. اما اگر چند روز صبر کنید با معرفی رسمی آنها در نمایشگاه بارسلون خبر اش را همینجا در نارنجی می خوانید.
 
بالا