آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

تحولی بسیار شگرف در دستگاه های فلزیاب

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

hamedkaramia

کاربر
2009-08-08
18
92
:99:باسلام به دوستای عزیز.چشم واستون هم تصاویر دستگاه رو میفرستم هم تستش رو. واقعیتش خودمم انتظار این همه پیام و درخواستو در عرض 24 ساعت نداشتم و الی آماده میومدم. همین فردا پس فردا منتظرم باشین.یا علی
 

mohsen beni

کاربر
2012-12-31
107
219
سلام دوستان تو یکی از سایتها یه فلز یاب انتنی برا فروش گذاشته شده که دقیقا با همین مشخصات اقا حمید میگیه و سازنده اون مدعیه که این ردیاب نقطه زنه ودقیقا نقطه فلز را با عمقی در حدود 20 متر و با تفکیک عالی بخاطر ردیاب بودنش مشخص میکنه و قیمتش هم حدود یک تومنه.من که نخریدم اما سازندش این قضیه را ادعا میکنه.)ردیاب FPLرا میگم.در ضمن در مورد معدنی بودنه خاک ایران این قضیه بجد واقعیت داره من خودم تو خونه به یه اهن ربا یه نخه نازک بستم و وقتی بالا سره فلز مغناطیس شونده میکردم شروع به چرخش دایره وار میکردمن خودم دلتا 2 را ساختم و چون تفکیک نداره پیشه خودم گفتم وقتی فلزیابم نقطه ای را زد این اهن ربا را نزدیک میکنم و میفهم که فلزه مورد نظر مغناطیس شوندس یا نه اما وفتی این موضوع را رفتم بیرون امتحان کنم هر جا که اهن ربا نزدیک زمین میشد شروع به چرخش میکرد من کلی تعجب کردم و اتفاقی نخه اهن ربا برید و اهن ربا افتاد تو خاک وقتی اهن ربا را بر داشتم یه چیزه جالب دیدم دیدم که خاکها به اهن ربا چسبیده بودن پیشه خودم گفتم شاید زمانی فلزی تو محل پوسیده شده پس 3 تا 4 تا جایه دیگه را امتحان کردم و دیدم همه جا همین شکله و وقتی خاکه ریختم رویه تیکه کاغذ و اهن ربا را گرفتم زیرش خاکا با حر کته اهن ربا این ورو اون ور میشدن.
 

majid2991

کاربر
2009-08-13
42
91
آره دوست عزیز خاک ایران معدنیه و درضمن ما اینقدر سر این بحث فلزیاب ضرر کردیم که بدونیم کی راست میگه و کی دروغ (البته بجز کلون و دلتا)

فقط سوالی که توی ذهنم مطرح میشه اینه که تا حالا کسی تو این فروم با دستگاه تفکیک دار تو خاک کار کرده و جواب گرفته؟

ممنون میشم که اگه کسی باهاشون کار کرده بیاد نظرش رو بگه که تونسته تو خاک ایران جواب بگیره یا نه
 

hamedkaramia

کاربر
2009-08-08
18
92
سلام دوستان عزیز.دیروز یکی از دوستام دستگاهی واسم آورده که تقریبا شبیه دستگاهیه که واستون توضیح دادم با یکم تفاوت اونم اینکه دستگاه ما دیجیتالیه ولی میشه همین دستگاهو هم دیجیتالی کرد با کمترین هزینه که فایلشو واستون میفرستم.با تشکر.
1.jpg
 

delta-pulse

کاربر
2012-10-30
8
10
اوه اوه اوه . این ردیاب با این دسته ای که دارد من میدونم کدوم ردیابه . به جرات میتونم بگم که از بهترین ردیاب های ایران هست . جون من دیجیتالی این ردیاب رو هم دیدیم با همین دسته ها . این دسته ها فوق العاده هستند . و فکر کنم اصلا تو ایران نمیشه از اینا پیدا کرد. حتما این ردیاب خوبی هست و حتی در یک سایت هم دیدیم که کسی که دیجیتالی این رو داره و برای فروش هم گذاشته فیلم مدار رو هم در سایت گذاشته و حتی ادعای تست در محل هم میده . من قبلا این ردیاب رو دیدم به نظر من فوق العاده خوب هست و ردیاب های دیگه که در انجمن های که ردیاب میسازن به گرد پای این هم نمیرسند
 

IIII

کاربر
2013-03-07
128
276
یجوری اوه اوه گفتی فکر کردم حتما کار کردی باهاش !

توی همین ردیابم باز کنی میبینی مثل LRL خودمونه ! این دسته هایی هم که میگی تو ایران پیدا نمیشه رو اگه خواستی برات پست میکنم !! یا خیلی راحت میتونی با 20 هزار تومن مثل همین رو درست کنی !!

شما باید ببینی تو عمل چکارست ! وگرنه خوشگلی که شرط نیست ! دلتا 3 از دلتا 1 آنالوگ خیلی شیک تره ! روش اسکوپ هم داره ولی تو عمل دلتا 1 خیلی بهتره !

آقا حامد قرار بود درباره دستگاه بهمون اطلاعات بده ولی خبری نشد ازش !!! دستگاهی هم که عکسشو گذاشتن مدل های مشابه و مختلفش زیاده !!
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا