آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

تجربیات: آموزش و تجربیات تعمیر ، ریکاوری با دستگاه های MRT LAB (مشابه pc3000 روسی)

hscgroup

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2009-10-05
216
1,462
تهران
www.123parse.com
DSCN3316.jpg

DSCN3329.jpg

DSCN3416.jpg

چهارمین سمینار ملی هارد و مادربرد ایران در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد...

مژده:

بنا بر روال گذشته بخشی ویدئو این سمینار در پست مجزا برای اعضای محترم انجمن تعمیرکاران بصورت رایگان برای دانلود قرار خواهد گرفت.
 
آخرین ویرایش:

hscgroup

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2009-10-05
216
1,462
تهران
www.123parse.com
کارت MRT PRO به MRT PRO UDMA آپگرید شد
از قابلیت های این کارت
1-dual processor بودن
2- ساپورت ویندوز 64 بیتی برای استفاده بهینه از تمام ظرفیت دستگاه
3-ساپورت کامل زبان فارسی و سرعت بالاتر در ریکاوری
photo_2015-05-30_18-15-00.jpg
 

hscgroup

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2009-10-05
216
1,462
تهران
www.123parse.com
با سلام
بخش هایی از ویدئو سمینار فوق تخصصی هارد و مادربرد ایران به تدریج درج می گردد



لینک تاییدیه رسمی سمینار هارد و مادربرد ایران و شرکت کنندگان توسط شرکت MRT LAB

http://en.mrtlab.com/the-fourth-mrt-hdd-repair-data-recovery-conference-successfully-held-in-iran

بخش اول - بخش سمینار هارد
"پیشاپیش بخاطر کیفیت نا مطلوب ویدئو ها عذر خواهی می کنیم - بدلیل مشکل در سیستم ضبط تصویر مرکز بین المللی دانشگاه شهید بهشتی کیفیت ویدئو ها پایین میباشد"



لینک دانلود
http://h1.asset.aparat.com/public/u...d14ce9cd58d9bc50d686f913cd8a52578395-240p.mp4




لینک دانلود
http://h1.asset.aparat.com/public/u...c6cda24f9ff52d8515ddc2d30b5e22579888-240p.mp4
 
آخرین ویرایش:

yp1248

VIP+ افتخاری
کاربر +vip پلاس
vip افتخاری
کاربر
2011-10-12
335
1,940
اصفهان
با سلام ،
ویدیو ها قابل دریافت نیستند...
 

houman_2h

کاربر
2008-02-05
7
5
درست می فرمایید این گزینه در pc3000 وجود نداره . اما در pc3000 express شما قابلیت تغییرات حجمی برای تمامی برندها دارید و مختص توشیبا نیست . حتی بطور اتوماتیک منطقه فیزیکی که دارای مشکل داره رو با یک کلیک پیدا می کنه و خودش اون منطقه رو خارج می کنه . حتی اگه در سایت acelab چک کنید متوجه میشید . من تعجب می کنم اگه دستگاه شما اینقدر مزایا داره چرا دائم با pc3000 مقایسه می کنید . علت مقایسه را درک نمی کنم

کدام دکمه است به ما هم بگو
 

houman_2h

کاربر
2008-02-05
7
5
سلام دوستان متاسفانه پشتیبانی MRT نسبت به PC3000 روسی بسیار ضعیفه و من به شخصه برای رفع یک مشکل کوچک بالای 2 ماه تماس و انتظار به نتیجه نرسیدم و بیشتر پشتیبانی این شرکت در ایران جنبه تبلیغاتی دارد

اگر اینکارو با نماینده pc3000 میکردی مطمئن باش تا حالا دستگاهت رو غیر فعال میکردند .
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: hosein243

houman_2h

کاربر
2008-02-05
7
5
آقا یک نفر بیاد واقیعیت رو درباره این دستگاه بگه. تورو خدا فقط به بازاریابی و فروش فکر نکنین، اگه واقعا این سخت افزار میتونه مشکلات رو برطرف کنه یه چند نمونه مشکل عمده رو که میتونه حل کنه رو بصورت عملی و تصویری بذارین تا ما این همه گمراه نشیم. ار دوستانی که تجربه کار با این دستگاه رو دارن هم خواهش میکنم هر واقعیتی رو درباره این پکیج میدونن خالصانه بیان کنن تا همه استفاده کنن.

من با هر دو دستگاه کار کردم فقط مشکل اینجاست که نمیتونم حرف بزنم . به محض اینکه نظری بدم تهدید به بسته شدن دستگاه های pc 3000 میشم ...............................................................
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: hosein243
با عرض سلام و احترام
با نوع نگارش شما متوجه این نکته میشیم که اصلا هیچ کس تو دنیا کار تعمیر و ریکاوری توسط تجهیزات تخصصی انجام نباید بدهد چون عدم رضایت وجود دارد!!!!(هیچ چیزی در این جهان 100% نیست)

ما در مقام مقایسه دو محصول با یکدیگر همزمان با مقایسه قیمت و خدماتشون هستیم
وقتی شما یک جستجو ساده در فضای اینترنت انجام بدید متوجه استقبال بسیار زیاد تعمیرکاران از محصول mrt در دنیا خواهید شد

چون آپدیت دستگاه بصورت رایگان هست (بر خلاف pc3000) - تمامی امکانات pc3000 روسی را دستگاه MRT دارد و با ماژول های pc3000 همخوانی دارد
در ضمن قیمت دستگاه حدود یک سوم قیمت pc3000 هست

با تشکر...

با سلام دوستان با توجه به اینکه فروشنده در این انجمن گفته که آبدیت های این دستگاه کاملا رایگان است اما بعد از خرید متوجه میشوید که بعد از 2 سال یعنی بعد از اتمام اقساط باید بصورت سالانه حدودا یک میلیون تومان بپردازید ای کاش همه این نکات رو روز اول قبل از خرید میگفتند در ضمن دوستانی که این دستگاه رو خریده اند کدومشون از پشتیبانی راضی هستند؟ اخه مگه یک نفر میتونه از پس پشتیبانی بر بیاد؟ برای یک سوال دو ماه امروز و فردا ولی برای فروش همیشه وقت دارند
 

abbas006

کاربر vip
کاربر
2013-07-13
109
289
با سلام دوستان با توجه به اینکه فروشنده در این انجمن گفته که آبدیت های این دستگاه کاملا رایگان است اما بعد از خرید متوجه میشوید که بعد از 2 سال یعنی بعد از اتمام اقساط باید بصورت سالانه حدودا یک میلیون تومان بپردازید ای کاش همه این نکات رو روز اول قبل از خرید میگفتند در ضمن دوستانی که این دستگاه رو خریده اند کدومشون از پشتیبانی راضی هستند؟ اخه مگه یک نفر میتونه از پس پشتیبانی بر بیاد؟ برای یک سوال دو ماه امروز و فردا ولی برای فروش همیشه وقت دارند
هه
پشتیبانی ؟
همش فقط حرف میزنن !
بیان یاد بدن که بعد بشیم رقیبشون ؟ اون هم شرکتای پارسه و کانون بازیابی ؟
منم تازه دارم میشنوم بعد از 2 سال باز هم باید پول داد !
فقط موقع پول گرفتن خوب عمل میکنن بعدش جواب تلفنتم نمیدن

من از خانه سخت افزار گرفتم تا الان 3 تومن دادم اگه کسی خواست 2 تومن میفروشم دستگاهو یعنی 1 تومن زیر قیمت
 
آخرین ویرایش:
بالا