درست می فرمایید این گزینه در pc3000 وجود نداره . اما در pc3000 express شما قابلیت تغییرات حجمی برای تمامی برندها دارید و مختص توشیبا نیست . حتی بطور اتوماتیک منطقه فیزیکی که دارای مشکل داره رو با یک کلیک پیدا می کنه و خودش اون منطقه رو خارج می کنه . حتی اگه در سایت acelab چک کنید متوجه میشید . من تعجب می کنم اگه دستگاه شما اینقدر مزایا داره چرا دائم با pc3000 مقایسه می کنید . علت مقایسه را درک نمی کنم
سلام دوستان متاسفانه پشتیبانی MRT نسبت به PC3000 روسی بسیار ضعیفه و من به شخصه برای رفع یک مشکل کوچک بالای 2 ماه تماس و انتظار به نتیجه نرسیدم و بیشتر پشتیبانی این شرکت در ایران جنبه تبلیغاتی دارد
آقا یک نفر بیاد واقیعیت رو درباره این دستگاه بگه. تورو خدا فقط به بازاریابی و فروش فکر نکنین، اگه واقعا این سخت افزار میتونه مشکلات رو برطرف کنه یه چند نمونه مشکل عمده رو که میتونه حل کنه رو بصورت عملی و تصویری بذارین تا ما این همه گمراه نشیم. ار دوستانی که تجربه کار با این دستگاه رو دارن هم خواهش میکنم هر واقعیتی رو درباره این پکیج میدونن خالصانه بیان کنن تا همه استفاده کنن.
با عرض سلام و احترام
با نوع نگارش شما متوجه این نکته میشیم که اصلا هیچ کس تو دنیا کار تعمیر و ریکاوری توسط تجهیزات تخصصی انجام نباید بدهد چون عدم رضایت وجود دارد!!!!(هیچ چیزی در این جهان 100% نیست)
ما در مقام مقایسه دو محصول با یکدیگر همزمان با مقایسه قیمت و خدماتشون هستیم
وقتی شما یک جستجو ساده در فضای اینترنت انجام بدید متوجه استقبال بسیار زیاد تعمیرکاران از محصول mrt در دنیا خواهید شد
چون آپدیت دستگاه بصورت رایگان هست (بر خلاف pc3000) - تمامی امکانات pc3000 روسی را دستگاه MRT دارد و با ماژول های pc3000 همخوانی دارد
در ضمن قیمت دستگاه حدود یک سوم قیمت pc3000 هست
با تشکر...
ههبا سلام دوستان با توجه به اینکه فروشنده در این انجمن گفته که آبدیت های این دستگاه کاملا رایگان است اما بعد از خرید متوجه میشوید که بعد از 2 سال یعنی بعد از اتمام اقساط باید بصورت سالانه حدودا یک میلیون تومان بپردازید ای کاش همه این نکات رو روز اول قبل از خرید میگفتند در ضمن دوستانی که این دستگاه رو خریده اند کدومشون از پشتیبانی راضی هستند؟ اخه مگه یک نفر میتونه از پس پشتیبانی بر بیاد؟ برای یک سوال دو ماه امروز و فردا ولی برای فروش همیشه وقت دارند