آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

سوالات و مشکلات خود را در زمینه نصب و تعمیر آیفون تصویری در اینجا بیان کنید

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

guest1

Banned
2011-11-21
859
6,804
با سلام وتشکر فراوان
دوست عزیز در مورد سیم آیفون تصویری هم توضیح میفرمایید چون بعضی از خانه ها آیفون معمولی دارند و میخواهند تصویری نصب نمایند آیا با همان سیم قبلی جواب میدهد؟؟؟
با سلام دوست عزیز با همان سیم بلی میشود نصب کرد اما اگر مسافت زیاد است بالای 50 متر بهتر است از سیمهای شیلد دار یا با پوشش استفاده شود
 

narges@mohse

Banned
2009-02-22
103
837
بله دوست عزيز امكان است اگر شما به دوربين خود نگاه كنيد يك عدد سوكت دارد كه روي ان 3 عدد سيم متصل ميباشد.قرمز-زرد-ابي(يامشكي)- كه قرمز برق 12 ولت دوربين ميباشد و روي دوربين نوشته شده است vcc- زرد ويديو دوريبن ميباشد كه نوشته شده اشت video out- و ابي منفي مدار ميباشد كه با منفي تصويريا همان بدنه مشترك ميباشد و 12 وات منفي به ان متصل ميشود-كه نوشته شده است GND- شما براي متصل كردن دوربين به تلوزيون ابتدا نياز به يك اداپتور با خروجي بين 12 تا 14 وات 500 ميلي امپر نياز داريد.سيم مثبت اداپتور را به سيم قرمز دوريبن متصل نماييد و سيم ابي(مشكي) را به منفي اداپتور متصل نماييد.سپس به يك فيش نياز داريد كه يك سر ان بدون فيش باشد(لخت باشد).و طرف ديگر ان به يك فيش نري ويديو اي متصل باشد سپس مغزي سيم را به سيم زرد دوريبن متصل نماييد و بدنه سيم يا همان(شيلد) را به سيم ابي(مشكي) متصل نماييد.حالا اداپتور را به برق متصل نموده و قيش را هم به قسمت av تلوزيون متصل نماييد.خسته نباشيد
 

matinmatin

کاربر
2009-01-06
5
30
با سلام خدمت دوستان عزیز .
شغل من تعمیرات سخت افزار کامپیوتره . چند روز پیش با یکی از نماینده های کوماکس صحبت کردم و تصمیم گرفتم کار تعمیر آیفون هم انجام بدم . وا سه نمونه کار و اینکه با مدارات این دستگاه آشنا بشم یه آیفون کوماکس مدل dvp-4pn هم گرفتم. مشکل این دستگاه اینه که وقتی کلید پنل سوییچ میشه ، لامپ تصویر روشن میشه و تصویر هم دارم ولی سیستم اصلا رینگ نداره . و اینکه میکروفن و کپسولی گوشی سالمن و وقتی تست می گیرم رفت و برگشت صدا دارم . فقط رینگ نداره . آی سی lm386 هم سالمه ... چون خارج از مدار تست گرفتم سالم بود. فکر کردم شاید چون مدار تصویر و رینگ از یه جا دارن تغذیه میشن چون مدار لامپ تصویر جریان زیادی میکشه افت ولتاژ ایجاد شده باعث میشه مدار رینگ بایاس نشه. خروجی های تغدیه تصویر و جدا کردم دیدم اصلا کار نمی کنه . دوستان عزیز اگه راهنمایی کنید ممنون می شم.
در ضمن از نفس افتادم تا چهار تا خط فارسی تایپ کنم . بخدا پینگیلیشی ام خوبه ها (;
 

Khalili

سرپرست مدیران
ناظم انجمن
2008-01-04
3,247
57,501
دوست عزیز منظور از رینگ نداره چیه بیشتر توضیح بده
اما اگر صداودهنی ندارید ابتدا میکر و سویچ را شستشو وبررسی کنیدچون این برد زیاد در کوماکس خراب میشود بعد از بررسی وتعویض برد اگر مشکل داشتید اعلام کنید تا راهنمای کنم
 

matinmatin

کاربر
2009-01-06
5
30
دوست خوبم منظورم از رینگ صدای زنگ بود . صدا میرفت و منم صدا رو میشنیدم . ولی وقتی از پایین زنگ می زدن فقط تصویر میومد صدای زنگ نداشتم . درست شد. مشکل قلع مردگی داشت.
عجیب بود واسم چون مدار تغذیه سالم بودو سوییچ هم داشت کار میکرد. آمپ هم سالم بود . فقط m2800 میتونست خراب باشه. که با دمونتاژ و مونتاژ درست شد.
ممنون از راهنماییت دوست خوبم . خوشحال میشم اگه منم بتونم یه روزی کمکت کنم . در زمینه تعمیرات سخت افزار بیشتر تسلط دارم.ولی تو انجمن فعالیتی ندارم . چون این تایپ فارسی واقعا اذیتم میکنه . D:
 

davarzani

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
[/php]
دوست عزیز بنده یک پنل دم در تصویری دارم میخواستم ببینم آیا میشه دوربینش رو جدا کنم و بوسیله تلویزیون ازش تصویر بگیرم؟ در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.
باسلام
دوست عزیز سه سیم از دوربین با نام g خط منفی مشترک و p خط مثبت 12 ولت است و v که تصویر را متوانید از آن بگیریدو به ورودی av تلویزیون وصل نمایید.موفق باشید
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا