آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

گوشي هوشمند پرفروش دنيا معرفي شدند

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,828
ایران
گوشي هوشمند پرفروش دنيا معرفي شدند


كارشناسان بر اساس آخرين بررسي‌هاي خود فهرست 10 گوشي هوشمند برتر دنيا كه بيشتر فروش داشته‌اند را منتشر كردند.

به گزارش فارس به نقل از پي‌سي‌ورلد، گوشي‌هاي هوشمند از جمله دستگاه‌هاي الكترونيكي محسوب مي‌شوند كه بسيار مورد توجه قرار گرفته‌اند و بازار جهاني آن‌ها حتي در دوران ركود اقتصادي نيز پررونق بود. تفاوت اين دسته از تلفن‌هاي همراه با گوشي‌هاي معمولي وجود سيستم‌عامل و صفحه‌كليد كامل است كه امكان استفاده از برنامه‌هاي داخلي را براي كاربران آسان مي‌كند.
اگرچه گوشي‌هاي هوشمند در ابتدا براي بازرگانان، مديران و كاربران حرفه‌اي ساخته شده بود، اما طي سال‌هاي اخير كاربران معمولي به صورت گسترده به آنها رو آورده‌اند. تاكيد بيشتر توليدكنندگان تلفن‌هاي همراه روي اين محصولات موجب شده است طي سال گذشته و سال جاري ميلادي شاهد افزايش فروش اين دسته از گوشي‌ها در بازارهاي جهاني باشيم.
به دنبال رونق بازار جهاني گوشي‌هاي هوشمند و افزايش محبوبيت آن‌ها نزد عموم كاربران، كارشناسان مركز تحقيقاتي PC World بر اساس آخرين بررسي‌هاي خود ليست 10 گوشي هوشمند برتر دنيا كه بيشتر فروش را داشته‌اند، به ترتيب زير منتشر كرده‌اند.
گوشي Droid Incredible ساخت شركت اچ‌تي‌سي: اين محصول يكي از پيشرفته‌ترين گوشي‌هاي هوشمند مبتني بر سيستم‌عامل اندرويد محسوب مي‌شود كه يك نمايشگر لمسي بزرگ را در خود جا داده است و رابط كاربري آن نسبت به محصولات مشابه، امكان استفاده از برنامه‌هاي داخلي را آسان مي‌كند. اين گوشي هوشمند سبك پردازنده پيشرفته‌اي دارد كه مي‌تواند چند برنامه‌ را با سرعت بالا به صورت همزمان باز كند.
گوشي Nexus One گوگل: اين گوشي هوشمند كه شامل نمايشگر لمسي AMOLED مي‌شود، سرعت بالايي در اجراي برنامه‌ها دارد و قابليت‌هاي اينترنتي فراوان آن موجب شده است تا كاربران تمايل فراواني براي خريد آن داشته باشند. البته بايد گفت كه برخي محدوديت‌هاي شبكه‌اي موجب شده است تا اين محصول يك ابرگوشي نباشد و نتواند خود را به عنوان برترين گوشي هوشمند موجود در بازار معرفي كند.
گوشي Droid شركت موتورولا: اين گوشي هوشمند بر پايه نسخه 0/2 سيستم‌عامل موتورولا ساخته شده است و قابليت‌هاي اينترنتي پيشرفته آن، اين محصول را از ديگر گوشي‌هاي موجود در بازار مجزا مي‌كند. اين گوشي شامل صفحه‌كليد سخت‌افزاري كامل مي‌شود و نمايشگر لمسي 7/3 اينچي را در خود جا داده است.
گوشي آيفون 3GS اپل با حافظه 32 گيگابايتي: اين گوشي هوشمند كه پيشرفته‌ترين گوشي توليد شده در شركت اپل محسوب مي‌شود، نسل جديد امكانات و سرويس‌هاي اينترنتي را در اختيار كاربران مي‌گذارد.
گوشي Cliq شركت موتورولا: اين گوشي زيبا صفحه‌كليد سخت‌افزاري كامل را در خود جا داده است كه به صورت كشويي از سمت چپ آن باز مي‌شود. براي اين گوشي رابط كاربري MotoBlur در نظر گرفته شده است و از ديگر امكانات آن مي‌توان به برنامه‌هاي مخصوص شبكه‌هاي اجتماعي اشاره كرد.
گوشي بلك‌بري Bold 9700 شركت RIM: اين گوشي هوشمند كه پيشرفته‌ترين محصول از سري گوشي‌هاي هوشمند بلك‌بري در بازار است كه قابليت‌هاي چندرسانه‌اي فراواني را در خود جا داده است. اين گوشي به صورت باريك و زيبا طراحي شده و صفحه‌كليد سخت‌افزاري كامل آن زير نمايشگر لمسي تعبيه شده است.
گوشي Pre Plus شركت پالم: اين گوشي هوشمند كشويي صفحه‌كليد سخت‌افزاري كامل دارد و نسل جديد سيستم‌هاي عامل اينترنتي را شامل مي‌شود. براي اين گوشي قابليت‌هاي نرم‌افزاري ارتقا يافته نسبت به نسخه‌هاي پيشين در نظر گرفته شده است.
گوشي Pre شركت پالم: اين گوشي هوشمند فاقد صفحه‌كليد سخت‌افزاري است، اما طراحي زيبا و امكانات پيشرفته داخلي موجب شده است تا آن را در ليست پرفروش‌ترين گوشي‌هاي هوشمند جهان ببينيم. اين محصول نخستين گوشي هوشمند مبتني بر سيستم‌عامل اينترنتي webOS محسوب مي‌شود و رابط كاربري آن سازگار با نمايشگرهاي لمسي موجب شده است تا كاربران از اجراي برنامه‌هاي مختلف در اين محصول لذت ببرند.
گوشي Behold II شركت سامسونگ: اين گوشي هوشمند شامل نمايشگر لمسي باكيفيت AMOLED مي‌شود كه علاوه بر دوربين ديجيتالي پيشرفته، يك دوربين مجزا براي برقراري تماس‌هاي تصويري را نيز در خود جا داده است. براي ان گوشي قابليت‌هاي چندرسانه‌اي فراواني در نظر گرفته شده است.
گوشي بلك‌بري Tour 9630 شركت RIM: در زير نمايشگر اين گوشي هوشمند صفحه‌كليد سخت‌افزاري كامل تعبيه شده است و قيمت ارزان آن از مهم‌ترين نكات در افزايش محبوبيتش نزد كاربران محسوب مي‌شود.



 
بالا