آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک Amiric تکشو

پیگیری الکترونیکی مزاحمت های تلفنی از طریق پیام کوتاه

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,833
ایران
معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران از راه اندازی سامانه پیام کوتاه پیگیری مزاحمت های موبایلی همراه اول در آینده نزدیک خبر داد.
محمدمهدی عطوفی این اقدام اپراتور اول را در جهت کاهش مراجعه مشترکین و پیگیری غیرحضوری مشکلات آنان عنوان کرد.
وی گفت: این طرح در اداره بازرسی شرکت ارتباطات سیار در مرحله تست نهایی قرار دارد و پس از اتمام مرحله آزمایشی برای مشترکان راه اندازی خواهد شد.
به گفته عطوفی، با اجرای این سامانه ، مشترکان در صورت بروز مزاحمت می توانند از طریق پیامک ، مشکل را برای پیگیری به اپراتور خود اطلاع دهند.
معاون شرکت ارتباطات سیار در عین حال تصریح کرد که پیگیری مزاحمت تلفنی بدون حضور مالک خط ممکن نیست؛ به همین جهت در این طرح باید مباحث حقوقی و فنی آن به طور کامل مورد بررسی قرارگیرد.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر 68 دفتر امور مشترکین همراه اول در تهران و نیز در شهرستانها تا ساعت 23 شب پاسخگوی مشترکان خواهد بود، اظهار داشت: اما بحث الکترونیکی کردن خدمات نیز در دستور کار اپراتور اول قرار دارد.
 
بالا