آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

نخستين گوشي دنيا با قابليت دريافت خدمات نسل چهارم مخابرات

Masoud_Y

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
2007-05-30
1,379
7,185
شركت مخابراتي اسپرينت اعلام كرد از تابستان امسال فروش تلفن‌همراه جديدي را آغاز مي‌كند كه براي نخستين بار، قابليت‌هاي پرسرعت نسل چهارم شبكه‌هاي مخابراتي(4g) را در اختيار كاربران مي‌گذارد.


به گزارش فارس به نقل از موبايل‌ديا، اين شركت آمريكايي در تلاش است تا از رقباي خود پيشي بگيرد و اظهار داشته كه اين گوشي جديد مي‌تواند با استفاده از فناوري 4g كه هم‌اكنون با نام وايمكس شناخته مي‌شود، اطلاعات را 10 بار سريع‌تر سيستم‌هاي كنوني انتقال دهد. شركت مخابراتي اسپرينت هم‌اكنون با فروش روترهاي قابل‌حمل براي دستيابي به خدمات اينترنت بي‌سيم و همچنين مودم‌هاي مبتني بر ورودي usb، خدمات وايمكس را در آمريكا ارايه مي‌دهد.
قابليت‌هاي مذكور گوشي جديد اسپرينت تنها در مراكزي قابل استفاده است كه تحت پوشش شبكه مخابراتي 4g باشند و بر اين اساس، اين گوشي در آن واحد مي‌تواند فناوري‌هاي موبايلي و وايمكس را دريافت و در اختيار كاربران بگذارد.
شركت اسپرينت هم‌اكنون خدمات مخابراتي نسل چهارم را در برخي شهرهاي آمريكا ارايه داده و پيش‌بيني كرده است كه اين خدمات را در آينده نزديك به صورت گسترده‌تر در اختيار كاربران خواهد گذاشت.
 
بالا