آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

عدم کارکرد یونیت خارجی در اسپلیت گری سی هزار مدل G'matic-H30C3

mani6

کاربر
2010-07-21
102
231
52
بندرعباس
عرض ادب و احترام خدمت اساتید و متخصصین گرامی ، سوالی داشتم از حضورتان که معمولا تعمیرکاران برد اسپلیت تسلط بر جواب آن دارند.استدعا میکنم در صورت قرائت بزرگی فرموده و مشکل حقیر را مرتفع فرمایید.
در اسپلیت گری سی هزار مدل G"matic-H30C3 زمانی که فرمان روشن شدن را از روی کنترل صادر میکنیم اواپراتور به حالت عادی شروع به کار نموده ( بدون نمایش هیچگونه خطا و یا ارور در دیسپلی ) اما یونیت خارجی ( کندانسور ) به دلیل عدم عملکرد کنتاکتور به صورت خاموش باقی میماند. ( کمپرسور و فن کندانسور هر دو از کنتاکتور فرمان روشن شدن میگیرند).
مشخصات برد بیرونی در این زمان :
ولتاژ ورودی ( دوازده ولت ) و خروجی رگلاتور پنج ولت ( مصرفی میکرو ) و دوازده ولت تا روی پایه شماره ده ULN2003 که در صورت دریافت فرمان از میکرو برای بوبین رله ی فرمان کنتاکتور ارسال میگردد در مدار وجود دارد اما ولتاژ برای رله صادر نمیشود و همچنان رله خاموش میماند.
و از پنج ال ای دی موجود روی برد ال ای دی شماره چهار و پنج ( زرد و سبز ) بنوبت چشمک میزنند و البته این چشمک ها مستمر بوده و تا زمانی که برق ورودی مدار را قطع نکنیم ادامه خواهد داشت ( منظور این است که قابل شمارش نیست مشابه خطاهای دیگر برد که تعداد چشمک ها مثلا از یک تا شش عدد میباشد).
در صورتی که اطلاعات دیگری برای پاسخگویی احتیاج هست دستور بفرمایید تا اعلام کنم.
قبلا از توجه و پاسختان سپاسگذاری میکنم
 
بالا