سلام
خب دوست عزیز بازم میگم وقتی شما جامپر رو قطع میکنی و ای سی اتصالیش برطرف میشه یعنی قبل جامپر قبل جامپر هم مدار 19 ولت و مدار اصلی هستش خب برای تست مدار اصلی باید از ورودی جک تا خروجی ای سی رو چک بفرمایید ببینید کجا ولتاژ افت پیدا میکنه یا اصلا نیستش

ای سه نقطه رو مشخص کردم تست بفرماید از نظر ولتاژ
بازم تکررار میکنم ایراد از 19 ولت میباشد و حوصله به خرج بدید و جامپرهای 19 ولت رو دونه دونه خالی و تست بفرمایید ببینید کجا قطع میشه اینطوری فقط خودتون رو مشغول میکنید

الان در عکس بالا نهایتا 5 دقیقه زمان میبره شما جامپر PJ707 رو خالی کنید و اون قسمت ها رو مشخص کردم یا خود دوطرف جامپر رو اندازه گیری کنید ببینید اتصالی رفع میشه یا نه اگه نشد فعلا جامپر رو پر نکنید همینطوری خالی بمونه تا عیب برطرف میشه بعضی مواقع بیشتر از یک ای سی میسوزه و وقتی جامپر رو بعد از تست پر میکنید اگه عیب رو پیدا کنید بازم مین اتصالی نشون میده حواستون به این قضیه باشه
دو نکته دیگه شاید کمکتون کنه
اول اینکه از قطعات صحفه 49 شماتیک که مدار شارژر هست مطمئن بشید
دوم اینکه از صحفه 49 به بعد ورودی های اصلی 19 اکثرا داری جامپر هستن و ای سی های اصلی هستند و اینطوری شما سریعتر عیب رو پیدا میکنید
دلسرد نشد فقط با حوصله پیش برید اگه یه وقتهایی اعصابت بهم ریختن

) یا حوصله نداشتید کلا بیخیال بشید برای چند لحظه چ.ون اینطوری عیب رو بیشتر میکنید ضمنا برای راحتتر شدن یه مدت وقت بزارید و از اول مشکل رو کامل برای خودتون شرح بدید و لیست کارایی که باید در این مواقع انجام بشه رو به خاطر بیارید
خیلی کمک میکنه
موفق باشید