آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

دریافت تصویر دوربین مدار بسته در اینترنت

h_repair

کاربر
2012-10-17
17
34
ببینید شما IP که میگیرید یعنی الان IP شما مجازی هست و دائم تغییر هم میکنه اون زمان هم ثابت میشه و هم واقعی و دسترسی از مکانهای دیگه به سیستم شما امکان پذیر میشه.
در واقع 5 تومانی که شما میپردازید هیچ ربطی به پهنای باند شما نداره. شما اگر دائم بخواین تصویر رو ببینید که زیاد مصرف دارید. ولی اگر تو ساعت های خاصی بخواین ببینید زیاد نمیشه.
و البته بستگی به کیفیت تصویری داره که می خواین بگیرید. کیفیت پایین کمتر پهنای باند میگیره و بالا بیشتر! البته با سرعت اینترنت معمولی نمیتونید خیلی با کیفیت ببینید.
با تشکر

ممنون از راهنماییتون. درکل باید همه چی را تست کنیم. من منظورم را تخصصی تر بگم این بود که مثلا بگیم که dvr ما با کیفیت d1 داره ضبط میکنه. بعد آیا این کیفیت روی ارسال تصاویر روی اینترنت هم تاثیر دارد یا نه؟ بهتر بگم اگه کیفیت ضبط را پایین بیاریم میتونیم در تصاویر ارسالی به اینترنت باعث کاهش حجم بشیم؟
و یه چیز دیگه nvclient که تحت اینترنت داره تصویر میگره اگه با اون ضبط تصویر را انجام بدیم. این نرم افزار هر طور تصویر را میبینیم ضبط میکنه یا خودش میتونه تصویر را از حالت اسلوموشن در بیاره و به حالت عادی در بیاره.
بازم ممنونم از راهنمایی های خوبتون.
 
بالا