آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

خرید درب ترموود آریا درب

ariya98darb

کاربر
2023-05-31
2
0
تهران
ariyadarb.com

درب ضد سرقت ترموود​

درب ضد سرقت که به عنوان درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد، دارای ساختاری بسیار مستحکم می باشد که موجب می شود سارقان به راحتی قادر به باز نمودن و ورود به ساختمان ها نباشند. این درب ها در مدل ها و طرح های مختلف برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

درب ضد سرقت لابی ترموود​

درب لابی به درب های ورودی ساختمان که در قسمت بیرونی نصب می شوند گفته می شود. این درب ها معمولا دارای ابعادی بزرگتر از درب ضد سرقت آپارتمانی می باشند و باید در مقابل عوامل محیطی مانند رطوبت و تابش نور خورشید مقاوم باشند. درب لابی ترمووود ساخته شده در آریا درب تمام استاندارهای لازم برای نصب در بیرون ساختمان را دارا می باشند.

چوب ترمووود​

نوع خاصی از چوب می باشد که به دلیل فراوری با مکانیزم پیشرفته حرارت، نسبت به دیگر چوب های موجود در بازار دارای استحکام و ماندگاری بیشتری است. در حالت کلی برای تولید چوب ترموود از مواد شیمیایی استفاده نمی شود. چوب ترمووود در برابر کپک، حشرات موذی، موریانه، ساس و قارچ بسیار مقاوم است و رنگ و شکل آن پس از سال ها ثابت می ماند و دچار تغییر نمی شود.

برای تولید این محصولات از چوبهای زبان گنجشک و چوب گونه کاج استفاده می شود. ترمووود را به عنوان محصولی از کشور فنلاند می شناسند، اما قابل ذکر است این محصول در کانادا و آلمان نیز به طور گسترده تولید میشود. ترمووود را معمولا در ایران به صورت چوب ترمو نیز می شناسند. این دو عبارت معادل هم هستند و تفاوتی ندارند.
متنوع ترین مدل های درب ضد سرقت ترموود به قیمت تولیدی توسط آریا درب تولید و به فروش می رسند.
/////////////////////////
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا