yaserpar
کاربر
- 2016-01-12
- 81
- 115
۱_نشتی یا سوراخ بودن رادیات شیلنگها ولوله رفت یا فشار قوی در این صورت بعداز رفع نشتی باید سیستم را با گاز 134یا گاز مایع (خطر انفجار )شستشو داد ۲_گرفتگی شیر اکسپنش یاشیر درون اواپریتورداخل کابین دراثر روغن ۳_خرابی بلبرینگ ها وبوبین در صورت تعویض حتما روغن موتور کولر تعویض گردد که باید از نوع روغن ۱۳۴ وپایه الکلی میباشد مقدار ان حدود ۵۰۰یا ۴۰۰سی سی است .۴_خرابی رله فن در اثر ابخوردگی و استهلاک ۵_خرابی والفها ونهایتا خروج گاز ۶_ سوختن فیوزهای پشت پخش ویاندرتا خرابی ترموستات کابین۷_خرابی تسمه و نهایتا هرزگرد واسط ۸_ابگرفتگی درایر یا همان کپسول ذخیره در اثر نشتی طولانی مدت,_مقدار گاز کولر ۷۰۰گرم فابریک کارخانه میباشد اما اگر دستی وبدون دستگاه شارژ کنیم نهایتا گازی که وارد سیستم میشود بین350تا۵۰۰گرم بسته به قدرت موتور و مدل ماشین _ازشارژ گاز مدلهای۸۶به پایین بپرهیزید.استفاده از ترمومتر و بسته بودن پنجره ها در موقع شارژ گاز باعث بالا بردن کیفیت ودقت میشود.موفق باشید.پرهیزگار