آی پی امداد
آی پی امداد
آریا الکترونیک parcham تکشو

خدمات جدید ایرانسل در ماه رمضان

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,824
ایران
عرضه محصولات ویژه ماه مبارک رمضان در پورتال چند رسانه ای "ویترین" که نخستین شبکه عرضه محصولات الکترونیکی از طریق تلفن همراه در ایران است، آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت های دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل می توانند با ارسال سفارش خود از طریق پیام کوتاه به شماره 8282 و یا پورتال ویترین به نشانی http://vitrin.irancell.ir محصولات ویژه این ماه مبارک را از طریق پیام کوتاه و با فونت فارسی بر روی تلفن همراه خود دریافت کنند.

براین اساس در گروه پیام های ثبت نامی، مشترکین با ارسال کد ثبت نام SUB RAMF از طریق پیام کوتاه به شماره 8282 برای یک هفته هر روز ترجمه دعای روزهای ماه مبارک رمضان را دریافت خواهند کرد و با ارسال کد ثبت نام SUB RAMA برای یک هفته هر روز متن دعای روزهای این ماه مبارک از طریق پیام کوتاه برایشان ارسال خواهد شد.
با ارسال کد ثبت نام SUB RAMS به همین شماره برای یک هفته هر روز هنگام غروب مناجات شب های این ماه مبارک و با ارسال کد ثبت نام SUB RAMP برای یک هفته هنگام سحر متن مناجات سحرهای ماه مبارک رمضان به وسیله تلفن همراه برای مشترک ارسال می شود.
همچنین با ارسال کد ثبت نام SUB RAMN به شماره 8282 برای یک هفته هر روز نمازهای مستحبی این ماه مبارک برای مشترکین ارسال خواهد شد.
هزینه ثبت نام و دریافت محصولات ذکر شده به مدت یک هفته 210 تومان میباشد که در سیم کارت های اعتباری از اعتبار مشترک کسر و در سیم کارت های دائمی به صورتحساب آنها اضافه می شود.
همچنین دریافت محصولات فوق با ارسال کد تمدید ثبت نام توسط مشترک قابل تمدید برای یک هفته دیگر می باشد.

در گروه پیام های درخواستی با ارسال عبارت RAMF به شماره 8282 می توانند ترجمه دعای روز جاری و با ارسال عبارت RAMA متن عربی دعای روز را از طریق پیام کوتاه دریافت کنند.
با ارسال عبارت RAMS مناجات شب های ماه مبارک و با ارسال عبارت RAMP مناجات سحرهای این ماه برای متقاضی ارسال می شود.
همچنین در صورت ارسال عبارت RAMH احادیث مرتب با این ماه عزیز و با ارسال عبارت RAMN به شماره 8282 نمازهای مستحبی روزهای ماه مبارک رمضان برای مشترک به وسیله پیام کوتاه ارسال می شود.

هزینه دریافت محصولات بالا 35 تومان به ازای هر بار سفارش میباشد که این هزینه شامل هزینه ارسال درخواست به شماره 8282 و ارسال محصول مورد تقاضا خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و محصولات ویترین به پورتال این سرویس به نشانی http://vitrin.irancell.ir و یا بروشورها و اطلاعیه های ویژه این سرویس مراجعه فرمایید.
 
بالا