در انجمن تعمیرکاران عزادار یکی از اعضای بسیار خوب خود هستیم، جناب استاد کمالی با نام کاربری غزال از مدیران بسیار با تجربه و فعال انجمن بودند و متأسفانه ایشان را از دست دادیم. برای خانواده ایشان آرزوی صبر میکنیم. روحشون شاد و یادشون گرامی
بوش های بالا و پایین ارمیچر سالم باشن و لقی نداشته باشن تست کنید محور لقی نداشته باشه خوب هست
جهت تست هم در صورتی که با برق 220 تغذیه میشده یک لامپ رشته ای صد وات رو به صورت سری در مسیر برق قرار بدید جهت راه اندازی موتور ... لامپ سری شده فقط جهت تست که اگر موتور مورد داشته باشه لامپ روشن شه و سیم پیچ نابود نشه
مشکل موتور چی هست ؟
زغالها رو چیکار کردید
همانطور که همکار محترم راهنمایی نمودند توسط لامپ سری تست نمایید
به ظاهر سالم میباشد
در صورت گیرپاچ بودن ابتدا رفع گیرپاچ نمایید بعد تست نمایید
بوش های بالا و پایین ارمیچر سالم باشن و لقی نداشته باشن تست کنید محور لقی نداشته باشه خوب هست
جهت تست هم در صورتی که با برق 220 تغذیه میشده یک لامپ رشته ای صد وات رو به صورت سری در مسیر برق قرار بدید جهت راه اندازی موتور ... لامپ سری شده فقط جهت تست که اگر موتور مورد داشته باشه لامپ روشن شه و سیم پیچ نابود نشه
درود
دوست عزیزم بالشتک را در تصویر با فلش مشخص کردم.
سه تا سیم از یک طرف سیم پیچ بالشتک باز شده و از یک طرف دو تا سیم از سیم پیچ بالشتک باز شده . در این صورت صحیح نیست به همین خاطر دوست عزیزم نحوه باز کردن سیم ها را توضیح بده.
دور موتور ثابت است یا متغییر؟
اگر متغییر است به وسیله دیمر سرعتن موتور کم وزیاد میشه؟
یا به وسیله تقسیمات متعدد بالشتک؟
سپاس
درود
دوست عزیزم بالشتک را در تصویر با فلش مشخص کردم.
سه تا سیم از یک طرف سیم پیچ بالشتک باز شده و از یک طرف دو تا سیم از سیم پیچ بالشتک باز شده . در این صورت صحیح نیست به همین خاطر دوست عزیزم نحوه باز کردن سیم ها را توضیح بده.
دور موتور ثابت است یا متغییر؟
اگر متغییر است به وسیله دیمر سرعتن موتور کم وزیاد میشه؟
یا به وسیله تقسیمات متعدد بالشتک؟
سپاس مشاهده فایلپیوست 167715مشاهده فایلپیوست 167715