آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

بروز اختلال در مرکز خدمات ایرانسل مشترکان این اپراتور را کلافه کرده است

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,827
ایران
بیش از دو روز است که شبکه اپراتور دوم تلفن همراه دچار اختلالاتی شده است و مشترکان این اپراتور نمی توانند از خدمات این شبکه و نیز تماس با مرکز امور مشترکان استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار موبنا قطع ارتباط مشترکان تلفن همراه ايرانسل با شبکه خدمات و مرکز تماس این اپراتور ،از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، به نحوي که مشترکان برای استعلام موجودی صورتحساب خود و یا شارژ مجدد سیم کارت های اعتباری با مشکل مواجه شده اند.
اين گونه اختلالات طي ماه هاي اخير در شبکه تلفن همراه ايرانسل بارها ديده شده است که نارضایتی بسیاری از مشترکان را در پی داشته است.
در حال حاضر مشترکان جدید این اپراتور نیز موفق به فعال سازی سیم کارت های خود نشده، نمی توانند از سیستم شارژ الکترونیکی و gprs استفاده کرده و تماس با اپراتورهای مرکز خدمات این شبکه به سختی امکان پذیر است .
اپراتورهای شبکه ایرانسل به روز رسانی سیستم شبکه را از جمله دلایل این قطعی موقت اعلام می کنند.
این در حالی است که اپراتور دوم اعلام کرده که از این پس مشترکان برای استعلام از وضعیت موجودی و یا شارژ مجدد سیم کارت خود به جای دکمه *140 ، دکمه *141 را شماره گیری کنند.
برخي کارشناسان معتقدند اپراتور دوم تلفن همراه کشور که نزدیک به دو سال از آغاز به کار آن می گذرد، براي جذب مشترک و رقابت با ديگر اپراتورها، از خدمات اصلي خود غافل مانده و بيشتر انرژي خود را وقف تبليغات گسترده کرده است.
به اعتقاد آنان عرضه سيم کارت هاي ارزان قيمت و بدون برنامه ريزي براي مشترکان اين اپراتور سبب شده تا نارضايتي از نوع سرويس دهي اين شبکه ، اختلالات مکرر و نيز مزاحمت هاي تلفني براي مشترکان اين اپراتور و نيز مشترکان ديگر اپراتورها افزايش يابد و تبديل به يک معضل شود.
به گفته مسئولان اپراتور دوم ، هم اکنون حدود 10 میلیون مشترک از سیم کارت های دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل استفاده می کنند که بيش از 90 درصد آن مشترک سيم کارت اعتباري هستند.
 
بالا