آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

ارسال نقشه ترافيکي تهران تا پايان سال از طريق mms

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,828
ایران
مدير عامل شرکت کنترل ترافيک تهران گفت: مذاکرات با اپراتور اول، براي ارسال نقشه ترافيکي تهران از طريق سرويس پيام چندرسانه اي (mms) نهايي شده است و اين سرويس تا پايان سال براي مشترکان قابل عرضه خواهد بود.
حجت الله بهروز گفت علت تعويق در انجام اين طرح را فراگيرنشدن سرويس mms ميان مشترکان عنوان کرد و اظهار داشت: اين طرح زماني مي تواند به انجام برسد که mms به يک سيستم قابل اعتماد و همه گير تبديل شود.
وي گفت: شرکت کنترل ترافيک تهران امکانات اين طرح را فراهم کرده است و زماني که سرويس mms کاربردي شود اين طرح فعال خواهد شد.
بهروز با بيان اينکه "پيش بيني مي شود که تا پايان امسال تعداد کاربران اين سرويس افزايش يابد "، تصريح کرد: ارسال نقشه ترافيکي تهران از طريق mms بايد براساس درخواست مشترکان صورت پذيرد.
مديرعامل شرکت کنترل ترافيک گفت: ارائه سرويس mms هنوز به وضعيت متعادل در بخش کاربري نرسيده و از لحاظ خدمات ، حجم انبوه مشترکان را پوشش نمي دهد.
سرويس mms تلفن همراه هم اکنون در شهرهاي اصلي کشور فعال شده است اما به دليل اطلاع رساني نامناسب استقبال چنداني از سوي کاربران براي استفاده از اين سرويس مشاهده نمي شود.
تعرفه ارسال هر پيام چندرسانه اي با حجم 100کيلوبايت هزار ريال است.
 
بالا