با سلام
با توضیحات شما
احتمال قوی اول سوختن دیاک (معمولا آبی رنگ) هست. (از لحاظ شورتی هم بررسی کنید)
احتمال دوم خازنهای پلیاستر هست.
خرابی ولوم دو حالت ایجاد میکنه، یا روی یک دور
میمونه یا کلا موتور را خاموش میکنه، ترایاک را نمی سوزونه.
*هیت سینک هم استفاده کنید.
با توضیحات شما
احتمال قوی اول سوختن دیاک (معمولا آبی رنگ) هست. (از لحاظ شورتی هم بررسی کنید)
احتمال دوم خازنهای پلیاستر هست.
خرابی ولوم دو حالت ایجاد میکنه، یا روی یک دور
میمونه یا کلا موتور را خاموش میکنه، ترایاک را نمی سوزونه.
*هیت سینک هم استفاده کنید.