[FONT="]با سلام خدمت اساتید عزیز[/FONT]
[FONT="]دوستان عزیز لطفاً راهنمایی کنید.
دارم رو یه [/FONT]ECM (Engine Control Module)[FONT="] مربوط به موتور دیزل [/FONT]Perkins 2300[FONT="] (دیزل ژنراتور) کار می کنم. مشکلش هم عدم ارسال پالس های [/FONT]Injection[FONT="] از [/FONT]ECM[FONT="] به روی سولنوید های سر سوزن های انژکتوره و در نتیجه روشن نشدن موتوره . دیاگ اورجینال خودش یکم قیمتش بالاست.[/FONT]
دارم رو یه [/FONT]ECM (Engine Control Module)[FONT="] مربوط به موتور دیزل [/FONT]Perkins 2300[FONT="] (دیزل ژنراتور) کار می کنم. مشکلش هم عدم ارسال پالس های [/FONT]Injection[FONT="] از [/FONT]ECM[FONT="] به روی سولنوید های سر سوزن های انژکتوره و در نتیجه روشن نشدن موتوره . دیاگ اورجینال خودش یکم قیمتش بالاست.[/FONT]
[FONT="]می خوام ببینم آیا می شه از [/FONT]DCR (Diagnostic Code Reader)[FONT="] مربوط به دیزل های دیگه که از پروتکل و استاندارد [/FONT]CAN J1939[FONT="] استفاده می کنن جهت دیدن فالت اکتیو روی [/FONT]ECM[FONT="] استفاده کرد؟؟ و در صورت منفی بودن پاسخ آیا میشه از کانورترهای [/FONT]CAN to USB[FONT="] به عنوان اینترفیس و استفاده از یه برنامه جهت خواندن فالت از [/FONT]ECM[FONT="] استفاده کرد؟ و یا کلاً دوستان چه پیشنهادی میدین؟؟؟؟ (با توجه به زمان محدود)[/FONT]