آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

هدایای ایرانسل به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,828
ایران
ایرانسل به مناسبت فرارسیدن سی امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به مشترکین قدیمی و جدید خود هدیه می دهد.
خریداران سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل که تا روز شنبه، 12 بهمن 1387 سیم کارت خود را خریداری کرده و ضمن تکمیل ثبت نام مدارکشان به ایرانسل ارسال شده باشد، با فعال سازی و برقراری نخستین تماس در همین روز، به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران 30هزار ریال اعتبار هدیه (علاوه بر 50هزار ریال اعتبار موجود در سیم کارت های اعتباری ایرانسل) دریافت می کنند.
همچنین تمامی مشترکینی که در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اقدام به خرید سیم کارت، تکمیل ثبت نام و برقراری نخستین تماس از سیم کارت خویش می نمایند می توانند از بسته هدایای ایرانسل به مناسبت این ایام فرخنده شامل 30 پیام کوتاه رایگان بین خطوط ایرانسل، یک سیم کارت اعتباری هدیه با امکان شارژ ویژه و همچنین خرید رایگان 10 محصول ویترین ایرانسل در طول دهه مبارک فجر و 30 درصد کاهش هزینه مکالمات بین خطوط ایرانسل برای مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی در روز 22 بهمن (ویژه مشترکین جدید و قدیمی) بهره مند شوند.
براساس این گزارش، برای دریافت 30 هزار ریال اعتبار هدیه ایرانسل در روز 12 بهمن، کافی است پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک به ایرانسل، در همین روز نخستین تماس از سیم کارت اعتباری و یا دائمی برقرار شود تا ظرف 48 ساعت 30هزار ریال اعتبار هدیه به حساب مشترک واریز شود.
همچنین مشترکین برای دریافت سیم کارت هدیه با امکان شارژ ویژه، کافیست در فاصله زمانی اول دی ماه تا 22 بهمن ماه، پس از تکمیل ثبت نام، ارسال مدارک و برقراری نخستین تماس، ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن از خط ایرانسل خود به شماره 2112 بفرستند، تا بدین ترتیب کد پستی که در سیستم ایرانسل برای پرونده ایشان ثبت شده است به طور خودکار و از طریق پیام کوتاه برای آنان ارسال شود.
مشترک می بایست این کد را کنترل کرده تا با کد پستی 10 رقمی، که در قبوض تلفن ثابت، آب، برق و یا گاز درج می شود، یکسان باشد زیرا این کد نشان دهنده آدرس محلی است که سیم کارت هدیه به آن ارسال خواهد شد.
در صورتی که کد پستی صحیح بود، مشترک می بایست برای تائید آن، یک پیام کوتاه بدون متن از خط خود به شماره 2115 ارسال و به این ترتیب کد پستی محلی را که باید سیم کارت هدیه به آن ارسال شود، تایید نهایی کند.
درصورتی که کد دریافتی صحیح نبود، مشترک می بایست سریعا به محل خریداری سیم کارت مراجعه کرده و کد پستی را تصحیح و مراحل ذکر شده را دوباره تکرار کند.
پیگیری سیم کارت هدیه از طریق ارسال پیام کوتاه بدون متن به شماره ویژه 138 و یا مراجعه به وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی www.Irancell.ir مقدور می باشد.
سیم کارت هدیه با امکان شارژ ویژه ایرانسل دارای 10هزار ریال اعتبار اولیه می باشد و برای دو بار اول و به صورت خودکار، 20 درصد مبلغی که سیم کارت اول شارژ می شود و یا صورت حساب دوره ای آنها پرداخت می شود، اعتبار رایگان دریافت می کنند. شارژ خودکار سیم کارت هدیه در طول جشنواره زمستان 87 و برای دو بار اول از زمان فعالسازی سیم کارت اول اتفاق می افتد.
از سوی دیگر، به مناسبت فرارسیدن ایام فرخنده دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با هدف زنده نگاه داشتن و یادآوری فضای روزهای انقلاب، محصولات ویژه این ایام از طریق پورتال چندرسانه ای ویترین ایرانسل در اختیار مشترکین قرار داده می شود.
این محصولات شامل فیلم، تم، عکس و آهنگ پیشواز ویژه تلفن همراه می باشند.

اطلاعات بیشتر در خصوص بسته هدایای ایرانسل به مناسبت 30 امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین محصولات و خدمات پورتال چند رسانه ای ویترین و سرویس جدید آهنگ پیشواز و نحوه کاربرد آن در وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.Irancell.ir قرار گرفته است.


irancell.gif
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: ali m.g
بالا