آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

معرفی دستگاه باورنکردنی تعویض چیپ ست ارزان قیمت!

hirad.sabet

کاربر
2012-05-23
114
567
دوستان و همکاران عزیزم سلام !
همونطور که میدونید این روزها دغدغه ی خیلی از تعمیرکاران مادربردهای پی سی و لپ تاپ و همینطور تعمیرکاران بردهای الکترونیکی ناتوانی در تعویض آی سی ها و چیپ ست های از نوع BGA بوده است.
دلیل این ناتوانی عدم توانایی مالی در خرید ابزار مربوطه ( BGA MACHINE) بوده است که دارای قیمت بسیار بالای بین 6 تا در برخی از موارد 20 میلیون بوده است .
بهتر است بدانید دلیل اصلی این که از این ابزار به اصطلاح پیشرفته در تعمیرات استفاده می شود فیکسچریست که برد مربوطه را به آن پیچ کرده و از طرفین می کشند تا در زمانی که از بالا و پایین به آن گرما داده می شود برد در اصطلاح تاب برندارد تا مجبور به دور انداختن برد شویم و آن ر ا غیرقابل تعمیر بدانیم.
دلیل دیگر تنظبم گرما از پایین و بالا است . که این جانب بعد از 10 سال سابقه در زمینه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر و با استفاده از اکثر BGA MACHINE های موجود در کشور با اطمینان کامل به شما خواهم گفت این دستگاه ها برای تعمیرکاران جزء و آنهایی که به صورت خصوصی کار می کنند به طور حتم بی مصرف خواهد بود و تنها سرمایه ای است که به دو ر می اندازید.

با توجه به همه ی این مسائل بنده با مشاهده نسخه های اصلی و فرعی این دستگاه و با احتساب تجربه و رفع ایراد هایی که حتی در نسخه های اصلی مشاهده کردم با طراحی فیکسچری مجهز و با کارایی تصمینی مدل مشابه 8 میلیون تومانی که در تصویر زیر مشااهده می کنید اون رو به همه شما پیشنهاد می کنم و اون رو به انجمن تعمیرکاران تقدیم می کنم !

در واقع با ترکیب یک هات گان دیجیتال با کیفیت ، یک پری هیتر ، پابه هات گان ارتقا یافته و فیکسچر استثنایی شما توانایی تعویض انواع چیپ ست رو که در گذشته می بایست حد اقل 6 میلیون هزینه پرداخت می کردید با 2500000هزار تومان را دارا خواهید شد. در صورت تمایل جهت تهیه می تونید پیام بگذارید.

نمای کاملا واضه دستگاه :
Photo0168.jpg
 
بالا