اختلال در سرويس انتقال شارژ ايرانسل که بيش از يک هفته است ادامه دارد سبب شده تا شارژ سيم کارت برخي مشترکان نيز بدون دليل کسر شود و مشکلاتي براي اين مشترکان بوجود آيد.
اين درحالي است که پيش از اين سرويس انتقال شارژ ايرانسل مورد سوءاستفاده برخي افراد سودجو قرار گرفته بود.
اپراتور دوم تلفن همراه بالغ بر 5/14ميليون سيم کارت واگذار کرده که فقط شش ميليون از آن در شبکه به ثبت رسيده است.
سازمان تنظيم مقررات تا پايان سال جاري به اين اپراتور فرصت داد تا نسبت به تعيين وضعيت سيم کارتهاي بي نام و نشان در شبکه خود اقدام کند.
مرکز تماس امورمشتريان اپراتور دوم نيز چندي است فعال نبوده و قادر به پاسخگويي به مشترکان نيست.
اختلالات شبکه ايرانسل طي هفته هاي اخير مشکلات متعددي را براي مشترکان اين اپراتور فراهم کرده است.
اين درحالي است که پيش از اين سرويس انتقال شارژ ايرانسل مورد سوءاستفاده برخي افراد سودجو قرار گرفته بود.
اپراتور دوم تلفن همراه بالغ بر 5/14ميليون سيم کارت واگذار کرده که فقط شش ميليون از آن در شبکه به ثبت رسيده است.
سازمان تنظيم مقررات تا پايان سال جاري به اين اپراتور فرصت داد تا نسبت به تعيين وضعيت سيم کارتهاي بي نام و نشان در شبکه خود اقدام کند.
مرکز تماس امورمشتريان اپراتور دوم نيز چندي است فعال نبوده و قادر به پاسخگويي به مشترکان نيست.
اختلالات شبکه ايرانسل طي هفته هاي اخير مشکلات متعددي را براي مشترکان اين اپراتور فراهم کرده است.