Omidi2722
کاربر
با سلایه آمپلی دابسر برام اومد با این مشکل که حین کار خیلی داغ میکرد، همه چیز با تست سرد اوکی بود ولی حین کار یه زوج ترانزیستورش (۱۹۴۱ و ۵۱۹۸) بیشتر از حد معمول داغ میکرد که تعویضشون کردم و اوکی شد. اما بعد از نصب روی ماشین متوجه شدیم کابلهای آرسی بشدت داغ میکنن
بعد از تست مجدد متوجه شدم وقتی برق ریموتُ مستقیم از ۱۲ باطری میگیرم مشکلی نداره ولی وقتی از ریموت ضبط میگیرم مشکل پیدا میکنه و علاوه بر داغ کردن آرسی در حالت روشن، در حالت خاموش هم روی ساب یه پالس مکرر میندازه و مدام میکوبه، اینم بگم که مسیر برق ورودی به قسمت قدرت، آمپر زیادی کشیده بود و مسیرشو ذوب کرده بود که سیم کشی کردم
کارهای انجام شده: tl494 تعویض شد، تست سرد و گرم عیبی نشون نمیده، ولتاژها به ظاهر درستن، با ضبط دیگه هم امتحان کرد،
بعد از تست مجدد متوجه شدم وقتی برق ریموتُ مستقیم از ۱۲ باطری میگیرم مشکلی نداره ولی وقتی از ریموت ضبط میگیرم مشکل پیدا میکنه و علاوه بر داغ کردن آرسی در حالت روشن، در حالت خاموش هم روی ساب یه پالس مکرر میندازه و مدام میکوبه، اینم بگم که مسیر برق ورودی به قسمت قدرت، آمپر زیادی کشیده بود و مسیرشو ذوب کرده بود که سیم کشی کردم
کارهای انجام شده: tl494 تعویض شد، تست سرد و گرم عیبی نشون نمیده، ولتاژها به ظاهر درستن، با ضبط دیگه هم امتحان کرد،