آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

جدیترین اخبار دنیای جی اس ام | هفته اول بهمن

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
تبلت چهارهسته*ای با طعم ارزانی نمایشگاه CES ۲۰۱۲ هم به پایان رسید اما هنوز اخبار این نمایشگاه از جذابیت خاص خودش برخوردار می*باشد.

یکی از جذابیت*های این نمایشگاه اعلام برندگان و محصولات برتر از دید سایت*ها و مجلات معتبر موجود در دنیا است که به اندازه خود نمایشگاه از ارزش و اعتبار برخوردار است.

یکی از سایت*هایی که هر سال محصولات را به عنوان Best of CES انتخاب می*کند و آنها را همراه با ویدیو در وب سایت خود معرفی می*کند، سایت معروف CNET است.

این وب*سایت مانند هر سال به محصولات مختلفی در زمینه*های گونا*گون این نشان را براساس نظر کارشناسان و کاربرانی که به صورت آنلاین نظرات خود را در سایت ثبت کرده*اند اعطاء می*کند.

در این میان تبلت جدید چهارهسته*ای ایسوس با نام Memo ۳۷۰T که مجهز به پردازنده چهارهسته*ایTegra ۳ شرکت nvidia است و قرار است تا مدتی دیگر با قیمت ۲۵۰ دلار در بازار جهانی عرضه شود با قاطعیت کامل توانست نشان Best Of CES سایت CNET را از آن خود کند.

این تبلت مجهز به یک گیگابایت حافظه RAM و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره*سازی است.

در این محصول از یک صفحه نمایش هفت اینچی IPS با حداکثر دقت ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل استفاده شده است.
با وجود این مشخصات و قیمت باور*نکردنی مطمئناً این محصول آینده خوبی را در بین تبلت*ها خواهد داشت. [h=2][/h]
 

tofighsob

کاربران vip(افتخاری)
vip افتخاری
کاربر
2011-05-15
934
520
ایران
www.kadooskala.ir
تبلت RedPad برای سیاستمداران چینی 2 برابر آی پد هزینه دارد
081844b8a29c886d25746ccb5304f59d_XL-500x288.jpg
تبلت های اندرویدی که برای سیاستمداران چینی و بدون هیچ گونه ویژگی خاصی طراحی شده است، 1600 دلار قیمت گذاری شده است. آیا شما واقعا تبلت اندرویدی که بدون هیچ مزیتی دو برابر تبلت های دیگر مشابه خود قیمت دارد می خرید؟


یک کارخانه چینی، تبلتی اندرویدی با نام RedPad برای مقامات چینی طراحی کرده و ساخته است که دو برابر قیمت معمول به فروش رسیده است.

این تبلت 9.7 اینچی، 1 گیگا بایت حافظه و 16 گیگ هارد دارد. اما شما حتما می گویید که با پرداخت 2000 دلار حتما این تبلت را با اشانتیون های فراوان دریافت می کنید اما اشتباه کردید چون فقط یک کاور چرمی از طرف شرکت به خریداران دولتی اهدا می شود. پشت این تبلت ها هم شعاری مبنی بر خدمت به مردم درج شده است. در حالی که گزارش های رسیده هزینه ساخت این تبلت ها را 480 دلار عنوان کرده اند پس چه دلیلی وجود دارد که 1600 دلار از طرف دولت برای خرید آنها پرداخت می شود.​
 
بالا