آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

تبادل پيامک از تلفن ثابت به موبايل و بالعکس ممکن مي شود

nekooee

Senior Technical Supervisor
مدیرکل
معاونت انجمن
2007-09-21
6,774
29,828
ایران
محمد روح اللهي با تاکيد بر اينکه بخش فني طرح تبادل پيام کوتاه ميان مشترکان تلفن ثابت و همراه با موفقيت به اتمام رسيد، اظهار داشت: مراکز پيام کوتاه (SMS center ) مخابرات تهران و اپراتور اول، آمادگي اجراي اين طرح را دارند اما آنچه که هنوز مورد توافق طرفين قرار نگرفته بحث سهم هر يک از اپراتورها از تعرفه اين سرويس است.
وي با بيان اينکه "تعرفه پيام کوتاه از تلفن ثابت به همراه و بالعکس معادل دو پالس مکالمه (حدود 90ريال ) است"، ادامه داد: هنوز مشخص نشده که هر پيام کوتاه با چه مکانيزم و چه درصدي ميان اپراتوراول و مخابرات تقسيم شود.
روح اللهي زمان مشخصي را براي ارائه اين سرويس به مشترکان تهراني اعلام نکرد و گفت: تمام سعي ما اين است که اين سرويس را بزودي در اختيار مشترکان قرار دهيم .
وي همچنين از تصميم اين شرکت براي مذاکره با اپراتورهاي دوم و تاليا بمنظور اجراي اين طرح خبر داد و افزود: از آنجايي که اپراتور اول بيشترين تعداد مشترک در تهران را دارد، با اين اپراتور وارد مذاکره شده ايم.
مديرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: هزينه استفاده از سرويس پيام کوتاه تلفن ثابت به عنوان يک سرويس ارزش افزوده به قبوض مشترکان اضافه خواهد شد.
سرويس پيام کوتاه تلفن ثابت به تلفن ثابت، از هفته گذشته در استان تهران راه اندازي شده و مشترکان تلفن ثابت مي توانند با استفاده از گوشي هاي مخصوص اين سرويس از آن استفاده کنند.
تعرفه ارسال هر پيام کوتاه از تلفن ثابت به تلفن ثابت در شهر تهران معادل يک پالس مکالمه (49ريال )است.
شرکت مخابرات تهران حدود شش ميليون مشترک تلفن ثابت و اپراتور اول بيش از هفت ميليون مشترک تلفن همراه در تهران دارند.
 
بالا