آی پی امداد
abtahi
آریا الکترونیک mehrinfo تکشو

آموزشی: برترین لپ تاپ ها برای استفاده در خودرو (دیاگ )

IVECO

کاربر
2008-03-11
282
1,266
ایران
با سلام
لپ‌تاپ‌های ToughBook پاناسونیک، نوعی از لپ‌تاپ‌ها هستند که در عین سبک‌بودن، بسیار زمخت و مجکم می‌باشند. این لپ‌تاپ‌ها با ارائه‌ی امکاناتی خوب و همچنین برخوردای از مقاومت بالا در عین وزن کم، کاربری خوبی در محیط‌های صنعتی و خشن دارند.
کمپانی پاناسونیک لپ‌تاپ سری CF و سری C2 خود را مجهز مودم LTE با قابلیت کار با اپراتور‌های نسل چهارم با فرکانس‌های مخابراتی مختلف کرده است، همچنین از دیگر تغییرات اعمال شده می‌توان به اضافه شدن ویندوز 8.1 و پردازنده‌ی هسول Core i5 اشاره کرد.کارت شبکه‌ی بی‌سیم این امکان را برای کاربران مهیا می‌کند تا بصورت نرم‌افزاری از میان سیگنال‌های موجود، بهترین مورد ممکن را انتخاب کرده و به آن متصل شود. عمر باتری این لپ‌تاپ هیبریدی را بیش از 10ساعت افزایش داده شده است . 2014-07-07 07_56_34-Get Tough Today - Authorized Panasonic Toughbook Rugged Computer Store.png
2014-07-07 07_56_25-Get Tough Today - Authorized Panasonic Toughbook Rugged Computer Store.png

این لپ تاپهای دارای وسایل جانبی زیادی هستند که به نظر من یکی از جالبترین آن علاوه بر سیم کارت خور بودن و GPS ؛ استفاده از شارژ فندکی خودو برای شارز انهاست -البته سفارش قطعات جانبی ان قیمت تبلت و لپ تاپهای پانا سونیک را بالا می برد

یکی از نکات بسیار جالب این لپ تا پها خصوصاً CF-19 این است هیچ فنی و یا دریچه خروجی هوا ندارد (جهت جلوگیری از نفوذ گرد غبار و اب )و باتری ان فوق العاده است و دارای عمر بسیار زیاد است و قطعات نظیر هارد و باتری بدون هیچ پیچی براحتی جدا می شود -البته نباید از ضد ضربه بودن انها هم غافل شد .
یکی از ارزانترین سری این لپ تاپهای سری Toughbook 53 که البته نسبت به مدلهای دیگر امکانات کمتری دارد(میتوان امکانات اضافه را سفارش داد ) .


برای مشاهده اطلاعات بیشتر می توانید به سایت زیر مراجعه نمایید
Toughbook Panasonic Rugged Laptops - Rapid Access
 
بالا