سلام خدمت اساتید محترم خصوصاً تعمیرکاران خودرو
دوستان من یک پراید انژکتوری مدل 87 دارم که حدود سه یا چهار سال پیش فشنگی آمپر آب آن را بدلیل اینکه درجه آمپر را به اشتباه بالا نشان می داد خودم عوض کردم که در این مدت مشکلی نداشت ولی جدیداً از کنار فشنگی مذکور مقداری آب نم می زند و از آب بندی خارج شده ، یکی از دوستان توصیه کردند که آنرا باز کرده و مقداری چسب مزدا روی دنده و رزوه اش بریزم و بعد دوباره ببندم تا اینکه آب بندی شود حال از شما اساتید و اهل فن خواهشمندم بفرمائید 1- آیا با این روش آب بندی میشود؟ 2- آیا استفاده از چسب باعث سفت شدن بیش از حد فشنگی نمی شود و اگر در آینده بخواهم فشنگی را باز کنم مشکل پیش نمی آید که احیاناً رزوه پیچ در سرسیلندر خراب شود و یا خود فشنگی ببرد و داخل سوراخ سرسیلندر گیر کند ؟ 3- آیا استفاده از چسب با توجه به اینکه عایق است و امکان قطع کردن رابطه الکتریکی بدنه ماشین با فشنگی وجود دارد باعث عدم تبادل الکتریکی و انحراف نتیجه در آمپر آب نمی شود؟
قبلاً از محبت همه دوستان سپاسگزارم
دوستان من یک پراید انژکتوری مدل 87 دارم که حدود سه یا چهار سال پیش فشنگی آمپر آب آن را بدلیل اینکه درجه آمپر را به اشتباه بالا نشان می داد خودم عوض کردم که در این مدت مشکلی نداشت ولی جدیداً از کنار فشنگی مذکور مقداری آب نم می زند و از آب بندی خارج شده ، یکی از دوستان توصیه کردند که آنرا باز کرده و مقداری چسب مزدا روی دنده و رزوه اش بریزم و بعد دوباره ببندم تا اینکه آب بندی شود حال از شما اساتید و اهل فن خواهشمندم بفرمائید 1- آیا با این روش آب بندی میشود؟ 2- آیا استفاده از چسب باعث سفت شدن بیش از حد فشنگی نمی شود و اگر در آینده بخواهم فشنگی را باز کنم مشکل پیش نمی آید که احیاناً رزوه پیچ در سرسیلندر خراب شود و یا خود فشنگی ببرد و داخل سوراخ سرسیلندر گیر کند ؟ 3- آیا استفاده از چسب با توجه به اینکه عایق است و امکان قطع کردن رابطه الکتریکی بدنه ماشین با فشنگی وجود دارد باعث عدم تبادل الکتریکی و انحراف نتیجه در آمپر آب نمی شود؟
قبلاً از محبت همه دوستان سپاسگزارم